Jump to content

Не включва ел. перките..


Net_Master

Recommended Posts

Колеги, откак съм купил колата мисля...имам следния проблем, който досега редица майстори и не-майстори не успяха или им се занимаваше да оправят. Мина доста време и след поредните опити проблемът още не е решен и мисля да се допитам най-накрая до умните глави във форума :hilezh::lupe:.

Та..колата е S6, 2001, ANK мотор, 340 коня. Охлаждането е с виско + две ел. перки, една вътре до виското и една отпред на климатичния радиатор. По принцип работят заедно и имат две степени, дотук знам това. По някаква търсена причина, не искат да се включат сами, когато има нужда от тях. Ако пусна климатика - той ги включва. Перките работят, управлението им явно работи т.н. Ноо...ако не е включен климатика и си повися в задръстване примерно в жегицата и температурата се покачва - по показания през VAG съм я гледал да достига 105 градуса, при което вече и стрелката на таблото започва леко да бяга вдясно. Обикновено не я чакам да стига дотам и си пускам климатика да си охлади своевременно, което разбира се е само workaround решение. Виското е ново /Hella/, датчикът, който се намира на изхода на радиатора и се грижи за включване на перките също е сменен наскоро - няма промяна. Сложил съм датчик, както го дават по каталог - темп на включване/степен - 95-102 градуса и темп на изключване 90 градуса. Търсих решение с друг датчик с по-ниски температури, но не намерих такъв, вкл. и от друг автомобил, който да пасне там....Водна помпа hepu и термостат wahler са нови, сменени при обслужването на колата преди около 25К км...

Сега сте вие ......:unsure::wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да си попаднал на кофти датчик... Заложи на по-качествен. Отделно при 2.7Т са два датчика, единия е на главата пред водача, трябва да се провери как е при теб, че не ги помня. Лично аз ги смених и за няма и месец единия датчик започна да тропа като го тръскаш, а другия беше поел вода... последва нова смяна с възможно най-качествените и засега нямам ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Според тестовете не е от датчика колега..и предния е работел най-вероятно и новия работи. При мен доколкото съм наясно не са два, така казват и майсторите....

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На запален двигател ако извадиш буксата от датчика и дадеш накъсо вътре в нея перките въртят ли? Така ще разбереш дали е по инсталацията или е датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колега, включват си ако повишиш изкуствено температурата - майстора тествал с картон между виското и радиатора и вика, че включвали доста бързо след това...не съм присъствал на теста, но му вярвам. Като цяло не мога да си обясня защо първо са го измислили да е в най-студената част на охладителната система сложен тоя датчик...и от тази разлика в температурите преди и след радиатор следва ли да имам проблем в радиатора или по-скоро той е другаде...:wall:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи не е пробвано.

Тогава направи този тест и ще разбереш къде е проблема. Примерно дефектен предпазител или реле е възможно..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...