Patrokal

Members
  • Content Count

    75
  • Joined

  • Last visited

About Patrokal

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B7 2.0 TDI

Персонална информация

  • Gender
    Мъж

Recent Profile Visitors

662 profile views
  1. Лявата я свалям без откачване на буксата, но опира едното маркуче отдушник и изисква повече сръчност за да не се налага втори опи . Ако спазваме правилника за движение в РБ, обикновено се минава без или с една смяна докато сме собственици на автомобила. За да не се налагат непланирани интервенци, може да се подменят превантивно при обслужването на двигателя
  2. 200 кинта за нещо което може да не потрябва, а ако потрябва се ползва един, два пъти за 10 години..., оставам без коментар. При това е с електроника която, може да дефектира и кондензатори с живот не повече от 10 години. Само на мен ли нещо не ми се връзва калкулацията. Както писа по-горе колега: "стартиращи кабели в багажника", тук съм за с двете ръце.
  3. Средния живот на старова батерия е 3-8 години при редовни пролетни и есенни дозаряди с оптимални напрежение и ток, обаче на повечето хора не им се занимава. Всеки си познава автомобила и веднага усеща когато батерията започне да издъхва, но никой не обича да плаща за нова и стигаме до тази тема. Изключение прави внезапната смърт на някоя клетка. Не забравяйте че акумулатора е консуматив!
  4. Вероятно окислени букси или протрит(прекъснат) кабел за индикатора на накладките. Схемата работи на затворен контакт. Отзад няма датчици, съответно няма и букси. Няма връзка между накладките и грешката ESP, която може да се дължи на доста неща, като: сензор за ускорение, някой от сензорите на АБС, модул за положението на волана, АБС модул, кабели, окис на букси и т.н. За да не се работи на проба/грешка при тия "дриги" се прави диагностика.
  5. 1. Дясната може отгоре но е доста трудно да си усучеш китката. Най-достъпно се сменява като свалиш подкалника, но трябва да вдигаш на крик и да свалиш гумата за да си осигуриш пространство. Ако си с два кулера само с демонтаж на бронята. 2. Лявата, тъй като е във въздухозаборника на кулера и няма достъп до нея, се налага демонтаж бронята. 3. Ако си S лайн, халогените се демонтират отпред и не се сваля бронята. Има клипове в мрежата.
  6. Подобно бих описал "тръгнал" лагер на климатика.
  7. Вероятно скобата на акумулатора не е натегната добре.
  8. https://audibg.com/forum/index.php?/topic/201433-audi-a4-b7-аларма/page/2/&tab=comments#comment-2954518 Под седалката е модула. Файл: conv sys моя/стр.9. Комфорт модула трябва да подържа осветление в краката и да се кодира накрая. Това са схеми за B7!
  9. Остави я да работи на тихи докато затвори ЕГР-а и виж дали ще изчезне.
  10. Премахването е лично решение. Не е нужно софтуерно премахване. Добре е да има пластина от неръждавейка за да е сигурно че държи. Ако всичко е наред няма да пуши. Резултата можеш да провериш веднага с издърпване и запушване на вакуума и пробно кръгче.
  11. Ще стане, но ако е само за ел. задни стъкла, ще седят грешки.
  12. https://audibg.com/forum/index.php?/topic/179976-питанки-относно-а4-б6б7-vol-3/page/105/&tab=comments#comment-2822189 Това се отнася за комби Б7. В прикачения файл има описание как да се свали без да се счупи. Успех!
  13. Около 2000 оборота въртящия момент е голям и е възможно да приплъзва съединителя ако е пътник. Наблюдавай оборотомера дали не прескача 100-200 оборота или да "застива" за момент докато колата ускорява.