Jump to content

Проблем при загрят двигател


nokiya

Recommended Posts

Здравейте,
имам следния въпрос. Собственик съм на Ауди 80 Б3, 90та година, мех. инжекцион -90 коня, JN мотор. Проблемът е следния. Колата се кара само на бензин и няма газ. Пали от раз и върви без проблем при студен и леко загрят двигател - 60-70-80 градуса. Но щом загрее до нормална работна температура- 87-90+ градуса, при подаване на газ започва да прекъсва и да работи неравномерно в ниските обороти от 1000 до към 3000, след 3000 се оправя и няма проблем. Това го прави както на скорост, така и на място при само подаване на газ, било рязко или леко подаване. Всичко по електрониката е сменено - свещи, кабели, капачка, палец преди около 15 000- 18 000км. Можете ли да ми кажете в какво може да бъде проблема и към какво да се насоча за проверка и смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.09.2017 г. at 11:11, nokiya написа:

някой да има някоя друга идея? ще проверя и потенциометъра както каза колегата

А знаеш ли как да го провериш?

Преди 15 часа, zezo_inter написа:

Провери налягането на бензиновата помпа.

Ако е от бензиновата помпа ще има проблем във високите обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега следя темата мойта прави точно така. Мотора е 1.8пм 90 коня. Студена като е пали от раз не прекъсва но загреели над 60-70 градуса и като дам газ и задържа на каквито и да е обороти почва да прекъсва леко и отзад в ауспуха се чува( пуф пуф пуф):) Аз също съм сменил кабели, свещи, палец, делко, капачка, моно инжекция, ламда сонда. Промяна няма. Най дразнещото е че като е на скорост и си подържам едни обороти лашка колата. Свещите съм ги развивал и 4-те идеално керемиден цвят са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен е богата смес - на студено му е добре да има бензин, ама после се дави ..
Ламбда сонда дали има по таз кола, ако Да - дали е сменяна някога ?
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писал съм че съм сменил чисто нови ламда сонда, температурен датчик, свещи, палец, капачка, кабели. Също така взех от друга кола делко, моно инжекция и бобина. Промяна няма. Свещите като ги развия са идеално керемиден цвят. Като кажа идеално .. да наистина не лъжа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Okops. Колега центровката е добре направена е. Забелязах че като давам предварение това прекъсване става все повече като дам закъснение до едно положение прекъсването спира, но колата няма тотално вътак не се форсира и пали хипер трудно. Като се намести точно на 6 градуса го има това леко прекъсване. Даже преди бях с 2.0 абт мотор сега е с 1.8пм мотор и пак точно този същия проблем го има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда сонда не съм сменял, можете ли да кажете къде се намира

 

On 11.09.2017 г. at 11:33 PM, НаскоТ4 said:

А знаеш ли как да го провериш?

Ако е от бензиновата помпа ще има проблем във високите обороти.

Как се проверява потенциометъра?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 14.09.2017 г. at 3:59 PM, Vitcig said:

И според мен е богата смес - на студено му е добре да има бензин, ама после се дави ..
Ламбда сонда дали има по таз кола, ако Да - дали е сменяна някога ?
 

от 5-6 години я имам тази кола и не съм сменял ламбда-сонда, а този проблем го прави от скоро, може би 2-3 месеца

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хол и всички останали датчици работят нормално, проблемът се оказа в центровката и профилактиката на инжекциона и също така в настройката на делкото. Свързах се с човек, който ср занимава с такива инжекциони закарах му я и сега вече всичко е наред. Благодаря все пак на всички които помогнаха с идеи и мнения по проблема, те бяха до голяма степен в полза! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи познах за центровката.

Миналата година едно АБТ имаше сходни симптоми с много бързо загряване и поддържане на висока температура в комбинация със силно повишен разход на гориво и вървеж като на тролей. След като си поиграх с центровката, проблемите отшумяха.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 09/16/2017 at 12:13, nokiya написа:

Ламбда сонда не съм сменял, можете ли да кажете къде се намира

 

Как се проверява потенциометъра?

Най-лесно става с осцилоскоп. Ако има износване там се вижда най-добре.

На 09/16/2017 at 12:13, nokiya написа:

Ламбда сонда не съм сменял, можете ли да кажете къде се намира

 

Как се проверява потенциометъра?

Най-лесно става с осцилоскоп. Когато има износване и сигнала прекъсва там се вижда най-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...