Jump to content

Понижаване на авант б4


huhu

Recommended Posts

Здравейте.

Имам б4 авант с доста високо стандартно окачване за модела. Малко ми е като лада по завоите :hilezh:

Чудя се от коя модификация Б4 може да взема пружини с цел понижаване и по-стабилна стойка.

Ето снимка да добиете представа за подобието на оффроуд машина :respekt:

IMG_0221.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ги резна мисля ,че няма да станат по-твърди за да е устойчива колата или греша. 

Мислех си предни пружини от б4 компетишъни ,но задните незнам дали стават!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никъде не се казва, дали колата е преднячка. Предполагам, че е. Ако е така, пружини от куатро задни не стават, предни-да. Но много трудно ще намериш пружини точно от компетишън. Да не споменавам, че предни пружини на компетишън ги има и на други Б4. Даже и задни. Имаш ли представа колко такива коли има в България? Ще отбележа, че колата става по-стабилна, когато стане по-ниска. Но ако сме прецизни, ще ни трябват спортни амортисьори и по-твърди пружини. А това, че прилича на Лада по завоите е доста пресилено, да не кажа смехотворно. Едва ли колегата, който изказа това мнение е управлявал Лада.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е авант на предно АВК двигател. Предницата малко ми се повдигна след преправянето с голфовите тампони. Тя и преди това си беше височка, та аз с удоволствие бих си разменил моите задни пружини с твоите, за да си повдигна задницата. Но все пак сигурен ли си, че пружините повдигат колата, а не допълнително повдигане от предишен собственик или амортисьори с по-висока тарелка. Ако имаш възможност виж цветните маркери на пружините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, huhu написа:

Като ги резна мисля ,че няма да станат по-твърди за да е устойчива колата или греша

По-малко витки стават по - твърди и по-ниски вече го направих.Малка част от недозавиването изчезна и се усеща.Лично аз ще се боря с стабилноста на Аудито.Всеки ден карам по един и същи маршрут завои които едвам вземам с Купето с около 80км\ч ГоУфа ги минава със 100 - 110 плюс това е с изпуснали преди амортисьори.ГоУфа не е ГТИ(дето уж са със спортно окачване) проста каручка 1.3.Просто лепне на пътя.

Имам още да се уча от Гоуфовете.

Редактирано от caro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може малко да е пресилено или дори смехотворно в сравнението с поведение на лада все пак не съм управлявал СССР возило повече от 10-летие :hilezh:

Задните пружини по-спомен иман втулки под тарелката 20мм , но и преди тях предницата си беше вирната.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...