Southpaww Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 (Редактирано) Здравейте, искам да засиля малко мощността на колата ми. Колата е A6 C5, 1.8T. Замислил съм да сложа чип, челен интеркулер и генерация. Пиша тук просто от любопитство и искам да попитам има ли значение кое ще бъде сложено първо - кулера или чипът? И искам да попитам има ли смисъл изобщо от кулер? Искам също така да попитам дали съединителя и турбината имат поне някакъв малък потенциал да издържат. Колата няма да бъде натискана до предела си на всеки светофар и т.н. Ако имате някакви предложения, моля споделете ги. Благодаря! Редактирано 3 Септември 2017 от Southpaww Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 В тунинг раздела има отговор на всичките ти въпроси. А след това в раздела за газови, че след чип тези коли е модерно да се правят икономични. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Southpaww Публикувано 3 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 (Редактирано) А има ли някаква възможност да ми разясните малко в тази тема, защото изчетох над 10-15 подобни теми и не намирам точни отговори. Благодаря! Редактирано 4 Септември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 (Редактирано) Слагай само чип, може и без кулер. Гледай бензиновите времена да не надминават 21,5милисекунди, иначе трудно ще се настрой газта после. Почисти кулера и може да не слагаш челен кулер. Съединител, турбо,дюзи и генерации ще се справят до 190 кс. Редактирано 3 Септември 2017 от James Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Southpaww Публикувано 3 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 (Редактирано) Благодаря много за отговора. Искам само да попитам, ако реша да сложа кулер и съм с чип ще трябва ли допълнителна настройка и тази настройка равнява ли се на настройката при слагане на чип? Редактирано 4 Септември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 Ако ще слагаш кулер, задължително го направи ПРЕДИ чипа ! И след кулер моля те избери добър мапер, да не отидеш при някой гаражен тунинг батка без дино... Поне не знам колко ги разбираш нещата, ще си позволя да ти дам 1 съвет, челния ти кулер, за да нямаш турбо дупка(лаг) , трябва да е с размери: Диаметър на тръбите : 57мм / 2.25"Размер на интеркулера: 550х140х65 ( на питата ) Този размер ще ти е достатъчен, дори да сложиш и К04-015 и да стигнеш заветните 220-240 коня, ама тогава и дюзи ще ти трябват и може би най-малкото даунпайп Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 Това от опит ли го казваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 (Редактирано) да, само че косвен, на съседската кола. С измерено дино, дюзи от С3 и генерация на 63мм права тръба, колата е на предно да подчертая, за 4х4 резултатът ще е в долната граница може би на това, което съм написал Редактирано 4 Септември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 Когато и да го сложи, в неговия случай специално, няма значение, а изобщо не е и нужен.Ефект има от по-отворена генерация. Турбото и съединителя ако са здрави ,няма ядове и след чипа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Southpaww Публикувано 4 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2017 Благодаря за отговорите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване