Jump to content

Термостатът затваря при движение извънградско


okops

Recommended Posts

 

Вчера по магистралата колата започна да позагрява, достигайки над 100 градуса (доколкото може да се вярва на уреда). След проверка се оказа, че маркучът в долната част на радиатора е студен. Горната част на радиатора беше загрята. След около 1-2 минути работа на двигателя на място термостатът отвори и долният маркуч си загря както му е редът. Потеглих и отново почна да загрява. След спиране големият кръг отново се отвори. 
На какво може да се дължи това? Заминал термостат? Защо обаче отваря когато моторът не е натоварен?
Евентуално водна помпа, на която да превърта турбинката при натоварване?
Третата опция, за която се сещам, е да е гарнитура на главата(основен ремонт обаче е правен преди 20000 км само и не ми се вярва толкова бързо да се издуха), но няма пушене на бяло, няма загуба на антифриз, сутрин си пали нормално, няма претрисане.
Предварително благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе-долу с каква скорост караше по магистралата? Виж как е на градско, дали загрява. Освен идеята за помпата, помисли за запушен радиатор. Стар ли е много?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...
  • 2 weeks later...

По принцип при движение с висока постоянна скорост термостата е затворен защото охлаждането е досттъчно. Като спреш отваря.

Sent from my LG-K550 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...