bambuleo Публикувано 13 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2018 (Редактирано) Здравейте колеги, Първо се извинявам ако има такава тема, но търсих и не намерих инфо. Искам да направя следното нещо: Да си сваля главата на колата / Audi A4 B6 1.9 TDI AVF /, да я изпратя да се шлайфа, да се смени каквото трябва, но се притеснявам от следното - не мога да намеря инфо как да регулирам дюзите при монтажа им. Къде мога да намеря тази информация точно за този двигател. Не искам да ходя на майстор, така че няма да ми помогне отговор " отивай на майстор". Искам сам да си го направя и затова Ви питам. Някой ако знае какво ми трябва като инструменти / за дюзите при поставянето им и регулирането им / и литература / точно със стойностите(числа) за всяка помпа дюза как да се центрова, моля да помогне. Благодаря Ви и поздрави Редактирано 16 Февруари 2018 от VBI Грешка в заглавието Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 13 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2018 По принцип ти трябват специфични инструменти за тази манипулация,но щом искаш сам да я правиш ето ти инфо,основното е да се сменят трите ”о” пръстена на всяка дюза,да се позиционира правилно в леглото,после от ограничителя се развива на 225 градуса ,и се застопорява с контрагайките,реглажните винтове хубаво е и те да се сменят,фиг.48 е реда на на затягане на вала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 13 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2018 Поставянето ясно, а регулиране? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bambuleo Публикувано 13 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2018 Cylindre n1 - 333 Cylindre n2 - 245 Какво е това колега не го разбирам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bambuleo Публикувано 14 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2018 Имали някой, който е наясно и който го е правил в Пловдив област? Евентуално ако се наложи помощ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 14 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2018 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 14 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2018 Преди 10 часа, bambuleo написа: Cylindre n1 - 333 Cylindre n2 - 245 Какво е това колега не го разбирам? Разстояние на дюзата от външната страна на главата до дюзата 333.0 245.0 153.6 65.6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 14 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2018 Предполагам че е това,,замери тези отстояния до леглата и ще се ориентираш,има и допуски Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bambuleo Публикувано 14 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2018 Колега Владимир всичко ли има като инфо в тази книга? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 14 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2018 Като цяло да,липсва някоя схема,по необясними причини и за мен,никакво инфо за куатро задвижването всичко друго го има като инфо,допустими стойности на бутало цилиндър,сила на затягане болтовете на главата,първо,второ затягане и т.н,стойности на датчици.......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bambuleo Публикувано 14 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2018 За помпи дюзите е оказано всичко със стойности нали? Монтаж демонтаж. Има ли номера на инструментите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 14 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2018 Нещо налага да се сваля главата или с опознавателна цел ще е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bambuleo Публикувано 14 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2018 Да колега, Висок разход на масло. Не е турбо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bambuleo Публикувано 14 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2018 Колега vladimir7979, това ли е всичката информация в книгата за монтаж и регулиране на дюзите. Може ли да снимаш всичко, което е показано в ръковадството? Ако има още де. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 14 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2018 Преди 1 час, bambuleo написа: За помпи дюзите е оказано всичко със стойности нали? Монтаж демонтаж. Има ли номера на инструментите? Да,номерата на специфичните инструментите са по ваг номер,номера на ключове необходими не са описани Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bambuleo Публикувано 14 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2018 Владимир. Може ли да ги снимаш номерата по ваг ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 14 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2018 Да,по късно ще ти ги пратя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bambuleo Публикувано 16 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 Благодаря на всички за инфото. Като започна самата прецедура пак ще пиша, но ще изчакам малко времето да се постопли. Други видеоклипове има ли с монтаж на помпи дюзите? Разрових Ютюб, но няма някой клип подробен с обяснения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 28 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2018 Здравейте, предстои ми смяна на ремонтен комплект на помпа дюзите на 1.9 АВФ, не ми е ясно само болтовете на кобилиците, закрепващите болтове на дюзите и контра гайките на реглажните болтове на дюзите на колко НМ и градуси се затягат и задължително ли е смяната на гарнитурата на капака с нова? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrokal Публикувано 28 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2018 Инструкциии за 1.9TDI PD. Само не съм сигурен дали е точно за АФВ. 1,9 tdi PD inj 1.pdf 1,9 tdi PD inj.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 1 Март 2018 Доклад Share Публикувано 1 Март 2018 (Редактирано) Благодаря, дано е за този мотор. Пропуснах да питам колко НМ се затягат и болтовете на капака на мотора. Също и да знае някой размерите на накрайника, който се слага на обратния чук за изваждането на инжекторите,за да си го изработя за обратния чук. Редактирано 1 Март 2018 от Митака55555 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 1 Март 2018 Доклад Share Публикувано 1 Март 2018 В моята книжка,реглажа на дюзите е 225 градуса,за АВФ-а,по-късно ще ти пиша за капака,по спомен 2 или 3 daNm,за накрайника не мога да ти помогна,описано е номера по ваг,с който се демонтират Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bambuleo Публикувано 1 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2018 Чакам една книга от Германия ако има инфо вътре ще кача снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrokal Публикувано 4 Март 2018 Доклад Share Публикувано 4 Март 2018 bambuleo Ето документация от ELSA за AVF. Audi B6 AVF diuzi 1.pdf Audi B6 AVF diuzi.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 3 Август 2018 Доклад Share Публикувано 3 Август 2018 Да ви се похваля. Подмяната на дифтунгите на дюзите си ги направих успешно.настроих ги на180 градуса. Колата стана една идея по тиха и пъргава. Пънчетата се бяха износили от горната страна. Уплътненията бяха яко спечени и поизтънели особено от едната страна. На главата от едната страна, където влизат дюзите има малки прорези. Това е масовият провлем при тези мототри. Как не са направили дюзите да се закрепват от двете страни с по един болт. Леко зашкурих с фина шкурка 2000 и така монтирах дюзите с новите уплътнения. Сега колата работи отлично. Обаче след процедурата да запаля неще и неще, требваше доста въртене докато подкачи нафта. По едно време се бях шашнал какво пък стана сега. Благодаря за помощта,доста играчка си беше,но като цяло не е никаква философия. Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване