Чукчук Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 (Редактирано) Здравейте колеги, проблема ми е следния: Снощи аудито взе да вдига температура над 90 отиваше към 110 градуса, когато седи на място, а като се движа си седи 90. Разбрах че нещо не е наред и тръгнах да се прибирам но уви, пръсна се маркуча на антифриза(ще кача снимки), антифриза изтече по асфалта, спрях на място и огледах нещата. Както и да е прибрах колата и днес взех нов маркуч, напълних казанчено и запалих. Колата вдигна 90 г. обаче казанчето си седи пълно, тръбите студени, изпарителя(имам ГИ) леден, и явно големия кръг не отваря..Най вероятно има въздух в системата и не знам как точно да обезвъздуша и да накарам шибания антифриз да напълни радиатора, та моля за малко помощ. Колата е б6 1.8Т 150к.с. Редактирано 11 Ноември 2017 от Чукчук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 (Редактирано) По-скоро "шибания" термостат е блокирал затворен, бори него. И прибра колата на ход, без антифриз?!? Помпа сменяна ли е? Капачката на разширителния съд сменяна ли е? Редактирано 11 Ноември 2017 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 Щом ти се е спукал маркуча има някакъв проблем,най-вероятно с помпата,но може и термостата да е блокирал както казва Нико. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 11 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 Не съм я прибрал на ход, помпата е сменяна но капачката не е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 11 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 (Редактирано) добре, ако е блокирал термостата как да го оправя без да го смъквам, щото доколкото знам трЕа махна алтернатора първо Редактирано 11 Ноември 2017 от Чукчук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 Ти термостат виждал ли си на живо, какво ще му "оправяш"? Това нещо се сменя с ново, а в тубата само да напишеш DIY: B6 A4 1.8T - Thermostat Replacement, и ще те засипят с клипчета кое-как, гледаш и правиш. Че и руснаците имат такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 (Редактирано) при 2,5 мотора май се сменя като се прави смяна на ремъците сега видях че е с бензинов мотор Редактирано 11 Ноември 2017 от vladimir7979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 12 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2017 (Редактирано) Днес обезвъздуших системата, маркуча към радиатора загрява обаче няма налягане в него, а радиатора седи студен. Обърна на газ което значи че изпарителя загрява и не вдига повече от 90 г. След като я изгазих запалих я пак седи си на 90 г. обаче изпарителя студен, парното също ? Термостата явно ще трябва да го сменя. Нормално ли е да ми показва 90 г. при положение че големия кръг не отваря? Ако не отваря не би ли трябвало да прегрява? Редактирано 12 Ноември 2017 от Чукчук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 12 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2017 Абе прилича си на проблем с помпата.Виж от малкото маркуче на казанчето,като запалиш върви ли вода постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 12 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2017 Не върви изобщо.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2017 И как да "върви", след като не отваря термостата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 12 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2017 И без да отваря термостата,от там трябва да върви постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 12 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2017 (Редактирано) Сега пак я пробвах, като загрее и като подам газ на 2000об. Хвърля от тънкия маркуч. Дебелия който отива в радиоатора загрява и като го стисна балбучи, тоест има вода там, обаче радиатора не загрява, а колата не вдига повече от 90г. Мога ли да я карам така към сервиза или да не си правя експерименти? Редактирано 12 Ноември 2017 от Чукчук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1koo0 Публикувано 12 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2017 Колеги помагайте...,колата е ауди 1.9 тди 131 кс 2004 г.., на паркинг пред блока не е в движение се наводни при дъжда вчера ,но само отпред пасажерското място интересно че под жабката огледах е сухо само долу под стелката беше локва какво да правя къде е проблема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 13 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2017 Провай първо с нов термостат, ако не се оправи отвори дя видиш помпата, дали не и е счупена перката. Ако караш внимателно и си следиш температурата, леко-леко мисля да можеш фа я закараш до сервиз, стига да не е през голям трафик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boo_88 Публикувано 13 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2017 Нико проблема с наводняването е от запушени дренажи за водата. Махни кората над акомулатора има две дупки за оттичане ,едната е под акомулатора и той се маха а другата е пред шофиора г/д. Разпуши ги добре с една тел и трябва да се оправи. Ако пак влиза вода търси проблема в предното стъкло сигурно ще се наложи да идеш да ти го залепят на ново, но най често е проблем със запушени дренажи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1koo0 Публикувано 13 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2017 Boo_88 не събира вода при акумулатора значи не са запушени дренажите.., нз как да отсраня това наводняване отпред при пасажера ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 13 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2017 Ами тя не вдига повече от 90 но ми се струва малко съмнително тва..Дали е възможно да отчита грешно датчика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 13 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2017 Щом ти е спукала маркуч,а и радиатора не се затопля,значи има нещо нередно. Карай да я видят,да не стане белята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 13 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2017 То че ще я карам е ясно, въпроса е да не стане белята докато я карам към сервиза.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 13 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2017 Оставих я за смяна на гарнитура щото била издухана, а тва че датчика ми показваше 90г, тоя каза че не отчитал парите и зства не съм можел да я хвана навреме.. Здраве да е ще си кихна 800лв. ремонт ся. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 9 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2017 Хора ремонта е направен, майстора каза че и дошло времето на гарнитурата и затва са надували маркучите. Сменихме я с още към маркучи и разни, обаче сега пали много трудно от 5 6 път и турбината едва надува, колата е мудна и ускорява трудно. Къде може да е проблема, мен ме съмнява някой вакуум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 9 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2017 Сега втвърдява ли ти маркучите? По принцип трябва да държи налягане някакво ,а не да са меки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 9 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2017 Да държи си нормално налягане, средно твърди саи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 18 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2017 Искам да използвам темата да питам нещо. Колата пали трудно, оборотите играят, компютъра каза датчик на разпределителен вал. Искам сам да си го сменя. Въпроса ми е има ли някаква тънкост при смяната му или просто го отвивам и завивам новия. Ето снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване