Jump to content

спукан маркуч на охл.течност


Чукчук

Recommended Posts

Здравейте колеги, проблема ми е следния: Снощи аудито взе да вдига температура над 90 отиваше към 110 градуса, когато седи на място, а като се движа си седи 90. Разбрах че нещо не е наред и тръгнах да се прибирам но уви, пръсна се маркуча на антифриза(ще кача снимки), антифриза изтече по асфалта, спрях на място и огледах нещата. Както и да е прибрах колата и днес взех нов маркуч, напълних казанчено и запалих. Колата вдигна 90 г. обаче казанчето си седи пълно, тръбите студени, изпарителя(имам ГИ) леден, и явно големия кръг не отваря..Най вероятно има въздух в системата и не знам как точно да обезвъздуша и да накарам шибания антифриз да напълни радиатора, та моля за малко помощ. Колата е б6 1.8Т 150к.с.

23476571_1530598867020104_1968586254_n.jpg

23476705_1530598923686765_1385980854_n.jpg

23513492_1530598887020102_2082608648_n.jpg

Редактирано от Чукчук
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро "шибания" термостат е блокирал затворен, бори него.

И прибра колата на ход, без антифриз?!?

Помпа сменяна ли е? Капачката на разширителния съд сменяна ли е?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти се е спукал маркуча има някакъв проблем,най-вероятно с помпата,но може и термостата да е блокирал както казва Нико.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре, ако е блокирал термостата как да го оправя без да го смъквам, щото доколкото знам трЕа махна алтернатора първо

Редактирано от Чукчук
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти термостат виждал ли си на живо, какво ще му "оправяш"?

Това нещо се сменя с ново, а в тубата само да напишеш DIY: B6 A4 1.8T - Thermostat Replacement, и ще те засипят с клипчета кое-как, гледаш и правиш. Че и руснаците имат такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при 2,5 мотора май се сменя като се прави смяна на ремъците:)

сега видях че е с бензинов мотор

Редактирано от vladimir7979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес обезвъздуших системата, маркуча към радиатора загрява обаче няма налягане в него, а радиатора седи студен. Обърна на газ което значи че изпарителя загрява и не вдига повече от 90 г. След като я изгазих запалих я пак седи си на 90 г. обаче изпарителя студен, парното също ? Термостата явно ще трябва да го сменя. Нормално ли е да ми показва 90 г. при положение че големия кръг не отваря? Ако не отваря не би ли трябвало да прегрява?

Редактирано от Чукчук
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе прилича си на проблем с помпата.Виж от малкото маркуче на казанчето,като запалиш върви ли вода постоянно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега пак я пробвах, като загрее и като подам газ на 2000об. Хвърля от тънкия маркуч. Дебелия който отива в радиоатора загрява и като го стисна балбучи, тоест има вода там, обаче радиатора не загрява, а колата не вдига повече от 90г. Мога ли да я карам така към сервиза или да не си правя експерименти? 

 

Редактирано от Чукчук
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте...,колата е ауди 1.9 тди 131 кс 2004 г.., на паркинг пред блока не е в движение се наводни при дъжда вчера ,но само отпред пасажерското място интересно че под жабката огледах е сухо само долу под стелката беше локва какво да правя къде е проблема ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провай първо с нов термостат, ако не се оправи отвори дя видиш помпата, дали не и е счупена перката. Ако караш внимателно и си следиш температурата, леко-леко мисля да можеш фа я закараш до сервиз, стига да не е през голям трафик. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нико проблема с наводняването е от запушени дренажи за водата. Махни кората над акомулатора има две дупки за оттичане ,едната е под акомулатора и той се маха а другата е пред шофиора г/д. Разпуши ги добре с една тел и трябва да се оправи. Ако пак влиза вода търси проблема в предното стъкло сигурно ще се наложи да идеш да ти го залепят на ново, но най често е проблем със запушени дренажи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тя не вдига повече от 90 но ми се струва малко съмнително тва..Дали е възможно да отчита грешно датчика? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти е спукала маркуч,а и радиатора не се затопля,значи има нещо нередно. Карай да я видят,да не стане белята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оставих я за смяна на гарнитура щото била издухана, а тва че датчика ми показваше 90г, тоя каза че не отчитал парите и зства не съм можел да я хвана навреме.. Здраве да е ще си кихна 800лв. ремонт ся. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Хора ремонта е направен, майстора каза че и дошло времето на гарнитурата и затва са надували маркучите. Сменихме я с още към маркучи и разни, обаче сега пали много трудно от 5 6 път и турбината едва надува, колата е мудна и ускорява трудно. Къде може да е проблема, мен ме съмнява някой вакуум. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Искам да използвам темата да питам нещо. Колата пали трудно, оборотите играят, компютъра каза датчик на разпределителен вал. Искам сам да си го сменя. Въпроса ми е има ли някаква тънкост при смяната му или просто го отвивам и завивам новия. Ето снимка

pic03.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...