hateca Публикувано 17 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2018 може ли някой да ми каже какви са реалните стойности от ваг кома за ауди а4 110к.с. рових се навсякъде и само различни мнения.ако може някой да ми каже дали е добре лога. трудно пали само при минус след което няма проблем . смених горивния температурен датчик филтри свещи и нищо не се получава.. audi цилиндри.xlsx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 18 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2018 Защо бързаш да сменяш на посоки, стойностите трябва да са близки до 0 на загрял мотор, но за паленето едва ли ще ти дадат ориентир. Центровката ако е добре, обикновено означава, че помпата има нужда да се регулира порцията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqn.Tumbev Публикувано 18 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2018 Милиграмите изглеждат малко. Injection Quantity на загрял двигател(85+ градуса) стандартно е около 4 - 4,5, при теб на 52 градуса е 27. По-голямото число означава по-малко впръскано гориво. Провери колко е на загрял двигател, провери центровката на помпата и, ако центровката е добре, както те е посъветвал колегата, трябва да се регулира количеството с преместване на електронния блок на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hateca Публикувано 21 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2018 направих нови тестове но пак нещо не е като хората четвърти цилиндър нищо не показва а стойностите на другите ми се струват високи.пак трудно пали въпреки центровката на помпата някой може ли да каже нещо за тези логове ,дали са добри или не,по точно добре ли са стойностите 1-4-5.xlsx 5-13-24.xlsx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hateca Публикувано 21 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2018 също пропуснах да попита на 4ти канал 2ро и 3то поле е ъгъл на помпата,но откъде трябва да се настрои и колко да показва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2018 Толкова теми има по въпроса. И тук и във VW Вземи прочети. Ти искаш тук някой да ти обясни подробно. Обаче забравяш, че няма инструктори на заплата във форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hateca Публикувано 21 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2018 ами колега да прав си ,НО темите са СХОДНИ и всеки различно отговаря.все още съм нов и незная къде какво точно да напиша. а иначе от две седмици чета по5-6 часа на ден.опитах всичко което изчетох но има много неясноти. затова исках точно моите стойности ако може някой да помогне.на въпроса с парите ако някой търси пари тук......нали затова е форума...кой каквото може да помогне АКО ЖЕЛАЕ НЕ ИСКАМ НЯКОИ ДА И СТАВА МЕХАНИК но имам желание да си я ремонтирам,защото в сервизите ми взеха адски много пари и нищо не се се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2018 Имах предвид, че тъй като тук няма хора на заплата няма кой да ти обяснява с подробности. Ако имаш конкретен въпрос някой може да ти отговори. на 4.3 е аванс и по спомен на загряла кола трябва да е 0.8-1. В същото време на 4.4. да не е над 20%. Иначе не е е както трябва. на 4.2 показва колко е задал немския инженер като търсена стойност за аванса. Ако не си разбрал как се регулира аванса не си чел достатъчно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване