Patrokal

Members
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

About Patrokal

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B7 2.0 TDI

Персонална информация

  • Gender
    Мъж

Recent Profile Visitors

608 profile views
  1. Около 2000 оборота въртящия момент е голям и е възможно да приплъзва съединителя ако е пътник. Наблюдавай оборотомера дали не прескача 100-200 оборота или да "застива" за момент докато колата ускорява.
  2. Освен грешката, компа отнема малко от мощността на двигателя. Преди да се яви някой да спори, да кажа че е пробвано и времето за ускорение 0-100км/ч нараства с около секунда при наличие на активна грешка! Пробвано на 2,5 ТДИ с автомат.
  3. 1. Да разясня. Тези коли имат и ел. радиатор, който работи при температура под 4,5 градуса мисля беше и тагава човек си вика, хоп оправи се. 2. Прави се диагностика за да се види дали има клапа която не работи. Понякога дори и с адаптация се решава проблем с неработещ потенциометър на клапа. 3. Ако си проверил всичко от препоръките на колегите и двете тръби които влизат в купето са горещи, те чака смяна на рядиатора. Самият радиятор се явява утайник на нечистотиите в охладителната система и с времето капилярите му се шунтират безвъзвратно. Промивки на радиатора помагат минимално и само за кратко. цената за нов радиатор е под 100 лв. а смяната е лесна. Педалите не се свалят.
  4. Или необходимост от обезвъздушаване на радиатора на парното. Ако като караш на високи обороти се появява топлото, значи е въздух в системата.
  5. Крушките може да са здрави визуално но прекъснали/прекъсващи (високо Китайско качество ). Честа причина да не светят здрави крушки са окислени фасунги. 1. Взимаш един прибор и мериш дали изобщо има 12V и прозвъняваш крушките. 2. Отстраняваш окиса. 3 Можеш да опиташ и с раздвижване на крушката във фасунгата при сработена сигнализация. Успех.
  6. Запиши в търсачката "audi a4 b7 glove box removal" и гледай.
  7. Ако си сръчен, можеш да го отвориш внимателно и да ревизираш гумената мембрана и пружината. Няма резервни части за него. Има вероятност да си е в ред, а да има прекомерно голям разход на газове през сегментите и/или гумичките. Ако при работа на тихи като развиеш капачката за маслото, само "танцува" около мястото си, грубо казано си в допустим разход на газове. При мен беше ревизиран от "разбирач" и неправилно монтирана мембраната(прещипана). п.с. Нормално е да преминава и малко масло през филтъра и турбопътищата да са омаслени, при това турбината може да не държи и от нея да е маслото.
  8. Колегата се изказва в неговия си стил, но е прав! Ако я "вкарваш " при по-високи скорости, ще ти харчи и повече.
  9. Здравейте. Имате ли ляв фар H7, обикновен за Ауди А4 B7? Да не е от англичанка!
  10. Здравейте. Имате ли ляв фар H7, обикновен за Ауди А4 B7? Да не е от англичанка!
  11. Здравейте. Имате ли ляв фар H7, обикновен за Ауди А4 B7? Да не е от англичанка!
  12. @NIKO И това го опитвах в комбинация с команда отключване, но уви. Благодаря за предложенията!
  13. @@nTon Не стана. Ще се купува нова кора като минимум.
  14. @Prokopi90 При мен не се отваря задна дясна врата. Кабелита съм проверил и са ОК. Пластините на буксата са като нови. Захранванята към вратата също. Блокирала е в заключено пложение и не се отвря. Препрограмирах комфорт моула да е неактивна "safe" функцията и чакам да захапе и отключи поне веднъж за да мога впоследствие да я отворя отвътре, но уви. Има грешка: 01562-rear right door wont de-safe, а в други дни 01814-supply voltage ....faulty. Рових навсякъде и не намирам друго решение освен "кормене на кората" за да стигна до бравата. Но и нея не знам как да разблокирам след това за да отворя. Съвети, линкове, някой нещо? Предварително благодаря!
  15. Прикачил съм файл за Б7. Не пречи да се пробва, може да е същото. Audi a4 B7 skorosten lost nastroika.pdf