Jump to content

Гаснене на табло и светване на есп и абс


Acmilan

Recommended Posts

3.2 ФСИ Реле алтернатор същата история, гаснеше таблото показваше High voltage съобщение, ABS, Adaptive lights почваха да мрънката. Още като замерихме как зарежда се видя че е непостоянен и варираше. След ремонта всичко заспа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Ами здравейте отново, при мен този проблем стигна дотам, появявайки се отново, но вече за постоянно, че колата буквално откачи и просто си знаеше нейното с мигане, святкане и пищене. Слава Богу, че ми го направи този не знам дали авариен режим или каквото и да е, на 1 км от квартала, а не няколко дни преди това, като бях в Белград.... Дойде един приятел, чете я, позачисти на два пъти, но след втория път положението е следното (приложената снимка), тръгнало е май нашествието на грешките от смяната на акумулатора. Понеделник-вторник я карам, и дано се приключи с тези цветомузики и тъпотии, щото си я обичам много :) 

Clipboard01.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, качи пълния лог файл.

От това тук не става ясно нищо, освен че имаш много грешки по модулите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прикачам го. Дано е полезно.И моля, който го погледне ако има съвет или препоръка да сподели. Благодаря предварително.

 

Audi_LOGGG.txt

Редактирано от Butcherbay
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм много зелен в тези неща, но гледам, че и ти имаш дилема с тоците, 10.6v, 17.3v, 13.04v.. Ниско, високо. Доколкото разбрах преди нормалното е около 13.7-14.0v или нещо такова. Погледнаха ли ти алтернатора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено алтернаторът е проблем. Първо него оправи, после изтрий всички грешки и виж дали ще се появят пак.

 

И не карай така, че може да изгори нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, проблемът беше в алтернатора, но покрай алтернатора и софтуерните грешки излязоха и доста други неприятни изненади. Алтернаторът е заминал, защото в колата е имало сериозни течове на гориво (мисля и на масло - не помня вече, защото съм много афектиран), както и течове на антифриз - капело си е върху него и къде ли още не. Меко казано съм отвратен от един известен сервиз, на който се доверих от самото закупуване на колата та до миналата седмица - и човекът, който сега я поправяше и ми помогна много, беше втрещен, че всички тези течове са били още от времето, когато сменях тампони на двигател във въпросния сервиз - човек трябва да е бил сляп за да не ги види - и на мен никой нищо не ми е казал, колата с тези лейки и фонтани съм я карал около 5-6 месеца, бях и по чужбина с нея и къде ли не - и със здраво настъпване. За мен това е крайна аматьорщина да не ми бъде казано за това и да ми сдадат колата с уверението, че е на пушка. Кракът ми повече няма да стъпи там и който ме пита за това място ще му кажа панически да се спасява.

Редактирано от Butcherbay
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бях запознат с правилата на форума и не знаех дали е редно да се споменава марка - става въпрос за Юве Брадърс на Симеоновско шосе 32. Ако някой се почувства засегнат и го приеме като плюене по този сервиз без причина - на драго сърце ще се видим да си защитя мнението, даже най-добре там при тях на място....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...