Jump to content

Настройка дюзи на Audi B6 AVF


bambuleo

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Първо се извинявам ако има такава тема, но търсих и не намерих инфо.

Искам да направя следното нещо:

Да си сваля главата на колата / Audi A4 B6 1.9 TDI AVF /, да я изпратя да се шлайфа, да се смени каквото трябва, но се притеснявам от следното - не мога да намеря инфо как да регулирам дюзите при монтажа им. Къде мога да намеря тази информация точно за този двигател. Не искам да ходя на майстор, така че няма да ми помогне отговор " отивай на майстор". Искам сам да си го направя и затова Ви питам. Някой ако знае какво ми трябва като инструменти / за дюзите при поставянето им и регулирането им / и литература / точно със стойностите(числа) за всяка помпа дюза как да се центрова, моля да помогне.

Благодаря Ви и поздрави

Редактирано от VBI
Грешка в заглавието
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип ти трябват специфични инструменти за тази манипулация,но щом искаш сам да я правиш ето ти инфо,основното е да се сменят трите ”о” пръстена на всяка дюза,да се позиционира правилно в леглото,после от ограничителя се развива на 225 градуса ,и се застопорява с контрагайките,реглажните винтове хубаво е и те да се сменят,фиг.48 е реда на на затягане на вала

IMG_20180213_183515.jpg

IMG_20180213_183736.jpg

IMG_20180213_184010.jpg

15185459515171387000900.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, bambuleo написа:

Cylindre n1 - 333

Cylindre n2 - 245

Какво е това колега не го разбирам?

Разстояние на дюзата от външната страна на главата до дюзата

333.0

245.0

153.6

65.6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло да,липсва някоя схема,по необясними причини и за мен,никакво инфо за куатро задвижването всичко друго го има като инфо,допустими стойности на бутало цилиндър,сила на затягане болтовете на главата,първо,второ затягане и т.н,стойности на датчици..........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега vladimir7979, това ли е всичката информация в книгата за монтаж и регулиране на дюзите. Може ли да снимаш всичко, което е показано в ръковадството? Ако има още де. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, bambuleo написа:

За помпи дюзите е оказано всичко със стойности нали?

Монтаж демонтаж.

Има ли номера на инструментите? 

Да,номерата на  специфичните инструментите са по ваг номер,номера на ключове необходими не са описани

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за инфото. Като започна самата прецедура пак ще пиша, но ще изчакам малко времето да се постопли. Други видеоклипове има ли с монтаж на помпи дюзите? Разрових Ютюб, но няма някой клип подробен с обяснения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, предстои ми смяна на ремонтен комплект на помпа дюзите на 1.9 АВФ, не ми е ясно само болтовете на кобилиците, закрепващите болтове на дюзите и контра гайките на реглажните болтове на дюзите на колко НМ и градуси се затягат и задължително ли е смяната на гарнитурата на капака с нова?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, дано е за този мотор.

Пропуснах да питам колко НМ се затягат и болтовете на капака на мотора.

Също и да знае някой размерите на накрайника, който се слага на обратния чук за изваждането на инжекторите,за да си го изработя за обратния чук.

s-l1000.jpg

Редактирано от Митака55555
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В моята книжка,реглажа на дюзите е  225 градуса,за АВФ-а,по-късно ще ти пиша за капака,по спомен 2  или 3 daNm,за накрайника не мога да ти помогна,описано е номера по ваг,с който се демонтират

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Да ви се похваля. Подмяната на дифтунгите на дюзите си ги направих успешно.настроих ги на180 градуса. Колата стана една идея по тиха и пъргава. Пънчетата се бяха износили от горната страна. Уплътненията бяха яко спечени и поизтънели особено от едната страна. На главата от едната страна, където влизат дюзите има малки прорези. Това е масовият провлем при тези мототри. Как не са направили дюзите да се закрепват от двете страни с по един болт. Леко зашкурих с фина шкурка 2000 и така монтирах дюзите с новите уплътнения. Сега колата работи отлично. Обаче след процедурата да запаля неще и неще, требваше доста въртене докато подкачи нафта. По едно време се бях шашнал какво пък стана сега. Благодаря за помощта,доста играчка си беше,но като цяло не е никаква философия.

Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...