Jump to content

Грешка - Контрол на зареждащото налягане


Recommended Posts

Здравейте тази грешка се появява когато вдигна повече от 120 км в час и колата забива муцуна и съответно става мудна. Наскоро рециклирах турбото и смених меката връзка ако е от значение. Прегледах отнякъде за спукани маркучи, но няма.. някакви препоръки? колата е 2005 бкд 140 

IMG_1187[1].JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има няколко възможни причини за грешката - маркучи (ако си сигурен за тях - отпадат), N75 клапан за контрол на налягане, G31 сензор за налягане или проблем със самото турбо (ако са го рециклирали читаво също отпада). Ако някой има други идеи да казва. Не е лошо да кажеш какъв точно е двигателя и да посочиш код на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали си е написал - БКД 140.

Чичи  аз наскоро рециклирах турбина и още с напускането на сервиза почна да забива, съответно се върнах ( при достигане от 220 км/ч прегараря топлста част). Отиди там където са ти я рециклирали за да си оправят нещата. Предполагам ти е гаранционна 6 или 12 месеца.

 

При мен беше като при колегата, след рециклажа почна забиване, и започна да вие като сирена. За 4 дни, ми смениха 3 средни части, даже и вакумчето смених и само охлювите са си сток. Оказаха се фабрични дефекти. Ии тамън се зарадвах че не забива и не вие, но уви при достигане от 220 км/ч .... чао чао ??

Редактирано от TeRRaNoiD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...