loshia.1993 Публикувано 18 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2018 (Редактирано) Здравейте от скоро имам а3 1.9 PD ASZ 2001г. проблема е че доста трябва да въртя на стартер когато е студена за да запали,даже и топла не пали от първото завъртане а трябва да завърти 1 2 пъти стартера тогава пали.Сменил съм температурния датчик даваше грешка,свещите са проверени всички работят,тандем помпата не тече,в маслото няма нафта не знам вече от какво може да е помагайте.Колата има и чип дали ще има нещо общо?На диагностиката няма никакви грешки,направих и лог на живи данни но нищо не разбирам някой ако може да каже дали има нещо нередно. Редактирано 18 Януари 2018 от loshia.1993 Правописна грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 18 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2018 Провери О-пръстените на дюзите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 18 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2018 Как мога да ги проверя?Специално за дюзите я закарах на майстор и каза след като няма нафта в маслото не е от там проблема.Също така ми спомена че температурата на горивото била много висока и трябвало да се смени клапанчето на горивния филтър.Също така преди да сменя температурния датчик понякога си палеше от първото завъртане,дали не е менте датчика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 21 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2018 Никой ли няма на идея какво може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Пробвай преди да палиш да включиш 4-5 пъти на контакт за няколко секунди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 24 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Ще пробвам сутринта и ще пиша.Тази сутрин беше -5 и запали от първия път.Когато върти повече забелязвам че температурата навън е около 0,1,2 градуса,и ме съмнява да не е новия датчик прецакан нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 26 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2018 Тази сутрин пак голям зор докато запалим.Първия път запали и угасна после доста въртеше,след като запали няма нямаше тресене прекъсване нищо.На горивния филтър имам възвратен клапан също така и преди температурния датчик на нафтата само тях не съм проверявал.Възможно ли е пак да се връща нафтата в резервоара? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 26 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2018 Опита ли това което ти написах в предния си пост? Доколкото виждам не си. Начина, по който пали изглежда точно като недостиг на гориво. На първата снимка това върху филтъра е възвратен клапан. Ако ще се занимаваш, не го проверявай, а направо го сменяй. Сребристото нещо на другия маркуч не знам какво е, но фабрично там няма нищо. Може да пробваш да го разкараш или поне да разбереш какво е. Ако е някакъв допълнителен филтър, може да е задръстен. На втората снимка се виждат маркучи на охладителната система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 26 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2018 Не съм го пробвал това със даването на контакт,утре сутринта ще го пробвам.На втората снимка също е възвратен клапан,проверих ги и двата,пускат само в едната посока.Предполагам поради трудното палене го е сложил предния собственик.При положение че и двата клапана са изправни защо пак се връща нафтата в резервоара?И не трябва ли от първото даване на контакт помпата да качва нафта до филтъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S3Power Публикувано 26 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2018 On 24/01/2018 at 3:44 PM, Buddah said: Пробвай преди да палиш да включиш 4-5 пъти на контакт за няколко секунди. S3-ката ми има проблем със студения старт и запали без проблем като пробвах това. На какво се дължи? Бензинова помпа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 26 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2018 Ако е помпата в резервоара няма ли да го прави постоянно?Тя и топла понякога пали от 2 завъртания ама чак такова въртене като първото палене за деня не е.Сутринта ще пробвам с даването на контакт и ще споделя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 27 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2018 Пробвах го даването на контакт по-добре запали,но пак не е както трябва,а и температурата днес е 0 а вчера беше -4,5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi1234 Публикувано 28 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2018 За смяна са ти уплътненията на дюзите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 28 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2018 Само това остана,явно и без да пълни картера с нафта пак са за смяна.Днес цял ден си пали от 1-вото завъртане,мисля като се постопли да я отворя и да ги сменя.Така и така ще свалям дюзите да ги занеса ли да ги проверят или няма смисъл?Според майстора на 4-ти цилиндър давала малко по-високи стойности но била в нормата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi1234 Публикувано 29 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 Никъде не ги носи,показанията са им ок!И след като смениш уплътненията на дюзите разкарай тоя клапан от маркуча за обратната нафта ,че в момента само пречи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 29 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 Кой от двата е за обратната нафта?Ако е този на филтъра там оригинално няма ли си клапан?На някои а3 ки също голфове и леони съм виждал оригинално да има клапан но не на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Показанията на дюзите са достатъчно добри. И двата сребристи елемента - до температурния датчик и до филтъра - са добавени от някого, фабрично ги няма. Ти така и не ги махна. Единствено черното върху филтъра му е там мястото, но така и не го смени. При даването на контакт подкачащата помпа в резервоара се активира за 1-2 секунди. Това е достатъчно да нагнети системата, ако всичко е наред, но не е достатъчно да закара гориво от резервоара до мотора, ако то се е стекло назад. Идеята на неколкократното подаване на контакт е да се включи няколко пъти. Не съм казвал, че имаш проблем с помпата. Личното ми мнение остава, че преди да се отваря главата и да се свалят инжектори за проверка и/или смяна на о-пръстените(ако си ги свалил и не ги смениш, трябва да си луд), е по-адекватно да си сигурен, че проблема не е по-тривиален. В никакъв случай не казвам, че със сигурност не си за смяна на о-пръстени, но когато някой даде диагноза в едно просто изречение с удивителна в края и без аргументация защо е точно този проблем, се изкушавам да го игнорирам. Особено, когато включва потенциално ненужна и сравнително рискована спрямо алтернативите манипулация. Ако майстора ти няма опит с помпа-дюза и не ти монтира правилно инжекторите, може да ти създаде други главоболия в бъдеще. Ако ще го правиш сам, те съветвам прилежно да се информираш за процедурата. На едно място си намекнал, че температурата има значение, предполагам се чудиш дали всички температурни датчици са наред. Това се проверява с VCDS - на добре изстинала кола се гледат показанията им и ако са почти еднакви, с отклонение до към 2-3 градуса, значи всичко е наред. Някакъв майстор ти е казал, че е висока температурата на горивото. Аз не съм съгласен. 63 градуса на горивото при загряла кола и в това време на годината са нормални. През лятото и по-висока става. Също така в първия пост си написал, че подгревните свещи са проверени. Как са проверени? Това, че светят в червено не значи, че си вършат работата. Кога последно са сменяни? Не разбирам защо си готов да си сваляш инжекторите, но не си готов да бърникаш едни маркучи? Може дори да пробваш да защипеш маркучите от филтъра към резервоара с надеждата, че ако се стича назад тогава няма да го направи и ще си проличи, че това е проблема. Единственото предложение, което ми остава е да прочетеш старите теми по въпроса, но там също няма готови решения, нито пък има коли с 2 допълнителни възвратни клапана, монтирани от неизвестен индивид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 30 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Клапаните са поставяни от предния собствени така купих колата,за какво и как са поставяни идея си нямам.Не ги махам защото проблема си го има и предполагам че нафтата се връща в резервоара.Черното нещо на филтъра и него го смених заедно със двете гумички.Дюзите все още не съм ги бутал и честно казано малко ме е страх да ги пипам защото не знам дали ще могат да ми ги направят,аз лично не мога.Колата е купих със развален датчик за температура,и я карах доста време така като си мислех че е от него,докато един ден на 15+ градуса не се пуснаха свещите и колата държеше 1000+ оборота.След което го смених,но проблема със паленето си остана.После я закарах на майстора за свещите,как ги е проверявал не знам,каза че са здрави и работят,погледна тандем помпата суха е има леко омаслено от металната гарнитура,теч на нафта няма.И той вдига ръце и аз. VCDS нямам имам само Делфи не знам с него до колко мога да наблюдавам показанията на датчиците.Освен температурния датчик кой друг играе роля при палене? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 30 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Мисля че намерих проблема съвсем случайно.Отварям капака да наливам течност за чистачки и кво да видя?от тандем помпата излизат балончета преди няколко дена я гледахме аз и майстора нищо и нямаше не знам дали има нещо общо но преди да отворя капака доста я понапънах?Да ми кажете от къде да си взема ремонтен комплект за помпата?Питах в Тех КО там не са чували за подобно нещо,Ауто Плюс,Евро 07,Косер дали ги предлагат и на каква цена са д/г? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Има, но зависи с какъв номер ти е помпата. По спомен излизаше около 60лв ремонтния комплект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 31 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Разглобих я но нямам метална гарнитура между блока и помпата само гумички са.Така ли си е по принцип или някой не я сложил?Помпата е ЛУК BMF с номер 038 145 209 А Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Ремонтния комплект, който излиза по ЕТКА е 038 198 293. Намира се за 20-30лв. Включва двете зелени уплътнения. Дадена е някаква метална гарнитура, но няма данни за нея в моята ЕТКА. Аз лично мога да проверя само с VIN на колата в друг каталог, който ползвам. Ако някой друг колега може да помогне, да се включи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 31 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Взех комплект гарнитури за 28лв без металната.Металната я пробвах но не може да легне на помпата,има някакви зъбчета за които трябва явно да има каналчета за да влязат а при мен няма и явно е само със зелените гумички.Ето и рамата ако може някой да провери ще съм благодарен: WAUZZZ8LZ1A073302 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Според мен си взел възможно най-добрия вариант за комплект, защото има абсолютно всичко в него, дори новите болтове. Точно такъв гледах преди, като беше 60лв, само не помня STAR ли беше или не. При мен излиза, че металната гарнитура е за помпи с други номера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Като оправиш теча почисти и огледай много старателно охладителните маркучи, които са около и най-вече под помпата. Те се прецакват, ако дълго време седят в контакт с петролни продукти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване