dasautoservice Публикувано 1 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Passat B7 TFSI Темата с харченето на масло при 1,8 и 2.0 TFSI двигателите доста се разду. Притежателите на автомобили с такъв тип двигатели започнаха да се притесняват и да търсят съответни симптоми. Такъв е и случаят със собственика на този автомобил. Колата беше обстойно прегледана и диагностицирана и възможните причини за харчене на масло бяха на лице.Течове на масло от ключови места по двигателя. В ремонта са вложени: - Оригинална гарнитура + уплатнителни пръстени и крепежни за горен капак вериги. - Оригинален клапан за контрол на вариаторно колело (подобрен тип) както гарнитура и опръстен за него. - Банджо болтове + дифтунги, тръба + гарнитури за безпроблемна работа на турбото. - Оригинални свещи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dasautoservice Публикувано 3 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2017 Скъпи клиенти и приятели, бихме искали да Ви уведомим, че днес при нас започна голямото броене до коледните празници. Поправихме почти всички коли на света за тази година, купихме всички части и сервизът ще затвори за кратко врати на 20-ти декември, за да посрещне Коледа. Ще Ви очакваме с нетърпение и много желание за работа отново на 3-ти януари. Свободни часове има за дните малко преди коледната ни отпуска и за първите дни от януари. Ако някой не си е записал час, а възнамерява да го направи, пишете ни или се обадете бързо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dasautoservice Публикувано 4 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 Audi Q5 2016г. Наливане AdBlue система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dasautoservice Публикувано 5 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Текущо обслужване Passat B7 2.0 TDI Смяна на оригинален комплект ремъчно задвижване Смяна масло двигател + филтри Обслужване масло + филтър автоматична скоростна кутия DSG Смяна масло предна раздатка Смяна масло заден диференциал Смяна масло Haldex Смяна спирачна течност В обслужването са вложени - оригинален ангренажен комплект + водна помпа и антифриз - оригинален пистов ремък + обтяжна ролка и фрайлауф - оригинално масло + филтър DSG - оригинално масло предна раздатка - оригинално масло заден диференциал - оригинално масло Haldex - оригинална спирачна течност - оригинално масло + оригинални филтри двигател Автомобилът е обслужен с оригинални инструменти и процедури. Това гарантира дългосрочното спокойствие на клиента. Старият DSG филтър. Маслата на мотора и автоматичната скоростна кутия вече са източени. Виждаме инструмента за наливане на Haldex маслото. Haldex маслото вече е готово. Време е за задния диференциал. В цялата процедура са подменени всички възможни пробки. Заключването на ангренажното задвижване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dasautoservice Публикувано 12 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 Audi A6 4G 3.0 TDI Развиваме услугите си в по - широк географски мащаб, съсредоточавайки се върху съседите си от Македония. Благодарни сме, че собственикът на колата е избрал да се довери именно на нас и се надяваме да се срещаме с още негови сънародници в сервиза ни!Хубаво е, когато оценяват работата ни и отвъд границите на родината. - Смяна на вериги - Смяна заключващ механизъм резервоар - Смяна подкалник - Смяна масло и филтри В ремонта са вложени: Оригинални части, процедури и инструменти и е извършен по високите изисквания на Das Auto Service. Двигателят вече е демонтиран. Теч от заден семеринг колянов вал. Старото верижно задвижване. Старото верижно задвижване е отстранено, всичко е измито и подготвено за монтаж на новите вериги. Специализирани инструменти. Новото оригинално верижно задвижване. Монтаж на новите вериги. Тъй като вече верижното задвижване е сменено следва сглобяване на двигателя. Монтаж на семеринг с оригинален инструмент. Семерингът вече е монтиран. Готов за монтаж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dasautoservice Публикувано 15 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2017 Bentley Continental GT 6.0 W12 Смяна на задно стъкло. При нас може да намерите оригинални стъкла за смяна на автомобилите от групата. Щастливи сме да кажем, че сме единствените в България, разполагащи с оригиналните процедури на Bentley. Оригинални инструменти за монтаж и демонтаж на стъкло. Оригинален двукомпнентен силикон комплект за залепване на стъкло + праймер и обезмесляваща кърпа. За разлика от масовата услуга на пазара, в която се използват универсални еднокомпоненти лепила, ние отново работим с най - качествения оригинален продукт - комплект за смяна на стъкла, подбран специално за Вашия автомобил от производителя. Силиконът е нанесен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dasautoservice Публикувано 18 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2017 (Редактирано) Audi B8 1.8 TFSI. Забавянето на ремонта, свързан с харченето на масло. при тези двигатели, може да доведе до : -Повреда в инжекторите -Повреда на клапаните -Повреда на блока (задиране на цилиндър) -Повреда на главата Този проект обхвана следните звена: -Смяна бутала -Смяна биели -Смяна свещи -Смяна инжектори -Смяна клапани -Смяна сензор/актуатор разпределителен вал -Смяна обтегач на верига към подобрения тип(превантивно) Хубаво е собствениците на двигатели от типа "1.8" и "2.0 TFSI", да са информирани за рисковете и какво би причинило едно отлагане на проблема. Навсякъде се пише много обширно по темата, но никъде не се споменават рисковете от евентуално отлагане във времето.Ние буквално говорим от първо лице, като хора, сблъскващи се постоянно с това. Изключително много благодарим за доверието на семейството, чиято собственост е автомобилът! Виждаме, че имаме буквално разпаднал се клапан Виждаме, че мотора е работил повече на масло, отколкото на бензин Продължаваме с разглобяването Сенките в блока, говорят, че ако не беше обърнато внимание на проблема е щяло да трябва и нов блок Новите бутала,биели и лагери Всеки болт по двигателя се заменя Сглобяване. Ремонтирана и готова за монтаж Почистване на отворите за дюзите Новите дюзи. Монтаж на дюзи със специализиран инструмент Сглобяване на верижно задвижване със оригинални специализирани инструменти Старият тип обтегач и новият, вече подобрен Всеки ремонтиран двигател при нас получава табелка с името на сервиза и механика извършил ремонта.Тази табелка е символ за качество и гаранция. Новият и старият тип сензор/актуатор на разпределителния вал. Старият тип има проблем с това, че с времето протича и олива двигателя в масло Нови свещи Обратно в автомобила Наливане на антифриз. Готова за издаване на собственика.Audi B8 1.8 TFSI. Забавянето на ремонта, свързан с харченето на масло. при тези двигатели, може да доведе до : -Повреда в инжекторите -Повреда на клапаните -Повреда на блока (задиране на цилиндър) -Повреда на главата Този проект обхвана следните звена: -Смяна бутала -Смяна биели -Смяна свещи -Смяна инжектори -Смяна клапани -Смяна сензор/актуатор разпределителен вал -Смяна обтегач на верига към подобрения тип(превантивно) Хубаво е собствениците на двигатели от типа "1.8" и "2.0 TFSI", да са информирани за рисковете и какво би причинило едно отлагане на проблема. Навсякъде се пише много обширно по темата, но никъде не се споменават рисковете от евентуално отлагане във времето.Ние буквално говорим от първо лице, като хора, сблъскващи се постоянно с това. Изключително много благодарим за доверието на семейството, чиято собственост е автомобилът! Виждаме, че имаме буквално разпаднал се клапан Виждаме, че мотора е работил повече на масло, отколкото на бензин Продължаваме с разглобяването Сенките в блока, говорят, че ако не беше обърнато внимание на проблема е щяло да трябва и нов блок Новите бутала,биели и лагери Всеки болт по двигателя се заменя Сглобяване. Ремонтирана и готова за монтаж Почистване на отворите за дюзите Новите дюзи. Монтаж на дюзи със специализиран инструмент Сглобяване на верижно задвижване със оригинални специализирани инструменти Старият тип обтегач и новият, вече подобрен Всеки ремонтиран двигател при нас получава табелка с името на сервиза и механика извършил ремонта.Тази табелка е символ за качество и гаранция. Новият и старият тип сензор/актуатор на разпределителния вал. Старият тип има проблем с това, че с времето протича и олива двигателя в масло Нови свещи Обратно в автомобила Наливане на антифриз. Готова за издаване на собственика. Редактирано 18 Декември 2017 от dasautoservice Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dasautoservice Публикувано 19 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Audi Q2 Още една чисто нова красавица се доверява в нашите ръце. Удовлетворихме желанието на клиента да съчетае удоволствието от новия автомобил с възможността да практикува хобито си удобно. При нас можете да откриете всички допълнителни оригинални аксесоари, съпровождащи новите модели и спомагащи за тяхната функционалност. А на Вас случвало ли Ви се е да Ви е необходим подобен аксесоар? Das Auto Service решава и тези Ваши проблеми. Монтаж на оригинални греди базова основа таван. Те Ви предоставят възможност да поставите всички допълнителни аксесоари за таван, предлагани от Ауди. (Превоз на колело, сноуборд, ски, кутия за багаж, рамка за багаж и много други.) Монтаж на поставка за транспорт на Вашите любими ски. Харесвайте, споделяйте с приятели и коментирайте. Монтаж на гредите. Подготовка за монтаж. Вече монтираните греди и поставки за ски. Оригиналните греди са конструирани така че да създават минимално челно съпротивление. За разлика от афтърмаркет продуктите на пазара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dasautoservice Публикувано 19 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Volkswagen Tiguan Обещахме да Ви покажем последния сериозен проект за годината. Подобряване на заводската саунд система. За целта са използвани оригинални компоненти. Пакетът включва допълнителен саунд буфер, дигитален усилвател и кабелен сноп.Този усилвател работи на принципа на оригиналната аудио система при Audi от типа B&O, като дигитализира и изсвирва тоновете, което значително подобрява качеството на звука в купето. Комплектът е подходящ за новите платформи на VW, Audi, Seat и Škoda. Всичко е извършено по оригинални процедури на VW. Процес на разглобяване. VW са подготвили добре изработен кабелен сноп. Новият кабелен сноп. Прокарване на кабелния сноп. Всичко минава по предвидените от завода места. Вече прокараната нова инсталация. Всичко се случва по инструкциите на производителя. Новите саунд буфер и усилваттел. Готови за монтаж. Всички демонтирани елементи от интериора на автомобила Ви се почистват с оригинални препарати на VW/Audi. Тези препарати осигуряват най - високи резултати и качество, на което можем да се доверим. Почистване на мокетните повърхности преди сглобяване на пластмасовите елементи. Сглобяване на интериора. Кодиране на усилвателя посредством специален програматор. Това програмиране позволява на усилвателя да разбере в какво купе се намира, както и да изсвири специфични честотни тонове за най - добра настройка на системата. Финално почистване преди сглобяване. Почистване и подхранване на кожените седалки. Следното е важно за запазване на перфектното състояние на кожения салон в дългосрочен план. При нас услугата е логично продължение на разглобяването и сглобяването на интериора. Кожения салон е обработен. В Das Auto Service се стараем автомобилът да остане в перфектно състояние след всяка сервизна дейност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dasautoservice Публикувано 21 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Скъпи клиенти и приятели, сервизът ни е в коледен отпуск и отново ще работи на 04.01.2018г. Екипът на Das Auto Service, ви пожелава весело посрещане на коледните и новогодишни празници! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dasautoservice Публикувано 24 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dasautoservice Публикувано 4 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 Audi A4 B8 1.8 TFSI Обслужване автоматична скроостна кутия тип Multitronic. Смяна прашници и ударници задни амортисьори. В ремонта са вложени: Оригинални части и процедури на VW. На снимката виждаме разпадналия се буфер заден амортисьор. Скоростната кутия е готова за новия филтър. Наливане на масло скорости с оригинален иснтрумент. Виждаме част от новия филтър на автоматичната скоростна кутия. — at Das Auto Service. Виждаме новите прашници и ударници на задните амортисьори. — at Das Auto Service. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dasautoservice Публикувано 5 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 Audi Q5 2.0 TDI Смяна предни/задни накладки Смяна комплект задни амортисьори В ремонта са вложени: Оригинални части и процедури на VW. Вижда се изтеклото по амортисьора масло. Вече монтираните нови амортисьори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dasautoservice Публикувано 5 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 Audi A6 4G FACELIFT 3.0 TDI 272 кс 2016 Периодично обслужване. Автомобилът е на 53 000 километра като с това настъпва необходимостта от първо сервизно обслужване на скоростната кутия от типа s-tronic, както и смяна на масло и всички филтри, така и инспекция на цялостното състояние на автомобила. Ние учим клиентите си на всеки 6 месеца автомобилът да се връща в сервиза за инспекция. Необходимостта от тази инспекция се изразява в това, че тя осигурява нашето спокойстви и това на клиента. Във всеки един момент и двете страни имат мониторинг над цялостното състояние на автомобила. Напомняме на нашите клиенти, че тази услуга е абсолютно безплатна. В ремонта са вложени оригинални части и процедури. Коментирайте, споделяйте и харесвайте. Старите филтри са вече извадени Новият въздушен филтър. Горивният филтър е премахнат. Новият горивен филтър е монтиран. Картерът е почистен с вече нова гарнитура и е готов за монтаж. Скоростната кутия е измита. Новият филтър вече е монтиран. Виждаме къде се намира външният филтър на автоматичната кутия. Виждаме свързващите тръби, подготвени за новите опръстени. Вече монтиран новият външен филтър. Инструментът, с който се налива масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dasautoservice Публикувано 8 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 Audi A6 4F 3.0 TDI Смяна и поправка на инсталация за управление на охладителните перки. Повредата е причинена от липсващи крепежни елементи, затварящи предпазната кутия, в която се намират различни командни релета и двигателният компютър. Много често тези крепежи се спестяват от сервизите, защото се намират на трудно достъпно място. Тази процедура се превръща в една от най – често извършваните при нас. Последствията могат да бъдат от изгорели релета до изгорял двигателен компютър. В конкретната процедура са заменени контролните релета заедно с прилежащата им инсталация + пластинкови бушони, поправени са множество кабелни пинове и са сменени повечето букси в кутията. В ремонта са вложени оригинални части и процедури. Оригинален комплект за ремонт и почистване на кабелни връзки и инсталации. Виждаме повреденият силов пин. Подготовка за смяна на инсталацията Вече отстранена старата инсталация и почистени всички пинове. Влагане на новата инсталация и релета. Вече монитрана новата инсталация и почти сглобена. Вече всичко сглобено както заводът производител е предвидил. Старите повредени части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dasautoservice Публикувано 22 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 Audi А6 4G 3.0 TFSI Смяна предни амортисьори + прашници и ударници Смяна средни гърнета + прилежащи гарнитури В ремонта са вложени оригинални части и процедури. Новите амортисьори.Вече сглобения нов амортисьор.Нужно е връзването на окачването, за да няма скъсани тампони. Виждаме оригиналния инструмент, нужен за симулиране на окачването в работно положение.Вече монтираният нов амортисьор.Виждаме оригиналния инструмент, нужен за симулиране на окачването в работно положение.Вече монтираният нов амортисьор.Новите средни гърнетаСтарите гърнета са демонтирани.Вече монтираните средни гърнета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dasautoservice Публикувано 7 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2018 Audi A6 4F ALLROAD 3.0 TFSI Обслужване автоматична скоростна кутия типтроник. В ремонта са вложени оригинални масло + филтър и прилежащи елементи. Ремонтът е извършен по оригиналните процедури на VW. Тук виждаме картера и важността на магнитите, поставени в него. Ясно се вижда функцията на магнитите в картера. Оригиналните масла, фълтър, гарнитура и пробки, вложени в облужването Измитият готов за монтаж картер. Вече е сложена нова гарнитура на картера. Кутията е измита и вече готова за сглобяване. Новият филтър е монтиран. Картерът вече е монтиран. Вижда се схемата за правилно стягане на картера. Вижате оригиналния инструмент, с който се налива маслото. Автомобилът е готов за издаване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dasautoservice Публикувано 9 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 Audi A8 D3 3.0 TDI Обслужване автоматична скоростна кутия типтроник. В автомобила са вложени оригинални части и консумативи и е извършен по процедурите на VW с помощта на оригинални инструменти. Картерът вече е свален и предстои измиване на кутията. Виждаме оригиналните масла, гарнитура и новия филтър както и измития картер. За затваряне на кутиятаа са необходими съответно и нови пробки комплект. Скоростната кутия вече е измита. Виждаме монтиран новия филтър и кутията е готова за затваряне. Картерът е измит с поставена нова гарнитура и готов за монтаж. Картерът вече е монтиран следва наливане на маслото Виждаме наливане на маслото с оригиналния инструмент. Виждаме наливане на маслото с оригиналния инструмент. Клиентът вече може да разчита на автомобила си в дългосрочен план Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dasautoservice Публикувано 13 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2018 (Редактирано) Audi Q5 2.0 TDI Смяна сензорен модул G676 на скоростна кутия тип s-tronic.Той се намира между двете половини на скоростната кутия и за подмяната му е нужно разглобяването и. Това е доста често срещан проблем при този тип кутия, подмяната на модула изисква много високи технически и практически умения, богата техническа информация и доста голям арсенал от оригинални инструменти. Некоректното отношение към кутията може да доведе до повреда на агрегата и нужда от замяна. Този тип скоростна кутия не може да бъде разглобяван в неподходяща за целта среда. Често ставаме свидетели на резултата от непрацилните ремонтни дейности и техните фатални последствия. Ремонтът на s-tronic кутиите е изключително прецизен процес и препоръчваме сериозния подход към него. Демонтаж скоростна кутия. Оригинална стойка за демонтаж на този тип кутии. Демонтиране на скоростната кутия. Скоростната кутия е вече демонтирана.ь Оригинален инструмент за транспортиране и окачване на скоростната кутия в режим, пригоден за работа. /27907643_2049446112006519_8108860359911053564_o.jpg?oh=011f47b7287cb0e2a3633537799bea33&oe=5B23F338[/img] Разглобяване на механичната част на кутията. Оригинален инструмент за демонтаж на вала, предаващ движение към предния диференциал. Без този инструмент е невъзможнно разглабянето на скоростната кутия. Водещият вал вече е демонтиран. Използваме оригинален инструмент за разделяне на двете половини на скоростната кутия, точно както е описано в оригиналния технически бюлетин. Виждаме сензорния модул. Новият комплект необходим за извършваната процедура. Новите семеринги за избирачи. Тези семеринги се поставят с този оригинален иструмент, за да се избегне смесването на двата вида масла. Монтиране на семеринги избирачи, посредством оригиналния инструмент. Новият сензорен модул, заедно с прилежащите му елементи. Кутията вече е измита и се асемблира на ново. Виждаме монтиран новия сензорен модул. Този разплисквател задължително се заменя с нов, защото е важен за две неща: - Правилното събиране на фин метален прах - Той е изложен на температурни промени, които отслабват свойствата на пластмасата и при едно евентурално счупване зъбните колела ще го раздробят на парчета, които ще повредят кутията. Другата половина на кутията също е измита и готова за сглобяване. На снимката виждаме водещи пинове за правилното сглобяване на двете половини на кутията. Без използването им съществува почти стопроцентов риск от сериозна повреда. За сглобяването на двете части има само един вариант на уплътнител за този тип кутия. Тук не се използват лепила, силикони и на когото каквото му хрумне. Уплътнителят е вече нанесен и двете половини са готови за сглобяване. За цялата процедура е необходима замяната на всички болтове по кутията. Те са алуминиеви и повторното им стягане може да е фатално за кутията. Сглобяване на опашната част. Сглобяване на кабелния сноп с оригинален инструмент. Поставяне на семеринг централен вал, посредством оригинален инструмент. Сглабяне на раздатката. Сглобяване на маслената помпа. Задължително се използва нов смукател за маслената помпа. Маслената помпа е вече сглобена. Сглобяване на мехатроника към кутията. Новите филтри и гарнитура. Съединителят е вече монтиран. Готова за монтаж в автомобила. Вижда се колко оригинални процедури са използвани за ремонта. Кутията е вече монтирана. Автомобилът е готов да служи вярно на собственика си. Редактирано 13 Февруари 2018 от dasautoservice Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dasautoservice Публикувано 15 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2018 VW Passat B7 2.0 TDI Смяна пистов ремък обтяжна ролка и фрайлауф. Смяна предни биалетки. Смяна тампони задна стабилизираща щанга. Смяна кора под десен праг. Смяна скоба гърне. В ремонта са вложени оригинални части, извършен е с оригинални инструменти по оригинални процедури. Оригиналните части, вложени в ремонта. [imghttps://scontent.fsof1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/28071134_2050714145213049_7997951381523903320_o.jpg?oh=82dfcbaac9602b527243609171086211&oe=5B0BD49D][/img] На снимката ясно се вижда, че ремъкът е пред скъсване. Фрайлауфът е демонтиран. Новият фрайлауф вече е монтиран. Обтяжната ролка е демонтирана. Обтяжната ролка вече е монтирана. С новия ремък задвижването вече е готово. Виждате съпоставка между новия и стария тампон. Тампоните вече са монтирани. Новите предни биалетки са монтирани. Новата скоба гърне. На снимката се вижда счупената кора. Виждаме вече монтираната нова кора под праг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dasautoservice Публикувано 1 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2018 Audi Q7 3.0TDI 245к.с . Смяна масло и филтри и периодичен преглед. Правилния начин за смяна на такъв тип горивен филтър. Използват се тези скоби, за да не се олива двигателния отсег в нафта. Масленият филтър се сменя по процедура, която предотвратява оставянето на веригите на сухо при първото палене след замяната на маслото. Задължително се използва нова пробка Готова да се радва на снега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drk Публикувано 3 Март 2018 Доклад Share Публикувано 3 Март 2018 Искам да разкажа на кратко моята сага и как Das Auto Service ми помогнаха. Автомобилът имаше симптоми на захабени съединители и “развален” мехатроник на S-tronic кутията. Първоначално сменях съединители и ремонтен комплект мехатроник в друг сервиз, но колата остана с нерешен проблем. Повторно ми смениха съдединителите и клапаните, проблемът остана, а от сервиза вдигнаха ръце и се започна едно ходене по мъките, разправии и игра на криеница. Тогава закарах колата в Das Auto Service. Оказа се, че предните механици бяха сменили само половината фрикциони на единия съединител и до колкото помня имаше неправилно мотиран кабелен сноп! Та момчетата от Das Auto се наложи да започнат работа от нулата и да изхвърлят творенито на магьосниците преди тях. Обаче имаше последици дори след повторната (за някои елемнити трета) смяна на всичко възможно - мехатроника се беше напълнил със стружки от комбинацията стари+нови фрикциони и клапаните се запушваха. От Das Auto направиха няколко поредни промивки и адаптации на системата, смяна масла и филтри както си му е редът, но така и не помогна. В крайна сметка дори след напълното изчистването на фрикционния материал, мехатроника не беше на себе си и въпреки всички нови оригинални части по него. Борбата беше много ожесточена! Колата беше през 1-2 седмици при тях, защото се закрепваше временно и отново правеше проблеми, което беше голяма загадка. Сагата се разви в рамките на няколко месеца, но момчетата не се отказаха - работиха здраво. Тук е момента, да споделя, че през всички тези посещения и процедури не дадох една стотинка повече от това, което ми струваше първоначано обявената цена за ремонта, като ще добавя, че дори мехатроника пътува до Германия и обратно! След много вложен труд и време най-накрая проблемът се реши! Както коментирахме с момчетата - мисля, че влезнахме в историята с моя S-tronic! (Междувременно работиха и по отстраняването на други новоизскочили проблеми по автомобила ми.) Огромни благодарности на Крис, Пепи и Светльо за коректното (и човешко отношение), за професионализма и за отдадеността им! Препоръчвам Das Auto Service на хора, които са перфекционисти, обичат автомобилите си и държат на качеството (и на чистотата)! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dasautoservice Публикувано 12 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2018 Благодарим за хубавите думи и отделеното време за написването на този коментар.За нас тези коментари са от изключителна важност. Много е важно партньорството между нас и клиента. Благодарим за доверието и доброто партньорство. Като говорим за S-tronic. Tук може да видите един друг случай, който отговаря на въпроса " Защо не всеки може да ремонтира твоята S-tronic кутия?! " Както и обслужването на : Audi A6 4G - Обслужване текущи консумативи -Обслужване "мултитроник" скоростна кутия В ремонта са вложени оригинални части и консумативи, гарантиращи добрите резултати. Оригинални части и крепежни елементи Пробката на картера, винаги се заменя с нова при демонтаж. Струва около 7 лв и масово този факт се пренебрегва. Смяна филтър мултитроник скоростна кутия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dasautoservice Публикувано 27 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2018 Audi A4 B8 -Retrofit High Beam Assist -Обслужване на скоростна кутия Всичко необходимо за добавяне на "High beam assist" Изисква се и нов Gateway модул Преоборудване на инсталацията на автомобила Вече заменения Gateway модул Новата инсталация Когато замените Gateway модула се вдига " Copmponet protection" който трябва да бъде премахнат, чрез сървърите на VW AG. За вашите акумулатори се грижим с оригиналните зарядни устройства. Те са съобразени с оригиналните акумулатори и с електрическата система на вашите автомобили . Премахване на Componet Protection Всичко сглобено Смяна масло автоматична скоростна кутия Старият филтър е в ужасно състояние Кутията измита с оригинален препарат за целта. Може всеки сам да направи разликата между новия и стария филтър Тези оригинални инструменти са много важни за правилното позициониране на картера и гарнитурата.Това спестява течове и проблеми. Отново готова за път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dasautoservice Публикувано 29 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2018 Когато зная какво трябва да се случи, ако възникбе проблем с климатичната система на автомобила ми, ще бъде много трудно да ме излъжат в някой сервиз! Поредно БЕЗПЛАТНО образователно видео за теб! Харесай нашият YouTube канал, за да не пропускаш полезните за теб видеа. https://www.youtube.com/channel/UCTsGuA5iZNvQivzxHp1Mfww/featured?view_as=subscriber ВИДЕО : https://www.facebook.com/dasautoservicebg/videos/2090795844538212/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване