Jump to content

А3 1.8Т - Губи мощност-неоткриваем проблем


viking

Recommended Posts

На 9/16/2017 at 18:34, bsdnikolov написа:

А четена ли е колата с VCDS? Няма начин (освен ако не е префлашвано ECU-то с шано софт), да влиза моторът в авариен режим и да не запише грешка защо! Винаги се започва ПЪРВО с диагностика с компютър.

VCDS-Lite Version: Release 1.0
Thursday, 26 April 2018, 19:04:26:0
Control Module Part Number: 06A 906 018 CJ
  Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D01
           Software Coding: 04000
            Work Shop Code: WSC 00001
4 Faults Found:
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
        P0130 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
        P0102 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
        P1570 - 35-10 - - - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
        14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с дебитомера може да е от неотчетен въздух - примерно някой закъсан/сцепен маркуч, който при по-голям вакуум си затваря цепката и не изпуска, но при определени условия цепката се отваря. Такова нещо ми се е случвало на гофрирания маркуч между дебитомера и турбото. Това с оглед не става, хубаво е с машина с пушек да се види или да се надуе с 1.5атм въздух да се чуе дали не "издиша". Другата честа повреда е куплунга на дебитомера, това го пише и в ross-tech.com

 

Другото е проблем с ел. инсталацията на л-сондата.

 

И двата проблема са непостоянни и водят до влизане на колата в авариен режим (limp mode) и загуба на мощност. Почни от там.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е постоянен, а се проявява през някакви неточни интервали от време,от седмица не е правила никакви номера.

Това ме навежда на мисълта,че не е маркуч или въздуховод,защото,ако има сцепен такъв проблема ще е постоянен и съответно по-лесен за откриване...

Кръгът се затваря около електрически проблем или компютър....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не, имах същия проблем на А4-ката (1.8Т) и беше точно от сцепен извод на гофрирания маркуч. Ефекта беше, че понякога дълго време вървеше нормално, но от време на време губеше мощност и влизаше в "limp mode". Огледай и картерната вентилация дали е изправна защото и от нея може да вкарва неотчетен въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е да отидеш в сервиз, където имат "пушек" машина, веднага ще се види от къде изпуска. Другия метод (визуален) е несигурен, още повече, че почти винаги изпуска от няколко места.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ако си пушач можеш и сам да провериш маркучите, но ще падне доста духане :) . Хубавото на "пушек" машината е, че вкарва пушека с малко налягане и веднага си излизат "течовете".

 

В интернет има доста клипчета как да се направи самоделна такава, но си е играчка.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така с компресор и надуване го правих на А4-ката (1.8Т) преди години като смучеше въздух и влизаше в limp mode. Ако е маркуч сравнително лесно ще се хване, въпреки многото клапанчета, но ако е от гарнитура (на всмукателен колектор, дросел или друга) ще е трудна работа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Имаш ли губене на мощност при освобождаване от скорост докато си бил да речем на около 2-3к или повече оборота и при включен климатроник?

Редактирано от Simz'
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Колега, къде беше точно проблема с неотчетения въздух, че имам такъв проблем и от година не мога да го хвана...

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...