Jump to content

Проблем с дебитомер


meraka

Recommended Posts

Моля кажете какво толкова се 4упи на тия дебитомери при механи4ната инжекция. :bia:

В момента имам проблем след един гармеж от газта, но ми се губят само тихите обороти, а ина4е колата е стрела. При мен беше крива пло4ката, ама ве4е нее, намерих си друга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да знам кво е, ама неми е ясно как така се износва изведнъж след гръм в колекторите от тъпата газ, а до преди тва нищо да му няма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз карам ace мотора и бих искал да ми кажете къде се намира номера този дебитомер, при мен се яви същия проблем след взрив на газ и от тогава колата гасне на бензин особено в движение като изключа от скорост, иначе на място не го прави, това ме изнервя, в сервиза ми казаха че трябва да го сменя, преди това смених стъпковия мотор но се оказа, че не е от него :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз карам ace мотора и бих искал да ми кажете къде се намира номера този дебитомер, при мен се яви същия проблем след взрив на газ и от тогава колата гасне на бензин особено в движение като изключа от скорост, иначе на място не го прави, това ме изнервя, в сервиза ми казаха че трябва да го сменя, преди това смених стъпковия мотор но се оказа, че не е от него :respekt:

Като се прибера довечера ще пратя номера.Ако го намериш нов разчитам да се обадиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От гърмежа не се износва потенциометър, най-много да се е окривила клапата.

И сега не ти мери вярно колко въздух влиза, съответно не ти дозира правилно горивото.

При това положение клапичката се сваля и с бой и молби се докарва до вид, в който не засяда при движението си нагоре-надолу.

Ако се е износил потенциометъра (разбира се САМО с мерене на напрежението което подава към ЕКУ) изходите са два

1. Нов -470лв . Няма нужда да ътрсиш - в Юнитрейд ги има

2. опит за рециклаж - САМО от специалист. Капсулиран е и финна работа

При мене мина второто, с малката особеност че имаше и фабричен дефект.

Момчето, дето ми го прави се справи супер и сега цепи мрака.

Аз имам и един резервен :respekt:

Редактирано от kostadyn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите, прочетох вашите проблеми и реших да ви искажа мнение(мое).И аз като всички притежатели на Ауди имах същия проблем с дебитомера на ниски и високи обороти и на края се нержирах от турсене на 2 ръка (искаха по 150 лв с уговорки) реших да проверя в Юнитрейд и се оказа,че ако върна стария новия(рециклиран) ми излиза 210 лв и сега си нямам проблеми с това а и хората дават 1 год гаранция(само ако е на бензин) за газ няма гаранция.Дано съм ви помогнал.И ви препоръчвам не на 2 ръка части вземете нови."Не сме толкова богати да си купуваме ефтини неща". :silly:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pi4ove injekciqta mi e ke3-jetronik. razglobih q na osnovnite i 4asti.samo plo4kata na debitomera be6e kriva (v posledstvie opravena)be6e i propadnala ama.... Oba4e poznaite malkata mi droselova klapa se okaza kriva ot udara(gyrmej ot gaz), ama neq ne mi e ostavalo vremw oste da q smykvam mamka i. Tq i za tva kolcata mi pri sqkvi drugi oboroti si ba4ka dobre osven na prazen hod. A spored men potenciometyra e dostaty4no dobre zastiten za da se povredi pri kakyvto i da e udar ot grym v kolektorite.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на същото мнение резисторната плочка на дебитомера не може да се повреди от детонация, може да се изкриви единствено клапата на дебитомера и после трбва да се настройва отново след като се изправи. На резисторната плочка се претриват пистите с течение на времето, особено в участъка на празен ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A niakoi kolega s Audi A6 2.5 TDI ot 99/00 da e imal problemi s turboto? I ako e imal da kaje za kolko pari se otstraniava tozi problem :silly:

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...