Pashev57 Публикувано 9 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2017 (Редактирано) Здравейте колеги преди 2-3 седмици с баща ми закупхме а4 б5 1.8. Няколко дена след закупуването на автомобила карайки збелязах, че е качила градусите много до 115. Почти веднага след това я оставихме в сервиза където смениха ВИСКО и казаха че предишното изобщо не работило. Взехме я от сервиза и тя отново заграява. След което се смени термостат и колата отново загрява. Преди 2000км старият собственик е правил промивка на радиатора. Колта вече не загрява толкова както преди но пак си вдига до 100-на и малко под но това се случва смо когато я загася и след като я запаля, когато стои на едно място тя връща градусите на 90. Понякога се случва също така и в движение да загрее но не много. Опасява ме се да не е гарнитура. Или си мислим че датчика не е добре нещо.Много ще съм ви благодарен ако може д ми помогнете. Редактирано 9 Септември 2017 от Pashev57 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2017 Водната помпа вижте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 9 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2017 Най-вероятно датчикът за температурата на охлаждащата течност е сдал багажа. Или пък - нещо по окабеляването от него до отчитащия на таблото уред. Успокоителното обаче е, че самата охладителна система в момента работи добре - ако имаше проблем с гарнитурата на главата, водната помпа и т.н., колата щеше да прегрява всеки път. По мое мнение при закупуването на колата термостатът й е бил "заспал" в затворено положение и след смяната му нещата са се оправили. Сега, както отбелязах в началото, остава да се види ситуацията с датчика и окабеляването му. В много редки случаи проблемът може да е и в самия отчитащ уред на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pashev57 Публикувано 9 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2017 Благодаря много за информацията колеги ще проверим водната помпа и датчика по обстойно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 10 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2017 Аз така хвърлих водна помпа. Замалко да хвърля двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X_4e Публикувано 11 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2017 И аз така на моята, сменях водна помпа, виско, радиатор на парното...че замалако и основен ремонт! А, по едно време и газовата беше виновна, щото не е свързана успоредно ами пралелно. При мен се оказа затлачен радиатор за охладителната течност. След като той не отдава достатъчно температура, няма как виското да зацепи, а иначе всичките майстори първо виското сменят! Върви и си вземи старото виско (ако е хела или бош)! Много е вероятно нищо да му няма. Свали си радиатора, маха се като се свали бронята и климатичния радиатор. Изваждат се двтете пластмасови закопчалки отгоре, после се накланя напред и се вдига нагоре. Преди това се източва и се вадят маркучите отзеад. Долния е на бърза връзка, изважда се една метална скоба и дърпаш. Горния е със скоба. Хвани стария радиатор да усетиш колко тежи, пробвай да духнеш в него с уста. После отоваш в някой магазин за резервни части и пробвай да направиш същото на нов радиятор. Ако новия е много по лек от стария и не усещаш затруднение като го продухваш може спокойно да го купиш и да го сложиш по обратния ред. После ще чуеш какъв звук издава перката, след като зацепи виското, а стрелката няма да помръдне от 90-те Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Merakliq Публикувано 27 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2017 Смени си капачката на антифриза! В много от случайте проблема е там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vidin Hristov Публикувано 24 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 И при мен е същото, но го прави от скоро. Смених термостат и спря да.качва градусите над 90. Днес я поизсилих и паг вдигна над 100 градуса. Направи го, като я загасих да заредя. При паленето градусите бяха 115. След това веднага паднаха на 90. Пробвах да задържа перката и успях. Дали е вискп при мен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 25 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2017 Виж си водната помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vidin Hristov Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 Смених водната помпа, но проблема не се реши. Ще пробвам с промивка на охладителната система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vidin Hristov Публикувано 14 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2018 След като четох в друга тема във форума, че проблема с високата температура се появява на коли с АГУ и по-точно, когато изпарителя е вързан последователно към масления охладител, проучих малко повече. При мен изпарителя беше вързан последователно към масления охладител (маркучите на охладителната система). Отидох да ми изключат изпарителя и да вържат маркучите на охладителната система в заводски вид. Направих тест и температурата стигаше най-много до 98 градуса при напъване. Вързаха ми изпарителя успоредно и пак тествах. Температурата се повиши с 2 градуса при напъване. Разликата с преди е, че сега всички маркучи са топли, както и радиатора. Температурата си варира от 95 до 98. Рядко достига до 100 градуса, но бързо пада. Майстора, който ми монтира АГУ не вярваше, че ще има разлика и както в другата тема са писали колегите каза, че всички коли така ги правят и нямат проблеми. Проблема е решен с връзване на изпарителя успоредно. Напразно набутах над 600 лв за смяна на работещи части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване