Jump to content

Audi a4 b5 1.8i 96г Прегрява


Pashev57

Recommended Posts

Здравейте колеги преди 2-3 седмици с баща ми закупхме а4 б5 1.8. Няколко дена след закупуването на автомобила карайки збелязах, че е качила градусите много до 115. Почти веднага след това я оставихме в сервиза където смениха ВИСКО и казаха че предишното изобщо не работило. Взехме я от сервиза и тя отново заграява. След което се смени термостат и колата отново загрява. Преди 2000км старият собственик е правил промивка на радиатора. Колта вече не загрява толкова както преди но пак си вдига до 100-на и малко под но това се случва смо когато я загася и след като я запаля, когато стои на едно място тя връща градусите на 90. Понякога се случва също така и в движение да загрее но не много. Опасява ме се да не е гарнитура. Или си мислим че датчика не е добре нещо.Много ще съм ви благодарен ако може д ми помогнете.  

Редактирано от Pashev57
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно датчикът за температурата на охлаждащата течност е сдал багажа. Или пък - нещо по окабеляването от него до отчитащия на таблото уред. Успокоителното обаче е, че самата охладителна система в момента работи добре - ако имаше проблем с гарнитурата на главата, водната помпа и т.н., колата щеше да прегрява всеки път. По мое мнение при закупуването на колата термостатът й е бил "заспал" в затворено положение и след смяната му нещата са се оправили. Сега, както отбелязах в началото, остава да се види ситуацията с датчика и окабеляването му. В много редки случаи проблемът може да е и в самия отчитащ уред на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така на моята, сменях водна помпа, виско, радиатор на парното...че замалако и основен ремонт! А, по едно време и газовата беше виновна, щото не е свързана успоредно ами пралелно. При мен се оказа затлачен радиатор за охладителната течност. След като той не отдава достатъчно температура, няма как виското да зацепи, а иначе всичките майстори първо виското сменят! Върви и си вземи старото виско (ако е хела или бош)! Много е вероятно нищо да му няма. Свали си радиатора, маха се като се свали бронята и климатичния радиатор. Изваждат се двтете пластмасови закопчалки отгоре, после се накланя напред и се вдига нагоре. Преди това се източва и се вадят маркучите отзеад. Долния е на бърза връзка, изважда се една метална скоба и дърпаш. Горния е със скоба. Хвани стария радиатор да усетиш колко тежи, пробвай да духнеш в него с уста. После отоваш в някой магазин за резервни части и пробвай да направиш същото на нов радиятор. Ако новия е много по лек от стария и не усещаш затруднение като го продухваш може спокойно да го купиш и да го сложиш по обратния ред. После ще чуеш какъв звук издава перката, след като зацепи виското, а стрелката няма да помръдне от 90-те ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

И при мен е същото, но го прави от скоро. Смених термостат и спря да.качва градусите над 90. Днес я поизсилих и паг вдигна над 100 градуса. Направи го, като я загасих да заредя. При паленето градусите бяха 115. След това веднага паднаха на 90. Пробвах да задържа перката и успях. Дали е вискп при мен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

След като четох в друга тема във форума, че проблема с високата температура се появява на коли с АГУ и по-точно, когато изпарителя е вързан последователно към масления охладител, проучих малко повече. При мен изпарителя беше вързан последователно към масления охладител (маркучите на охладителната система). Отидох да ми изключат изпарителя и да вържат маркучите на охладителната система в заводски вид. Направих тест и температурата стигаше най-много до 98 градуса при напъване. Вързаха ми изпарителя успоредно и пак тествах. Температурата се повиши с 2 градуса при напъване. Разликата с преди е, че сега всички маркучи са топли, както и радиатора. Температурата си варира от 95 до 98. Рядко достига до 100 градуса, но бързо пада. Майстора, който ми монтира АГУ не вярваше, че ще има разлика и както в другата тема са писали колегите каза, че всички коли така ги правят и нямат проблеми. 

Проблема е решен с връзване на изпарителя успоредно. Напразно набутах над 600 лв за смяна на работещи части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...