Jump to content

avtomobilite

Recommended Posts

Здравейте,

 

Audi A8, 4,2 FSI, 2007-ма, 350 коня.

 

Вчера не можах да запаля. MMI ми показва, че заряда на акумулатора е на 10%. Ще сменям акумулатора. Въпроса е:

1. Колко амперчаса мога да сложа. Мога ли да сложа 100ач или трябва да е поне 110ач?

2. След това, като го сменя, трябва ли да ходя да го адаптират? Имам кабел(около 100лв струваше) и ако не е сложно, мога и аз да го адаптирам, но има ли някъде информация как се прави?

3. В запалката при задните седалки съм сложил един трансмитер. Дали може от него да е паднал или просто му е дошло времето? Съмнявам се, че един трансмитер може да издърпа целия заряд на акумулатора.

 

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен да го заредиш и да пробваш пак.

Не казваш колко е стояла непалена, колко е карана преди това, дали зарежда нормално.

 

Измери колко харчи този трансмитер, за да разбереш дали е от него.

 

За това как се задава на компютъра какъв е акумулатора чети в А6 4ф раздела, няма начин да е различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих нов, 100 аЧ. Запали колата, но сега не работи въздуха. Не иска да се вдига колата. Най-вероятно ще трябва да се адаптира.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, трябва да се адаптира, щото иначе се проявяват разни мизерии.  също така, доколкото си спомням, за съответния модел кола се препоръчват и определени марки/модели акумулатори. иначе 'запознаването' му с колата може да не е 100% успешно. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда да е определена марка или модел. Като казваш на колата какъв е си избираш някой от тези, за които тя знае и е най-подобен на новия.

 

В раздела за 4ф има и кодове. Не вярвам да са други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,


Оказа се, че е забило релето и не се гаси компресора. От там ми е паднал и акумулатора. В момента колата е в smatic и ще видим какво ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релето на компресора е било забило, от там компресора е работил постоянно и се е прецакал. Хората от smatik го оправиха за половин ден. Много точни момчета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...