okops Posted May 23, 2017 Report Share Posted May 23, 2017 Вчера по магистралата колата започна да позагрява, достигайки над 100 градуса (доколкото може да се вярва на уреда). След проверка се оказа, че маркучът в долната част на радиатора е студен. Горната част на радиатора беше загрята. След около 1-2 минути работа на двигателя на място термостатът отвори и долният маркуч си загря както му е редът. Потеглих и отново почна да загрява. След спиране големият кръг отново се отвори. На какво може да се дължи това? Заминал термостат? Защо обаче отваря когато моторът не е натоварен?Евентуално водна помпа, на която да превърта турбинката при натоварване?Третата опция, за която се сещам, е да е гарнитура на главата(основен ремонт обаче е правен преди 20000 км само и не ми се вярва толкова бързо да се издуха), но няма пушене на бяло, няма загуба на антифриз, сутрин си пали нормално, няма претрисане.Предварително благодаря. Link to comment Share on other sites More sharing options...
koko60 Posted May 23, 2017 Report Share Posted May 23, 2017 Горе-долу с каква скорост караше по магистралата? Виж как е на градско, дали загрява. Освен идеята за помпата, помисли за запушен радиатор. Стар ли е много? Link to comment Share on other sites More sharing options...
okops Posted May 23, 2017 Author Report Share Posted May 23, 2017 Карах с 80, карах и със 150, но температурата все стоеше над 100 градуса и не падаше. Радиаторът е някакъв китайски боклук за 100 лева. Link to comment Share on other sites More sharing options...
veselin velchev Posted May 23, 2017 Report Share Posted May 23, 2017 Водната помпа ми се струва,че прави магарии. Link to comment Share on other sites More sharing options...
okops Posted May 23, 2017 Author Report Share Posted May 23, 2017 Сега така или иначе колата влиза в сервиз и мисля да поискам смяна и на термостат, и на помпата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaloian_85 Posted January 14, 2018 Report Share Posted January 14, 2018 Какво се оказа колега, че имам подобен проблем?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiiii Posted January 27, 2018 Report Share Posted January 27, 2018 По принцип при движение с висока постоянна скорост термостата е затворен защото охлаждането е досттъчно. Като спреш отваря. Sent from my LG-K550 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
НаскоТ4 Posted February 4, 2018 Report Share Posted February 4, 2018 Провери си ремъка да не е хлабав. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now