Jump to content

drk

Members
  • Мнения

    167
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A5 Sportback 3.0TDIQ

Последни посетители

1830 профилни разглеждания

drk's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Снимки: https://www.olx.bg/ad/4-br-dunlop-sport-maxx-rt2-255-35-19-dot17-6-5mm-i-dot16-4-5mm-CID360-ID88gEQ.html Dunlop Sport Maxx RT2 255/35/19 96Y XL 2 бр. DOT 17 (6.5мм) на един сезон, купувани 2019 г. - перфектни! без забележки (260 лв.) 2 бр. DOT 16 (4.5мм) на два сезона - купувани 2018 г. - износени неравномерно, с лепенки и забележки по борда (50 лв.) Цена за 4-те гуми: 280 лв. Забележки на 2-та броя по-евтини гуми: • гумите са износени отвътре навън - вътрешен край 3.9мм - среда 4.5мм - външен край 4.9мм • едната гума е с две лепенки • двете гуми имат по една забележка на борда гр. Стара Загора 0888333988
  2. drk

    Лампата за маслото не гасне

    Изчистиха всички натрупани грешки и вече си показа нивото на маслото - нямаше нито една в двигателя, само в сайд асиста, климатроника и централното. Така и не разбрахме в кой модул беше проблемът. Имам изкарана на дисплея температурата на маслото и лап таймер, сигурно там беше зациклило нещо... Благодаря на всички, които писаха 👍
  3. drk

    Лампата за маслото не гасне

    Червена е, а помпата я чувам, че върти. Сигурно ще е запушване. Промивка с препарат ли ми е първата опция ?
  4. Здравейте колеги, След смяна на масло запалих колата да вдигне малко налягането, след което я изгасих и изчаках 1 мин, за да покаже нивото на маслото - изписа, че нивото е на минимум и трябва да се долее, а в двигателя има 7.5 литра (мисля, че по спецификация трябваше да е 7.4). Може ли датчика да е заминал, въпреки че преди смяната си показваше нивото, беше малко под максимума?
  5. drk

    Тресе при спиране

    За информация - беше от заден тампон (хидравличния) на долен преден крив носач
  6. drk

    Тресе при спиране

    Здравейте, имам следния проблем: Усещам тресене при плавно спиране между 70-120 км/ч (отпред отляво) • под 70 км/ч нищо не се усеща, както и над 120 км/ч • при силно натискане на спирачката изобщо няма тресене/вибрации - при каквато и да е скорост • прави го и с летните 19” и с зимните 18”, като с по-малкия размер се усеща повече (изключвам гуми/джанти - едните са чисто нови) • дисковете ги мерихме при смяна на гумите и не са криви (считам, че не е от тях) • носачите не са първа хубост, но нямат сериозни луфтове, леко са нацепени тампоните, но едва забележимо - лятото два пъти ходих да ги прегледат и нищо не намериха, защото при движение с много ниска скорост 10-15 км/ч по неравности има много тихо потропване отново отпред отляво, което не може да се установи от къде е На какво ще ме насочите да се обърне внимание? Може ли да е от амортисьор или тампон стабилизираща щанга?
  7. Здравейте, Продавам 2 бр. високоскоростни гуми Сезон: Летни Модел: Dunlop Sport Maxx RT2 Размер: 255/35/19 (96Y) Година на производство: 2016 (февруари) Забележки (посочени и в снимките): • гумите са износени отвътре навън - вътрешен край 3.9мм - среда 4.5мм - външен край 4.9мм • едната гума е с две лепенки • двете гуми имат по една забележка на борда Цена: 90 лв. общо за двете На лично или мобилен: 0888 333 988
  8. Здравейте, Този теч при всички варианти на първо поколение A5 3.0TDI ли се наблюдава (пре-фейс 240, фейс 204/218/245) ? Обслужва ли се филтър на картерна вентилация на определен интервал ?
  9. drk

    Сервизи за S-tronic кутия

    Да, колега, това е явно скоро и ти си бил при Мишо. Според тях мехатроника са го пращали до Германия на стенд, където е правен ремонта, там е сменяна гарнитурата (а тя всъщност е залепена) и така са го върнали. Но в крайна сметка момчетата постъпиха коректно и поеха рекламация за ремонта.
  10. drk

    Сервизи за S-tronic кутия

    В Das Auto ми смениха всичко по кутията и пак не се оправи - накрая Мишо ми ремонтира мехатроника. За мен това е единствения човек, който е тясно специализиран в скоростните кутии. Не случайно работи това в чужбина успешно. Колата ми я бави точно 2 дни, защото се наложи разглабяне на целия мехатроник (иначе съм сигурен, че щеше да е готова още на първия). Страхотен професионалист и много готин човек. Имах времето и присъствах на процеса по ремонта - не крие нищо, показва и обяснява всичко. Мишо е от малкото хора, които влагат мисъл в това, което правят и има знанията и опита да решава комплицирани проблеми - скоростна кутия при друг не бих си и помислил да правя.
  11. drk

    Сервизи за S-tronic кутия

    Бях пратил кутията при Коко в Малинова долина, понеже не съм от София. След смяна на съединители и клапани на мехатроника и обратен монтаж на кутията се наложи да закарам колата, защото тресеше при потегляне без газ. След някакъв си втори гаранционен ремонт нищо не се промени, след което реших да не се занимавам и закарах колата в друг сервиз. Там при отваряне на кутията се оказа, че кошниците не са сменени, а половината фрикциони в тях са нови, другата половина са старите... За другия сервиз ще пиша, като си приключим взаимоотношенията
  12. Искам да разкажа на кратко моята сага и как Das Auto Service ми помогнаха. Автомобилът имаше симптоми на захабени съединители и “развален” мехатроник на S-tronic кутията. Първоначално сменях съединители и ремонтен комплект мехатроник в друг сервиз, но колата остана с нерешен проблем. Повторно ми смениха съдединителите и клапаните, проблемът остана, а от сервиза вдигнаха ръце и се започна едно ходене по мъките, разправии и игра на криеница. Тогава закарах колата в Das Auto Service. Оказа се, че предните механици бяха сменили само половината фрикциони на единия съединител и до колкото помня имаше неправилно мотиран кабелен сноп! Та момчетата от Das Auto се наложи да започнат работа от нулата и да изхвърлят творенито на магьосниците преди тях. Обаче имаше последици дори след повторната (за някои елемнити трета) смяна на всичко възможно - мехатроника се беше напълнил със стружки от комбинацията стари+нови фрикциони и клапаните се запушваха. От Das Auto направиха няколко поредни промивки и адаптации на системата, смяна масла и филтри както си му е редът, но така и не помогна. В крайна сметка дори след напълното изчистването на фрикционния материал, мехатроника не беше на себе си и въпреки всички нови оригинални части по него. Борбата беше много ожесточена! Колата беше през 1-2 седмици при тях, защото се закрепваше временно и отново правеше проблеми, което беше голяма загадка. Сагата се разви в рамките на няколко месеца, но момчетата не се отказаха - работиха здраво. Тук е момента, да споделя, че през всички тези посещения и процедури не дадох една стотинка повече от това, което ми струваше първоначано обявената цена за ремонта, като ще добавя, че дори мехатроника пътува до Германия и обратно! След много вложен труд и време най-накрая проблемът се реши! Както коментирахме с момчетата - мисля, че влезнахме в историята с моя S-tronic! (Междувременно работиха и по отстраняването на други новоизскочили проблеми по автомобила ми.) Огромни благодарности на Крис, Пепи и Светльо за коректното (и човешко отношение), за професионализма и за отдадеността им! Препоръчвам Das Auto Service на хора, които са перфекционисти, обичат автомобилите си и държат на качеството (и на чистотата)!
  13. 1. Това е от горивната помпа - нормално е. 2. Освобождава се механизма за смяна на позицията на лоста - също е нормално. За останалите не знам, но мисля че няма какво да те притеснява.
×
×
  • Create New...