Jump to content

Странен проблем с авт. кутия 3.0 TDI


Doncho Indzhov

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Много сранен проблем ми се получи днес. Всичко беше наред последната седмица, докато през уйкенда при смяна между 3 -> 4, кутията се усещаше да рита една идея повече, от нормалното. Стори ми се, че няма проблем и си карам така, докато днес не ми се наложи да я смачкам малко колата. Интересно какво стана, при 4 хил. оборота сменя на 4-та, връща на 3-та, пак четвърта и влиза в авариен режим. Диагноститаката отчета, че има проблем между 3 -> 4 скорост. Когато я карам нормално обаче това нещо го няма. Какво следва?

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на първичен вал, който най-вероятно той се е счупил , примерно смяна на някой друг пакет съединители ,  масло, и труд, сваляне и качване. Въпреки, че е добре и хидрото да направиш, понеже незнаеш колко още ще те изкара

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две думи 3к си отиват с хидрото. Направо се колебая дали да не я давам на бартер. :D

А главният въпрос ми е следния. Ако си карам нормално, какво в момента без да влиза в авариен режим. Ще мога ли да си изкарам почивката, че съм запазил дати за море или има вероятност да стане фал по пътя с кутията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В моя случай се оказаха 2 клапана на мозъка и 2500лв излишно дадох за скорости после 1000 за мозъка,така че първо него виж

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаеш, че каквото и да ти кажат е божа работа. Това да пътуваш с мисълта, че може да спре по всяко време е много неприятно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Ще взема друг автомобил за почивката, а след това ще вляза в сервиза да я погледнат. Благодаря, колеги! Лека и успешна седмица!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята я карах така близо месец преди да се наканя да я сменя , държах си я на 3та на ръчни.

Един ден изблъска и мина на неутрална :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вчера така направих, карах само до 3-та, но я паркирах и повече няма да я барам. Ще разгледам за сервиз из Старозагорска област и да влиза да я правят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега преди година имах същите симптоми и кутията някъде след месец се предаде. Пука се първичния вал и кутията  започва да губи налягане и част от пакетите се опичат ако не обърнеш внимание веднага. Моята я направи човека за 1900 лева. Масло труд този вал който вече е усилен и пакетите за скоростите. Ако отидеш веднага да я отремонтираш ще си спестиш доста пари и ядове. Моят майстор е от стара загора и съм доволен много. Мога да ти дам номера му ако желаеш, а моят е 0887097106 успех. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ivan2256, ясно. Аз си мисля, че една идея съм закъснял, защото от доста месеци на сам усещам, че губи мощност. Но ония ден просто, реших да я смачкам и влезе в авариен режим, изчистих грешката и така. Дано не съм закъснял. Този месец имам извести пътувания и не знам направо, дали ще ми остане време, да се заема с това начинание, но със сигурност ще се свържа с теб, да ми дадеш кординати и да отскоча, да се разбере до къде е аварията и да се оправи. Благодаря! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега само да ти кажа че в моя случай накрая колата стигаше само до 3-та и забиваше и напрактика неможеше да се кара, искам да кажа да си направиш сметката хубаво, че да не останеш на пътя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ivan2256, да да, стана ми ясно и я оставям на една страна и ще карам другата кола. Идеята ми е, да не я барам докато ми минат задачите, след това да се захвана с този ремонт. Иначе аз ходих до София с нея преди седмица, и чак ония ден разбрах, защото много рядко я мачкам на макс и тогава просто реших и тя взе пък, че влезе в авариен режим. Надявам се, да не съм я огелпил повече и сега няма да я карам повече. Веднага щом ми се отвори 1 седмица и я почвам. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

при  мен  проблема е  едентичен само  че между  4  и  5  скорост  ,дали  причината е въпросния  първичен вал или  соленоиден клапан 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери в документация за шифтинга между 4-та и 5-та предавка кои соленоиди и съединители се ползват и горе доле ще се насочиш, кое може да е евентуалния проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

тези  грешки  ми  излизат ,а    варианти за  проблема много -ниско ниво  масло  ,соленоидни клапани, и съединител пакет,

IMG_20171021_121036.jpg

IMG_20171021_123227.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...