emil_4774 Публикувано 19 Май 2017 Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 Здравейте колеги. Двигателя ми чука все едно както чука аванса. Гарнитурата ми е сменяна миналата година, главата не е шлайфана само гарнитурата ми смениха. Та искам да питам дали е пак гарнитура,дали е залепнал клапан или какво може да е ? И като въртя да паля много хлабаво върти.... Какво може да е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 19 Май 2017 Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 Кое върти хлабаво - стартера или самия двигател бавно превърта или върти бързо и леко на стартер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emil_4774 Публикувано 20 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2017 Ами като въртя на стартера и преди да запали се чува вил,вил,вил и като запали с подаването на газ чука както чука аванса. Извинявам се за некъдърното обесняване.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emil_4774 Публикувано 20 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2017 Двигателя върти леко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 20 Май 2017 Доклад Share Публикувано 20 Май 2017 Най-вероятно повдигач. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emil_4774 Публикувано 20 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2017 (Редактирано) А какво трябва да направя за да го оправя тоя повдигач. Аз миналата година сменях и 8-те помпички с нови. И забравих да кажа че като запали "трудно" и сякаш работи на 3 цилиндъра и трудно се изфорсирва. На обороти чука,както и като подам газ.... Редактирано 20 Май 2017 от emil_4774 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 21 Май 2017 Доклад Share Публикувано 21 Май 2017 Най-вероятно това са повдигачи, трябва да я чуе човек, който разбира, да каже повдигачи ли са. Иначе трябва да ни пуснеш запис с работата на мотора да чуем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 21 Май 2017 Доклад Share Публикувано 21 Май 2017 Пали ли лесно? Върви ли,има ли мощност? Провери си центровката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emil_4774 Публикувано 21 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2017 Днес с един приятел извадихме главата и гарнитурата беше скъсана между 1-2 цилиндър от към радиатора,а както казах миналата година я сменях.....? Тоя моя човек каза че чукала, защото прехвърляла компресията от единия в другия цилиндър след като е скъсана гарнитурата,но защо е скъсана след като я сменях скоро Дали е крива глава или какво и какво ще ме посъветвате да направя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 22 Май 2017 Доклад Share Публикувано 22 Май 2017 На първо четене смени сервиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 22 Май 2017 Доклад Share Публикувано 22 Май 2017 На 5/19/2017 at 22:04, emil_4774 написа: ... Гарнитурата ми е сменяна миналата година, главата не е шлайфана само гарнитурата ми смениха.... Сега дай 40лв за шлайф и тогава я сложи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 22 Май 2017 Доклад Share Публикувано 22 Май 2017 Навремето имах една Самара 1300 и така започна да чука двигателя.Оказа се счупено бутало.Дано при теб да не е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emil_4774 Публикувано 22 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2017 Ето я гарнитурата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 23 Май 2017 Доклад Share Публикувано 23 Май 2017 Еми ся,както са ти казали по-горе колегите,шлайф на тиквата,нова гарнитура,левия мигач да свети и газ до ламарината. Е,и някой друг лев ще дадеш още.Друг път да знаеш,като сваляш глава задължително шлайф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emil_4774 Публикувано 23 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване