okops Публикувано 23 Май 2017 Доклад Share Публикувано 23 Май 2017 Вчера по магистралата колата започна да позагрява, достигайки над 100 градуса (доколкото може да се вярва на уреда). След проверка се оказа, че маркучът в долната част на радиатора е студен. Горната част на радиатора беше загрята. След около 1-2 минути работа на двигателя на място термостатът отвори и долният маркуч си загря както му е редът. Потеглих и отново почна да загрява. След спиране големият кръг отново се отвори. На какво може да се дължи това? Заминал термостат? Защо обаче отваря когато моторът не е натоварен?Евентуално водна помпа, на която да превърта турбинката при натоварване?Третата опция, за която се сещам, е да е гарнитура на главата(основен ремонт обаче е правен преди 20000 км само и не ми се вярва толкова бързо да се издуха), но няма пушене на бяло, няма загуба на антифриз, сутрин си пали нормално, няма претрисане.Предварително благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 23 Май 2017 Доклад Share Публикувано 23 Май 2017 Горе-долу с каква скорост караше по магистралата? Виж как е на градско, дали загрява. Освен идеята за помпата, помисли за запушен радиатор. Стар ли е много? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 23 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2017 Карах с 80, карах и със 150, но температурата все стоеше над 100 градуса и не падаше. Радиаторът е някакъв китайски боклук за 100 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 23 Май 2017 Доклад Share Публикувано 23 Май 2017 Водната помпа ми се струва,че прави магарии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 23 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2017 Сега така или иначе колата влиза в сервиз и мисля да поискам смяна и на термостат, и на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaloian_85 Публикувано 14 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2018 Какво се оказа колега, че имам подобен проблем?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 27 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2018 По принцип при движение с висока постоянна скорост термостата е затворен защото охлаждането е досттъчно. Като спреш отваря. Sent from my LG-K550 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 4 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2018 Провери си ремъка да не е хлабав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване