viking Публикувано 28 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2018 На 9/16/2017 at 18:34, bsdnikolov написа: А четена ли е колата с VCDS? Няма начин (освен ако не е префлашвано ECU-то с шано софт), да влиза моторът в авариен режим и да не запише грешка защо! Винаги се започва ПЪРВО с диагностика с компютър. VCDS-Lite Version: Release 1.0 Thursday, 26 April 2018, 19:04:26:0 Control Module Part Number: 06A 906 018 CJ Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D01 Software Coding: 04000 Work Shop Code: WSC 00001 4 Faults Found: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Април 2018 Доклад Share Публикувано 28 Април 2018 (Редактирано) Проблема с дебитомера може да е от неотчетен въздух - примерно някой закъсан/сцепен маркуч, който при по-голям вакуум си затваря цепката и не изпуска, но при определени условия цепката се отваря. Такова нещо ми се е случвало на гофрирания маркуч между дебитомера и турбото. Това с оглед не става, хубаво е с машина с пушек да се види или да се надуе с 1.5атм въздух да се чуе дали не "издиша". Другата честа повреда е куплунга на дебитомера, това го пише и в ross-tech.com Другото е проблем с ел. инсталацията на л-сондата. И двата проблема са непостоянни и водят до влизане на колата в авариен режим (limp mode) и загуба на мощност. Почни от там. Редактирано 28 Април 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viking Публикувано 30 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 Проблема не е постоянен, а се проявява през някакви неточни интервали от време,от седмица не е правила никакви номера. Това ме навежда на мисълта,че не е маркуч или въздуховод,защото,ако има сцепен такъв проблема ще е постоянен и съответно по-лесен за откриване... Кръгът се затваря около електрически проблем или компютър.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Април 2018 Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 Ами не, имах същия проблем на А4-ката (1.8Т) и беше точно от сцепен извод на гофрирания маркуч. Ефекта беше, че понякога дълго време вървеше нормално, но от време на време губеше мощност и влизаше в "limp mode". Огледай и картерната вентилация дали е изправна защото и от нея може да вкарва неотчетен въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viking Публикувано 30 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 (Редактирано) ОК ,благодаря,ще се заема Редактирано 30 Април 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Април 2018 Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 Най-добре е да отидеш в сервиз, където имат "пушек" машина, веднага ще се види от къде изпуска. Другия метод (визуален) е несигурен, още повече, че почти винаги изпуска от няколко места. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viking Публикувано 13 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2018 Немога да намеря диагностика с такава "пушек машина" в Пловдив.... Не е за вярване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Май 2018 Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 (Редактирано) Ако си пушач можеш и сам да провериш маркучите, но ще падне доста духане . Хубавото на "пушек" машината е, че вкарва пушека с малко налягане и веднага си излизат "течовете". В интернет има доста клипчета как да се направи самоделна такава, но си е играчка. Редактирано 14 Май 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 14 Май 2018 Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 (Редактирано) Просто я надуй с компресор и се ослушвай откъде изпуска,не е трудно. Редактирано 14 Май 2018 от Gostrex Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Май 2018 Доклад Share Публикувано 15 Май 2018 Така с компресор и надуване го правих на А4-ката (1.8Т) преди години като смучеше въздух и влизаше в limp mode. Ако е маркуч сравнително лесно ще се хване, въпреки многото клапанчета, но ако е от гарнитура (на всмукателен колектор, дросел или друга) ще е трудна работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simz' Публикувано 15 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2018 (Редактирано) Имаш ли губене на мощност при освобождаване от скорост докато си бил да речем на около 2-3к или повече оборота и при включен климатроник? Редактирано 15 Юли 2018 от Simz' Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viking Публикувано 16 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2018 Не,няма такъв проблем. Оказа се неотчетен въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fabricio19 Публикувано 15 Март 2021 Доклад Share Публикувано 15 Март 2021 (Редактирано) Колега, къде беше точно проблема с неотчетения въздух, че имам такъв проблем и от година не мога да го хвана... Редактирано 15 Март 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване