xerion Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 От близо 2 месеца съм горд собственик на Ауди А4 Б7/2007 2.0 tdi - 140 hp.S-line. Всичко по колата е обслужено, но все още се колебая за скоростите (7 степенен типтроник) и премахване на DPF. Досега със скоростите нямам никакви проблеми, само при kickdown на директна леко притриса колата докато набере и след това е ок (незнам дали това е проблем), но с DPF-a имам проблеми ако не го изкарам по магистралата след 300-400 км пробег. Светва индикацията за регенерация и съответно я правя, но вече започва да ме дразни и се чудя дали да опитам с почистване или направо да премахна DPF-a? Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 31 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 оттървай се от ДПФ-а при първа възможност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliyan_pi Публикувано 2 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2017 У нас премахването на филтъра за частици не се следи, но в Германия глобата е 1800 евро. Научих, че и тук вече има фирми , които предлагат "водородно почистване" на дизеловите двигатели и изпускателния тракт. Това става със специална машина, трае около 20 минути и струва около 60 лв. Имам комшия, който закара бараката си, защото пушеше страшно (колата е със старите дизели и е на 30г.). Аз лично се изказах, че само ще си даде парите, защото четох в немско списание, че процедурата е за двигатели "комън рейл" и "помпа дюза", но ефектът е голям - двигателят почти не пуши и вървял много по-добре. Колко ще трае това никой не знае, но има положителен резултат. Питай чичко Гугъл къде предлагат услугата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliyan_pi Публикувано 2 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2017 Забравих да пиша, че моята е същия модел и година, но не е "С лайн" и е без филтър за твърди частици фабрично - пише го в опциите на табелката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2017 На дизелите се запушва всмукателния колектор, а не изпускателния, там е топло и всичко изгаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xerion Публикувано 3 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2017 14 hours ago, iliyan_pi said: У нас премахването на филтъра за частици не се следи, но в Германия глобата е 1800 евро. Научих, че и тук вече има фирми , които предлагат "водородно почистване" на дизеловите двигатели и изпускателния тракт. Това става със специална машина, трае около 20 минути и струва около 60 лв. Имам комшия, който закара бараката си, защото пушеше страшно (колата е със старите дизели и е на 30г.). Аз лично се изказах, че само ще си даде парите, защото четох в немско списание, че процедурата е за двигатели "комън рейл" и "помпа дюза", но ефектът е голям - двигателят почти не пуши и вървял много по-добре. Колко ще трае това никой не знае, но има положителен резултат. Питай чичко Гугъл къде предлагат услугата. Има много мнения за Carbon cleaning, в крайна сметка може и да пробвам. Сега чакам да обслужат скоростите машинно и ще дам мнение ако някой се интересува Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2017 Махни всмукателния маркуч към колектора и снимай с телефона, след карбона пак го снимай и ще бистрим темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване