kostaIliev Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 Здравейте, Днес започнах да сменям дисковете (задните) на Аудито ми - Б5 96 година. Не е Куатро. Та въпроса ми е - оказа се че дисковете ми отзад са с вградена гривна на АБС , а аз закупих такива без, като се надявах да имам гривна. Ще стане ли да си купя гривни и да се получи работата. Разстоянието същото ли е - нужното за работа на датчика на АБС. Прилагам и снимки - Благодаря за помощта предварително. Надявам се че темата ще е полезна и за други колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 Няма нужда да купуваш гривна , ако твоята е здрава. Просто МНОГО ВНИМАТЕЛНО избиваш гривната от старата главина - това става като с отверка или длето влезеш през отворите за болтовете и удряш с чук. Но гледай да не я избиеш само през един отвор, а от всеки по малко. След това я слагаш на новата главина и я набиваш внимателно. Не помня дали жлебът за гривната е еднакво дълбок на двата диска,но намери някакъв начин да измериш колко е навътре на стария и колко трябва да набиеш на новия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 18 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 (Редактирано) Проблема е че е отлята с диска. Няма избиване.Просто е отлята. P.S. Хубаво е човек да си има Тойота да си ходи с нея за части за Аудито . Редактирано 18 Април 2017 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 Само такава не съм виждал,дай снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 18 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 (Редактирано) Това е снимката. Това нещо колко удари изяде от чука не е истина. И секач участваше. Метала си е едно цяло. ЛУДНИЦА. Иначе е оригинален диск. И на мен не ми се вярваше. Казвай утре да взимам едни гривни и да ги слагам на тея дискове които съм купил и да се приключва. P.S. Ще ти изпратя после по еконт единия да го изследваш. Редактирано 18 Април 2017 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 Гривните на топран са по 20 и нещо броя,тази гривна е от втория тип, обикновено са ламаринени, съвета даден по горе е верен,чукаш през всички отвори на болтове и ако не се сцепи излиза.Напръскай с нещо и утре пак с чука и отвертката, секача е твърд и прави бели.Не може да е заработена в диска,а за Еконт за моя сметка да е, ако не го извадиш утре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 18 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 (Редактирано) Ще пръскам обилно утре с ВД и ще пробвам. Очаквайте репорт. Редактирано 18 Април 2017 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Knight Rider Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 И аз го играх това преди месец.Мислех си ще стане лесно,като свалих старите дискове и видях тая гривна (и моите са като твоите,че има и други) как е сложена веднага ми стана ясно че ще има ходене по мъките.Едно че ръждата им беше доста,а и след под чукване като не мръднаха,реших да не се занимавам.Обратно в магазина да ли няма направо с пръстен.Оказа се че малко производители ги правят със(от които повечето бяха на марки които никога няма да взема) и единствения приемлив вариант на ТЕХТАР (поне за мен),а и цената ми дойде да не кажа същата като тези без пръстен.Взех си ги тези в комбинация с накладки пак на ТЕХТАР и след месец и няколко хиляди км. всичко е идеално.Така че можеш да помислиш и над тоя вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 19 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2017 Колко бой изяде тоя диск не е истина. Имам чувството че е заварен пръстена. Поръчах си нови пръстени. Няма оправия със старите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 19 Април 2017 Доклад Share Публикувано 19 Април 2017 Добре де, и моята е б5 96-та, не е куатро и също сменях оригиналните главини и си е отделно гривната :/ Да не би да е запекла нещо при теб? Пробвай да я нагрееш с горелка и тогава да биеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 19 Април 2017 Доклад Share Публикувано 19 Април 2017 (Редактирано) Точно! Нагряване с горелката е начина!...:) Редактирано 19 Април 2017 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 19 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2017 За 12 - 15 лева на пръстен мисля че няма да се занимавам. Поръчал съм ги вече. А и не ми се намира горелка под ръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Април 2017 Доклад Share Публикувано 19 Април 2017 Хубаво си направил защото тези така като гледам няма да вършат работа след свалянето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 19 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2017 Да въртяха се на клипчето. Може би трябва да се заварят после . А и тоя руснак като гледам на какво му прилича диска - карал е до последно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 19 Април 2017 Доклад Share Публикувано 19 Април 2017 Въртят се защото диска е нагрят, като изстине стягат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 19 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2017 (Редактирано) Взех от еврото пръстен - абсолютно същия кат оригиналния (стъпи ми на 13.50). Доволен съм монтирах диска и всичко е наред. АБС си работи , спира си както трябва, не тресе. Само дето сложих всичко по схемата , но ми остана една шайба номер 6 от снимката? Явно е имало две? А по схема е само една.Утре чакам другия АБС пръстен и сменям и другия диск. Редактирано 19 Април 2017 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 22 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2017 (Редактирано) Оправих се. Старите дискове с гривните ги подарявам на всеки ентусиаст които иска да избива пръстена, нагрявайки го с горелка. На мен не ми се занимава. Редактирано 22 Април 2017 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hondo Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 Аз малко късно се включвам в темата но може да съм от полза на други колеги. При мен също гривната беше доста ръждясала и с чука не помръдваше. Взех цялата главина и я сложих върху газовия котлон за няколко минути и докато е гореща с метална пръчка през отвора за болтовете на главината излезе с 1 лек удар на чука и веднага докато е гореща гривната я слагаш на новата главина – влиза без никакво удряне пасна идеално а като се охлади стегна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 Радвам се, че преоткривате елементарната физика.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване