Doncho Indzhov Публикувано 31 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 Здравейте, колеги. Много сранен проблем ми се получи днес. Всичко беше наред последната седмица, докато през уйкенда при смяна между 3 -> 4, кутията се усещаше да рита една идея повече, от нормалното. Стори ми се, че няма проблем и си карам така, докато днес не ми се наложи да я смачкам малко колата. Интересно какво стана, при 4 хил. оборота сменя на 4-та, връща на 3-та, пак четвърта и влиза в авариен режим. Диагноститаката отчета, че има проблем между 3 -> 4 скорост. Когато я карам нормално обаче това нещо го няма. Какво следва? Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 31 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 Следва ремонт за 2+ бона или втора ръка кутия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 31 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 Ремонтче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 31 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 Какво точно влиза в този ремонт за тези 2+ бона? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 31 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 Смяна на първичен вал, който най-вероятно той се е счупил , примерно смяна на някой друг пакет съединители , масло, и труд, сваляне и качване. Въпреки, че е добре и хидрото да направиш, понеже незнаеш колко още ще те изкара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAYKI Публикувано 31 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 Може да е проблем само в мозъка, някой клапан най-вероятно, принципно имат проблеми определени клапани, но вече нямам спомен, кои бяха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 31 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 Едва ли. Но не пречи да хвърлиш лъч надежда :Д Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 31 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 С две думи 3к си отиват с хидрото. Направо се колебая дали да не я давам на бартер. А главният въпрос ми е следния. Ако си карам нормално, какво в момента без да влиза в авариен режим. Ще мога ли да си изкарам почивката, че съм запазил дати за море или има вероятност да стане фал по пътя с кутията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 1 Август 2017 Доклад Share Публикувано 1 Август 2017 В моя случай се оказаха 2 клапана на мозъка и 2500лв излишно дадох за скорости после 1000 за мозъка,така че първо него виж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Август 2017 Доклад Share Публикувано 1 Август 2017 Нали знаеш, че каквото и да ти кажат е божа работа. Това да пътуваш с мисълта, че може да спре по всяко време е много неприятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 1 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2017 Ясно. Ще взема друг автомобил за почивката, а след това ще вляза в сервиза да я погледнат. Благодаря, колеги! Лека и успешна седмица! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 1 Август 2017 Доклад Share Публикувано 1 Август 2017 Моята я карах така близо месец преди да се наканя да я сменя , държах си я на 3та на ръчни. Един ден изблъска и мина на неутрална Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 2 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2017 Аз вчера така направих, карах само до 3-та, но я паркирах и повече няма да я барам. Ще разгледам за сервиз из Старозагорска област и да влиза да я правят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan2256 Публикувано 2 Август 2017 Доклад Share Публикувано 2 Август 2017 Колега преди година имах същите симптоми и кутията някъде след месец се предаде. Пука се първичния вал и кутията започва да губи налягане и част от пакетите се опичат ако не обърнеш внимание веднага. Моята я направи човека за 1900 лева. Масло труд този вал който вече е усилен и пакетите за скоростите. Ако отидеш веднага да я отремонтираш ще си спестиш доста пари и ядове. Моят майстор е от стара загора и съм доволен много. Мога да ти дам номера му ако желаеш, а моят е 0887097106 успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 2 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2017 @Ivan2256, ясно. Аз си мисля, че една идея съм закъснял, защото от доста месеци на сам усещам, че губи мощност. Но ония ден просто, реших да я смачкам и влезе в авариен режим, изчистих грешката и така. Дано не съм закъснял. Този месец имам извести пътувания и не знам направо, дали ще ми остане време, да се заема с това начинание, но със сигурност ще се свържа с теб, да ми дадеш кординати и да отскоча, да се разбере до къде е аварията и да се оправи. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan2256 Публикувано 2 Август 2017 Доклад Share Публикувано 2 Август 2017 Колега само да ти кажа че в моя случай накрая колата стигаше само до 3-та и забиваше и напрактика неможеше да се кара, искам да кажа да си направиш сметката хубаво, че да не останеш на пътя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 2 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2017 @Ivan2256, да да, стана ми ясно и я оставям на една страна и ще карам другата кола. Идеята ми е, да не я барам докато ми минат задачите, след това да се захвана с този ремонт. Иначе аз ходих до София с нея преди седмица, и чак ония ден разбрах, защото много рядко я мачкам на макс и тогава просто реших и тя взе пък, че влезе в авариен режим. Надявам се, да не съм я огелпил повече и сега няма да я карам повече. Веднага щом ми се отвори 1 седмица и я почвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REISTAR Публикувано 20 Август 2017 Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 при мен проблема е едентичен само че между 4 и 5 скорост ,дали причината е въпросния първичен вал или соленоиден клапан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Август 2017 Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 Провери в документация за шифтинга между 4-та и 5-та предавка кои соленоиди и съединители се ползват и горе доле ще се насочиш, кое може да е евентуалния проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REISTAR Публикувано 22 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2017 тези грешки ми излизат ,а варианти за проблема много -ниско ниво масло ,соленоидни клапани, и съединител пакет, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REISTAR Публикувано 22 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2017 някакви предложения ,кое да разглобя , мозъка само или цялата кутия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2017 Какви стойности дава 77 канал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REISTAR Публикувано 23 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2017 Нормални са тия стойности. По-вероятно е съединителите да са износени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REISTAR Публикувано 23 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване