avtomobilite Публикувано 31 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 Здравейте, Audi A8, 4,2 FSI, 2007-ма, 350 коня. Вчера не можах да запаля. MMI ми показва, че заряда на акумулатора е на 10%. Ще сменям акумулатора. Въпроса е: 1. Колко амперчаса мога да сложа. Мога ли да сложа 100ач или трябва да е поне 110ач? 2. След това, като го сменя, трябва ли да ходя да го адаптират? Имам кабел(около 100лв струваше) и ако не е сложно, мога и аз да го адаптирам, но има ли някъде информация как се прави? 3. В запалката при задните седалки съм сложил един трансмитер. Дали може от него да е паднал или просто му е дошло времето? Съмнявам се, че един трансмитер може да издърпа целия заряд на акумулатора. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 31 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 Освен да го заредиш и да пробваш пак. Не казваш колко е стояла непалена, колко е карана преди това, дали зарежда нормално. Измери колко харчи този трансмитер, за да разбереш дали е от него. За това как се задава на компютъра какъв е акумулатора чети в А6 4ф раздела, няма начин да е различно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avtomobilite Публикувано 1 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 Купих нов, 100 аЧ. Запали колата, но сега не работи въздуха. Не иска да се вдига колата. Най-вероятно ще трябва да се адаптира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 Нашашкала се е, трябва да я закачите на вагком и да се адаптира и изчисти от грешки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrey mitov Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 да, трябва да се адаптира, щото иначе се проявяват разни мизерии. също така, доколкото си спомням, за съответния модел кола се препоръчват и определени марки/модели акумулатори. иначе 'запознаването' му с колата може да не е 100% успешно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avtomobilite Публикувано 1 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 Ясно. Благодаря. Акумулатора е Banner BANNER P10040. Ще мина през сервизи после ще пиша какво е станало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 Няма нужда да е определена марка или модел. Като казваш на колата какъв е си избираш някой от тези, за които тя знае и е най-подобен на новия. В раздела за 4ф има и кодове. Не вярвам да са други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avtomobilite Публикувано 3 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2017 Здравейте, Оказа се, че е забило релето и не се гаси компресора. От там ми е паднал и акумулатора. В момента колата е в smatic и ще видим какво ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 5 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2017 Колега, кажи кой ги лекува тези болки. Дай телефон на доктора Sent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avtomobilite Публикувано 6 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2017 Релето на компресора е било забило, от там компресора е работил постоянно и се е прецакал. Хората от smatik го оправиха за половин ден. Много точни момчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване