Jump to content

Загуба на мощност при пуснат климатик S3


Fitnessmania

Recommended Posts

Здравейте.

Колата е ауди с3 2001 година. Имам много досаден проблем.

Като пусна климатика и колата буквално умира. Давам газ и едвам едвам наема. Като е спрян си върви нормално.

Охлажда супер, направо става ледник в колата, но за сметка на мощността.

Другата ми кола е пежо 307 1.6 110 коня бензин и там няма такъв проблем. Не може да се разбере дали е пуснат или спрян климатика.

Очаквах ауди-то като уж малко по-висок клас да няма проблеми с пуснат компресор на климатика, но....

Норално ли е или проблема е в компресора?

Диагностиката показва само:

 

00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
Но не мисля,че има нещо общо с климаитка.

Редактирано от Fitnessmania
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че с изключен климатик върви нормално?

Sent From My NOKIA 3310 без фенерче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал ли си друга такава за да имаш отправна точка?

Не е нормално да се усеща толкова спад в мощността, вероятно имаш проблем, вижте живи данни - искано/давано налягане.

Карал съм 1.8Т с чип и при цедене на предавките изключваше компресора.

Sent From My NOKIA 3310 без фенерче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички 1.8Т са така като им пуснеш климатик. Имал съм 150,180, а сега и 210, все същата работа са и трите под 2000 оборота. Когато караш на климатик, гледай просто да си в малко по-високи обороти, отколкото караш обичайно, когато не си пуснал климатика, подавай повече газ при потегляне и няма да усетиш толкова спад. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Alex_Heat написа:

Всички 1.8Т са така като им пуснеш климатик. Имал съм 150,180, а сега и 210, все същата работа са и трите под 2000 оборота. Когато караш на климатик, гледай просто да си в малко по-високи обороти, отколкото караш обичайно, когато не си пуснал климатика, подавай повече газ при потегляне и няма да усетиш толкова спад. 

+1

Под 2000 об/мин. с климатик,малко нагорнище му идва на 1.8Т-то.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки че колегите казват, че е нормално, може да провериш дали се пускат и двете перки на радиатора докато си на климатик. Ако едната или и двете не се пускат, климатика се тормози и товара върху мотора е значително по-голям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...