Jump to content

Ауди А3 8l '98 1.8(125) губи мощонст и прекъсва


zezo_inter

Recommended Posts

Здравейте колеги,

вчера си паля колата излизам от гаража,потеглям и колета ми прекъсва и на газ(газовото е чисто ново на 4 месеца) и на бензин.

Помислих данеби да  е някоя свещ и ги смених всички,но без особена разлика.

Пробвах я отново и забелязах че прекъсването някак изчезва след 3000 оборота,но на газ по-засилено прекъсване.

Разполагам с VCDS  и реших да направя 2 диагностики- една на бензин и една на газ.

Ще приложа лог файловете първата е на бензин а втората е на газ,след като бяха изтрити грешките от бензиновата диагностика.

 

Ще съм ви благодарен да ми помогнете за отстраняване на проблема

Log-151860km-94361mi benzin.txt

Log-151860km-94361mi gas.txt

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм имал същите проблеми. Смених 4 ламбда сонди, свещи и т.н. 2 от грешките излизаха и при мен постоянно. Смени си въздушния филтър. Огледай маркучите за въздух и газ преди и след инжекторите дали не са нацепени и да дърпа въздух. А също и въздуховода след въздушния филтър до дросела дали не е цепнат. Може да почистиш дросела също така. И твоята ламбда има проблем. Сигурно и разхода ти е скочил. Моята кола е със същия двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Моят газов инжекцион е на 5 месеца слаган чисто нов.Разхода ми е 9 газ среден разход.До сега не правила проблеми.Проблема се  появи,днес карам колата,оставям я да нощува в гаража и на другия ден колата вече има проблем.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята прекъсваше и ми казаха,че е заради свещите. Но аз първо ще сменя съединителя и тогава ще видя как е и що е...

Колеги тез инжекциони не са ли разходни в градски услови? Палиш,гасиш,хем бензин,хем газ и т.н. моята гори 10-12газ,+че и слагам и по 20лв бензин на месец. Та според вас на бензин ако се кара само ,дали няма да е по-икономично?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те колеги аз го имам същя проблем с прекъсването на Ауди А4 1.8 (125кс.) на бензин работи като трактор когато мине 3000 об.мин е по добре когато е на газ доста по малко прекъсва но е много мутна... Ще съм на истина благодарен някой ако може да каже някакво мнение поради причината 3ма майстори 3 различни мнение.
С нови свещи съм нови кабели почистен дросел нов датчик на колянов вал нова бензинова помпа и пак така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не колега даже днес закупих спрей за дросели и довечера като се прибера от работа ще се опитам да го изчиста,пък да видим дали ще има разлика!

 

Пък той дросела може ли сам да загуби адаптация???

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сам да загуби не съм чувал честно казано... Но ако вече ти се е зацапал много е голям варянт да ти прати тази мизеря... но все пак не е лошо ти да си му ги направиш тия адаптации :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Разполагам с кабел,би ми могъл да ми обясниш методиката на извършване на адаптацията на дросела?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 55 минути, zezo_inter написа:

Разполагам с кабел,би ми могъл да ми обясниш методиката на извършване на адаптацията на дросела?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги,
значи снощи извърших следното,изчистих дросела и дебитомера със спрей за дросели,сглобих всичко и реших да пробвам колата.
Тръгвам,и си казвам чудо,колата вече може да се кара.Покарах я 2-3минути и отново ми направи придърпването,но сега ми го прави до 2000 оборота и след това изчиства,но колата вече може да се кара.
Вие какво мислите колеги,към какво да се насоча?
Днес мисля да сменя въздушния филтър.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе току що смених въздушния филтър с нов марка HENGST ,но това прекъсване-придърпване между 1000-2000 оборота все още се появя.Повече се усеща на газ и най вече независимо дали газ или бензин като от 3-та и върна на 2-ра и искам да се изкача по възвишени е се намирам около 1300 оборота -тогава се случва пак придърпването-прекъсването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаптира ли дросела както те посъветваха? Какви грешки имаш в контролера на двигателя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не съм го адаптирал,понеже лаптопа не беше при мен.

Откачих +-са за около  8 часа и после като  запалих автомобила го оставих да работи 5 минути и след това потеглих.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи адаптация и провери за грешки - без тези неща няма смисъл да се прави каквото и да било, причините може да са доста.

 

Едит: Спри да цитираш всяко предходно мнение

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги за момента проблема е отстранен.

Оказа се бобината,моята беше напукала.

Ако се появи отново проблема ще пиша отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...