Fitnessmania Публикувано 23 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2017 (Редактирано) Здравейте. Колата е ауди с3 2001 година. Имам много досаден проблем. Като пусна климатика и колата буквално умира. Давам газ и едвам едвам наема. Като е спрян си върви нормално. Охлажда супер, направо става ледник в колата, но за сметка на мощността. Другата ми кола е пежо 307 1.6 110 коня бензин и там няма такъв проблем. Не може да се разбере дали е пуснат или спрян климатика. Очаквах ауди-то като уж малко по-висок клас да няма проблеми с пуснат компресор на климатика, но.... Норално ли е или проблема е в компресора? Диагностиката показва само: 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent Но не мисля,че има нещо общо с климаитка. Редактирано 23 Юни 2017 от Fitnessmania Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 23 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2017 Сигурен ли си, че с изключен климатик върви нормално? Sent From My NOKIA 3310 без фенерче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitnessmania Публикувано 23 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2017 Напълно съм сигурен. Карам колата от почти 1 година и знам как върви. С пуснат и спрян климатик разликата е просто ОГРОМНА. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 23 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2017 Пробвал ли си друга такава за да имаш отправна точка? Не е нормално да се усеща толкова спад в мощността, вероятно имаш проблем, вижте живи данни - искано/давано налягане. Карал съм 1.8Т с чип и при цедене на предавките изключваше компресора. Sent From My NOKIA 3310 без фенерче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitnessmania Публикувано 23 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2017 Правя сравнение с а3-ката ми 1.8т AGU мотор. Там даже и с пуснат климатик колата си върви нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex_Heat Публикувано 27 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2017 Всички 1.8Т са така като им пуснеш климатик. Имал съм 150,180, а сега и 210, все същата работа са и трите под 2000 оборота. Когато караш на климатик, гледай просто да си в малко по-високи обороти, отколкото караш обичайно, когато не си пуснал климатика, подавай повече газ при потегляне и няма да усетиш толкова спад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitnessmania Публикувано 28 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Добре. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Преди 12 часа, Alex_Heat написа: Всички 1.8Т са така като им пуснеш климатик. Имал съм 150,180, а сега и 210, все същата работа са и трите под 2000 оборота. Когато караш на климатик, гледай просто да си в малко по-високи обороти, отколкото караш обичайно, когато не си пуснал климатика, подавай повече газ при потегляне и няма да усетиш толкова спад. +1 Под 2000 об/мин. с климатик,малко нагорнище му идва на 1.8Т-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 2 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2017 Въпреки че колегите казват, че е нормално, може да провериш дали се пускат и двете перки на радиатора докато си на климатик. Ако едната или и двете не се пускат, климатика се тормози и товара върху мотора е значително по-голям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване