Ceckata011 Публикувано 21 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2017 Здравейте колеги. Наскоро взех една б4ка 2.8 в6. Има някакво много особено стържене от задницата. Предишния собственик е 100% обеден, че е от тампони на задния мост. Аз обаче не съм много сигурен и затова реших да видя и Вашето мнение преди да почна да ръся по сервизи. Значи чува се само по неравен път, най вече на паваж. Не е тропане ами някакво стържене все едно съм завързал да тегля някаква тенекия да се влачи по асфалта. Колата НЕ Е куатро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2017 Виж като леко натиснеш спирачките дали спира това "стържене" - ако спира вероятно има луфт в супортите на спирачните апарати. Другия вариант е да са изкривени ламаринените предпазители на задните дискове и да опират в тях - звука също наподобява "стържене". Обикновено ги кривят като сменят накладки/дискове, изправят се много лесно на ръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceckata011 Публикувано 22 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2017 (Редактирано) Колега, сега я извадих колата да проверя и да, спира стърженето при натиск на спирачката. Сега свалих едното задно колело и гледам, че целия диск заедно с апарата мърда. Какво следва сега, как се отстранява проблема? Редактирано 22 Юли 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2017 Проверявай без да е свалено колелото - само вдигнато на крик. Така ще прецениш дали проблема е в супортите на спирачния апарат или има луфт в лагера на задната главина. Ако проблема е в супортите на спирачките се сменят водачите на апарата и се оправят нещата. Ако имаш луфт в самото колело обаче трябва да смениш конусните лагери отзад. Ако колата е с предно предаване отзад имаш 2 конусни лагера, ако е quattro е един голям лагер на главината. Конусните лагери си имат специална процедура по настройката им след като се сменят - не се натягат много, оставя се много лек луфт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceckata011 Публикувано 22 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2017 За това ли говорим? Има ли някакви особености при смяната? И доколкото знам спирачните апарати за тези коли са няколко вида. Има ли вероятност да взема комплект който не става? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 23 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2017 (Редактирано) Туй са водачите,да.Елементарно се сменят,няма никаква философия. Абе като спира да стърже на натиснати спирачки да не са ти износени накладките ?На мен така ми стържеше преди години единия апарат на предишната Б4-ка и накрая заклини едната накладка между диска и супорта.Е,аз си знаех,че са за смяна накладките ама все отлагах,а днес,а утре,щото са и задни,докато един хубав ден хвана "ръчната" на един паркинг и до там. Те ти едно клипче как се сменят задни дискове и накладки на Б4. https://www.youtube.com/watch?v=1ahB6ePRVHI&list=PLyn4PPgBXfgY0bwY4zKDVp8ttlG1q9YAv&index=8 Редактирано 23 Юли 2017 от batiaro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceckata011 Публикувано 26 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 На 22.07.2017 г. at 18:25, VBI написа: Проверявай без да е свалено колелото - само вдигнато на крик. Така ще прецениш дали проблема е в супортите на спирачния апарат или има луфт в лагера на задната главина. Ако проблема е в супортите на спирачките се сменят водачите на апарата и се оправят нещата. Ако имаш луфт в самото колело обаче трябва да смениш конусните лагери отзад. Ако колата е с предно предаване отзад имаш 2 конусни лагера, ако е quattro е един голям лагер на главината. Конусните лагери си имат специална процедура по настройката им след като се сменят - не се натягат много, оставя се много лек луфт. Вчера смених водачите на проблемния апарат и в началото почти изчезна шума, но след 20-30км пак почна да се чува. Не е толкова силно като преди, но още го има. И още един проблем се появи. Сложих едни лети джанти които са си точно за б4 обаче отпред опират леко в апаратите. Може би на този мотор са по големи дисковете. Днес търсих фланци и ми обявиха 220 лева за комплект, като не се знаело дали ще тресе предницата с тях. Друг гумаджия пък ми каза че имало и по 20 лева фланци, но с тях мисля че шанса да тресе е много по голям. Чуда се ако запиля малко джантите дали ще се оправи работата. Все пак не опира кой знае колко. Джантите са exip 15 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 26 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 (Редактирано) Виж колко е ЕТ-то на джантата. Да не е друго. Редактирано 26 Юли 2017 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceckata011 Публикувано 26 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 ЕТ 38 са. Карал съм ги на б3 без проблем. Но са за б4 принципно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 26 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 (Редактирано) На предното колело опира, така ли? Виж какъв е апарата, на 2,8 може да е двубутален Гирлинг 60, това отпред. Ако е такъв, може да опира на 15-ка. Редактирано 26 Юли 2017 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 26 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 (Редактирано) Доколкото разбирам колегата е с 2.8 и със сигурност е с двубутални спирачки. Да, опират ако е сложен лепящ се баланс на джантите, с обикновения няма грижи. Предпазните ламарини зад дисковете как са? Редактирано 26 Юли 2017 от Sklepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceckata011 Публикувано 26 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 (Редактирано) Ето това са ми апаратите. Ето и джантите които искам да сложа. Предпазните ламарини изглеждат ок. С лепящ баланс съм, и аз помислих, че опира в него, но като свалих джантата следите от триене не бяха по баланса, а по самата джанта. Редактирано 26 Юли 2017 от Ceckata011 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 26 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 (Редактирано) Не виждам скобите които държат накладката за самия апарат, задните скоби на накладките също не си вършат работата... Едит: Двубуталните са - Гирлинг 60 Редактирано 26 Юли 2017 от Sklepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceckata011 Публикувано 26 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 Да, точно Гирлинг 60 пише. За скобите нищо не знам, може ли да стане беля? А джантата ако се изпили малко дали ще спре да опира, защото варянта с фланците не ми допада. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 Не е добре да се пили, може да се отслаби джантата ако се прекали, отделно на това при спиране апаратите се загряват и метала се разширява - т.е. пак ще почне да опира. Единствения вариант е да се сложат фланци или други джанти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 26 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 (Редактирано) Честно казано незнам, аз като слагах такива спирачки на моята дисковете и накладките бяха нови от магазина, апаратите рециклирани и досега проблеми нямам. Направиха ми впечатление тези скоби защото на старите накладки и апарати ги нямаше, но се обадих на приятел и той помогна. Накладките даже имаха датчик за износването. Покарай с тези джанти с които си я взел и виж дали греят, ако греят ще имаш ядове, най-малкото лагер на главината ще сменяш. В тия новите маншончета има ли някаква смазка? От другата страна пак ли са така накладките? Редактирано 26 Юли 2017 от Sklepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceckata011 Публикувано 26 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 Ами по късно ще смъкна и от другата страна и ще щракна и там една снимка. Иначе аз сменях водачите на заден апарат защото стърже. С водачите имаше смазка. В комплектите с маншончетата нямаше нищо. преди 21 минути, VBI написа: Не е добре да се пили, може да се отслаби джантата ако се прекали, отделно на това при спиране апаратите се загряват и метала се разширява - т.е. пак ще почне да опира. Единствения вариант е да се сложат фланци или други джанти. 220 лева искат за комплект "качествени" фланци с които както се изразиха "може и да не тресе с тях" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 26 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 (Редактирано) Като гледам тия джанти по добре си купи други. Мисля,че може да се намерят за 200 лв. По добре от фланци,според мен. https://www.olx.bg/ad/15-tsola-4x108-audi-80-leti-dzhanti-4h108-audi-b4-b4-ID6TcaD.html#abc1144ad6 Редактирано 26 Юли 2017 от svetliopp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceckata011 Публикувано 26 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 Тези джанти ми бяха на б3ката и съм много доволен от тях. Минал съм 50 000км градско с тях и нямат никакви кривини. Ако ще взимам други ще трябва да продам първо тези. Идея е, но кой знае дали няма да се налага да се изправят новите. А намират ли се капачки лесно, тези от обявата са с липсваща капачка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 26 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 Джантите са оригинални и много здрави. Капачка може да си намериш. И за тия пари си заслужават. А да продадеш твоите в това състояние е трудна работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване