Net_Master Posted June 8, 2017 Report Share Posted June 8, 2017 Колеги, откак съм купил колата мисля...имам следния проблем, който досега редица майстори и не-майстори не успяха или им се занимаваше да оправят. Мина доста време и след поредните опити проблемът още не е решен и мисля да се допитам най-накрая до умните глави във форума . Та..колата е S6, 2001, ANK мотор, 340 коня. Охлаждането е с виско + две ел. перки, една вътре до виското и една отпред на климатичния радиатор. По принцип работят заедно и имат две степени, дотук знам това. По някаква търсена причина, не искат да се включат сами, когато има нужда от тях. Ако пусна климатика - той ги включва. Перките работят, управлението им явно работи т.н. Ноо...ако не е включен климатика и си повися в задръстване примерно в жегицата и температурата се покачва - по показания през VAG съм я гледал да достига 105 градуса, при което вече и стрелката на таблото започва леко да бяга вдясно. Обикновено не я чакам да стига дотам и си пускам климатика да си охлади своевременно, което разбира се е само workaround решение. Виското е ново /Hella/, датчикът, който се намира на изхода на радиатора и се грижи за включване на перките също е сменен наскоро - няма промяна. Сложил съм датчик, както го дават по каталог - темп на включване/степен - 95-102 градуса и темп на изключване 90 градуса. Търсих решение с друг датчик с по-ниски температури, но не намерих такъв, вкл. и от друг автомобил, който да пасне там....Водна помпа hepu и термостат wahler са нови, сменени при обслужването на колата преди около 25К км... Сега сте вие ...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiL Posted June 8, 2017 Report Share Posted June 8, 2017 Може да си попаднал на кофти датчик... Заложи на по-качествен. Отделно при 2.7Т са два датчика, единия е на главата пред водача, трябва да се провери как е при теб, че не ги помня. Лично аз ги смених и за няма и месец единия датчик започна да тропа като го тръскаш, а другия беше поел вода... последва нова смяна с възможно най-качествените и засега нямам ядове. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Net_Master Posted June 8, 2017 Author Report Share Posted June 8, 2017 (edited) Според тестовете не е от датчика колега..и предния е работел най-вероятно и новия работи. При мен доколкото съм наясно не са два, така казват и майсторите.... Edited June 12, 2017 by VBI Цитиране на предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
grizzly Posted June 9, 2017 Report Share Posted June 9, 2017 На запален двигател ако извадиш буксата от датчика и дадеш накъсо вътре в нея перките въртят ли? Така ще разбереш дали е по инсталацията или е датчика. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Net_Master Posted June 9, 2017 Author Report Share Posted June 9, 2017 (edited) Колега, включват си ако повишиш изкуствено температурата - майстора тествал с картон между виското и радиатора и вика, че включвали доста бързо след това...не съм присъствал на теста, но му вярвам. Като цяло не мога да си обясня защо първо са го измислили да е в най-студената част на охладителната система сложен тоя датчик...и от тази разлика в температурите преди и след радиатор следва ли да имам проблем в радиатора или по-скоро той е другаде... Edited June 12, 2017 by VBI Цитиране на предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
grizzly Posted June 9, 2017 Report Share Posted June 9, 2017 Значи не е пробвано. Тогава направи този тест и ще разбереш къде е проблема. Примерно дефектен предпазител или реле е възможно.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now