Jump to content

Трудно палене


loshia.1993

Recommended Posts

Здравейте от скоро имам а3 1.9 PD ASZ  2001г. проблема е че доста трябва да въртя на стартер когато е студена за да запали,даже и топла не пали от първото завъртане а трябва да завърти 1 2 пъти стартера тогава пали.Сменил съм температурния датчик даваше грешка,свещите са проверени всички работят,тандем помпата не тече,в маслото няма нафта не знам вече от какво може да е помагайте.Колата има и чип дали ще има нещо общо?На диагностиката няма никакви грешки,направих и лог на живи данни но нищо не разбирам някой ако може да каже дали има нещо нередно.

26972189_1984730214886888_320578412_o.jpg

26981986_1984730181553558_617910025_o.jpg

27016318_1984730141553562_779960873_o.jpg

27016466_1984730294886880_1877810497_o.jpg

27016912_1984730184886891_113753015_o.jpg

27017004_1984730164886893_625950584_o.jpg

27017873_1984730168220226_71342127_o.jpg

27018343_1984730148220228_150975468_o.jpg

27018547_1984730284886881_1141629763_o.jpg

27018585_1984730211553555_1511016010_o.jpg

27018869_1984730244886885_127617980_o.jpg

27048998_1984730241553552_134156214_o.jpg

27049061_1984730268220216_1777521986_o.jpg

Редактирано от loshia.1993
Правописна грешка
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как мога да ги проверя?Специално за дюзите я закарах на майстор и каза след като няма нафта в маслото не е от там проблема.Също така ми спомена че температурата на горивото била много висока и трябвало да се смени клапанчето на горивния филтър.Също така преди да сменя температурния датчик понякога си палеше от първото завъртане,дали не е менте датчика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам сутринта и ще пиша.Тази сутрин беше -5 и запали от първия път.Когато върти повече забелязвам че температурата навън е около 0,1,2 градуса,и ме съмнява да не е новия датчик прецакан нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин пак голям зор докато запалим.Първия път запали и угасна после доста въртеше,след като запали няма нямаше тресене прекъсване нищо.На горивния филтър имам възвратен клапан също така и преди температурния датчик на нафтата само тях не съм проверявал.Възможно ли е пак да се връща нафтата в резервоара?

 

27157411_1993506627342580_1334123937_n.jpg

27292895_1993506620675914_895397070_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опита ли това което ти написах в предния си пост? Доколкото виждам не си. Начина, по който пали изглежда точно като недостиг на гориво.

На първата снимка това върху филтъра е възвратен клапан. Ако ще се занимаваш, не го проверявай, а направо го сменяй. Сребристото нещо на другия маркуч не знам какво е, но фабрично там няма нищо. Може да пробваш да го разкараш или поне да разбереш какво е. Ако е някакъв допълнителен филтър, може да е задръстен.

На втората снимка се виждат маркучи на охладителната система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го пробвал това със даването на контакт,утре сутринта ще го пробвам.На втората снимка също е възвратен клапан,проверих ги и двата,пускат само в едната посока.Предполагам поради трудното палене го е сложил предния собственик.При положение че и двата клапана са изправни защо пак се връща нафтата в резервоара?И не трябва ли от първото даване на контакт помпата да качва нафта до филтъра?

27394394_1993618543998055_1735428139_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 24/01/2018 at 3:44 PM, Buddah said:

Пробвай преди да палиш да включиш 4-5 пъти на контакт за няколко секунди.

S3-ката ми има проблем със студения старт и запали без проблем като пробвах това.

На какво се дължи? Бензинова помпа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е помпата в резервоара няма ли да го прави постоянно?Тя и топла понякога пали от 2 завъртания ама чак такова въртене като първото палене за деня не е.Сутринта ще пробвам с даването на контакт и ще споделя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах го даването на контакт по-добре запали,но пак не е както трябва,а и температурата днес е 0 а вчера беше -4,5.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само това остана,явно и без да пълни картера  с нафта пак са за смяна.Днес цял ден си пали от 1-вото завъртане,мисля като се постопли да я отворя и да ги сменя.Така и така ще  свалям дюзите да ги занеса ли да ги проверят или няма смисъл?Според майстора на 4-ти цилиндър  давала малко по-високи стойности но била в нормата?

27017873_1984730168220226_71342127_o.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Никъде не ги носи,показанията са им ок!И след като смениш уплътненията на дюзите разкарай тоя клапан от маркуча за обратната нафта ,че в момента само пречи!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой от двата е за обратната нафта?Ако  е този на филтъра там оригинално няма ли си клапан?На някои а3 ки също голфове и леони съм виждал оригинално да има клапан но не на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Показанията на дюзите са достатъчно добри.

И двата сребристи елемента - до температурния датчик и до филтъра -  са добавени от някого, фабрично ги няма.  Ти така и не ги махна. Единствено черното върху филтъра му е там мястото, но така и не го смени.

При даването на контакт подкачащата помпа в резервоара се активира за 1-2 секунди. Това е достатъчно да нагнети системата, ако всичко е наред, но не е достатъчно да закара гориво от резервоара до мотора, ако то се е стекло назад. Идеята на неколкократното подаване на контакт е да се включи няколко пъти. Не съм казвал, че имаш проблем с помпата.

Личното ми мнение остава, че преди да се отваря главата и да се свалят инжектори за проверка и/или смяна на о-пръстените(ако си ги свалил и не ги смениш, трябва да си луд), е по-адекватно да си сигурен, че проблема не е по-тривиален. В никакъв случай не казвам, че със сигурност не си за смяна на о-пръстени, но когато някой даде диагноза в едно просто изречение с удивителна в края и без аргументация защо е точно този проблем, се изкушавам да го игнорирам. Особено, когато включва потенциално ненужна и сравнително рискована спрямо алтернативите манипулация. Ако майстора ти няма опит с помпа-дюза и не ти монтира правилно инжекторите, може да ти създаде други главоболия в бъдеще. Ако ще го правиш сам, те съветвам прилежно да се информираш за процедурата.

На едно място си намекнал, че температурата има значение, предполагам се чудиш дали всички температурни датчици са наред. Това се проверява с VCDS - на добре изстинала кола се гледат показанията им и ако са почти еднакви, с отклонение до към 2-3 градуса, значи всичко е наред.

Някакъв майстор ти е казал, че е висока температурата на горивото. Аз не съм съгласен. 63 градуса на горивото при загряла кола и в това време на годината са нормални. През лятото и по-висока става.

Също така в първия пост си написал, че подгревните свещи са проверени. Как са проверени? Това, че светят в червено не значи, че си вършат работата. Кога последно са сменяни?

Не разбирам защо си готов да си сваляш инжекторите, но не си готов да бърникаш едни маркучи? Може дори да пробваш да защипеш маркучите от филтъра към резервоара с надеждата, че ако се стича назад тогава няма да го направи и ще си проличи, че това е проблема. Единственото предложение, което ми остава е да прочетеш старите теми по въпроса, но там също няма готови решения, нито пък има коли с 2 допълнителни възвратни клапана, монтирани от неизвестен индивид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните са поставяни от предния собствени така купих колата,за какво и как са поставяни идея си нямам.Не ги махам защото проблема си го има и предполагам че нафтата се връща в резервоара.Черното нещо на филтъра и него го смених заедно със двете гумички.Дюзите все още не съм ги бутал и честно казано малко ме е страх да ги пипам защото не знам дали ще могат да ми ги направят,аз лично не мога.Колата е купих със развален датчик за температура,и я карах доста време така като си мислех че е от него,докато един ден на 15+ градуса не се пуснаха свещите и колата държеше 1000+ оборота.След което го смених,но проблема със паленето си остана.После я закарах на майстора за свещите,как ги е проверявал не знам,каза че са здрави и работят,погледна тандем помпата суха е има леко омаслено от металната гарнитура,теч на нафта няма.И той вдига ръце и аз. VCDS нямам имам само Делфи не знам с него до колко мога да наблюдавам показанията на датчиците.Освен температурния датчик кой друг играе роля при палене?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че намерих проблема съвсем случайно.Отварям капака да наливам течност за чистачки и кво да видя?от тандем помпата излизат балончета :lupe: преди няколко дена я гледахме аз и майстора нищо и нямаше :nixweiss: не знам дали има нещо общо но преди да отворя капака доста я понапънах?Да ми кажете от къде да си взема ремонтен комплект за помпата?Питах в Тех КО там не са чували за подобно нещо,Ауто Плюс,Евро 07,Косер дали ги предлагат и на каква цена са д/г?

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглобих я но нямам метална гарнитура между блока и помпата само гумички са.Така ли си е по принцип или някой не я сложил?Помпата е ЛУК BMF с номер 038 145 209 А

27604217_1999472113412698_2090637186_o.jpg

27652945_1999472143412695_2000359703_o.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонтния комплект, който излиза по ЕТКА е 038 198 293. Намира се за 20-30лв. Включва двете зелени уплътнения.

Дадена е някаква метална гарнитура, но няма данни за нея в моята ЕТКА. Аз лично мога да проверя само с VIN на колата в друг каталог, който ползвам. Ако някой друг колега може да помогне, да се включи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех комплект гарнитури за 28лв без металната.Металната я пробвах но не може да легне на помпата,има някакви зъбчета за които трябва явно да има каналчета за да влязат а при мен няма и явно е само със зелените гумички.Ето и рамата ако може някой да провери ще съм благодарен: WAUZZZ8LZ1A073302

27496472_1999507610075815_303179252_n.jpg

27583553_1999507533409156_1222935509_n.jpg

27605520_1999507520075824_1011347955_o.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си взел възможно най-добрия вариант за комплект, защото има абсолютно всичко в него, дори новите болтове. Точно такъв гледах преди, като беше 60лв, само не помня STAR ли беше или не.

При мен излиза, че металната гарнитура е за помпи с други номера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като оправиш теча почисти и огледай много старателно охладителните маркучи, които са около и най-вече под помпата. Те се прецакват, ако дълго време седят в контакт с петролни продукти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...