Jump to content

Проблем с въздушното


Nikola B.

Recommended Posts

Колеги, нещо ми се прецака въздушното окачване. Още не съм я закачал на компютър да видя какви са грешките. На таблото започнаха да мигат и зелената и жълтата лампичка и след известно време предницата падна ниско долу. Засега само предницата е паднала. Някакви идеи какво може да е? Дали е само дадена възглавница или по-скоро е проблем с цялата система. За пръв път имам проблеми с окачването. Колата може ли да се кара така, ако трябва примерно да мина 100км магистрала за да ида на сервиз в София?

 

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, щом е паднала предницата, значи имаш заминали въздушни възглвници, няма съмнение. 

Ако възглавниците са изпускали от доста време, може да има и поръжения по компресора, който се е опитвал да върне налягането в системата и е работил непрестанно.

Не ти ли направи впечатление да работи по-продължително особено сутрин като запалиш, той се чува при тихо купе от дясната страна отпред? Също така клякала ли колата като я оставиш за повече време примерно от вечерта до сутринта или даде фира из един път?

 

Не е препоръчително да се кара така изобщо, макар че ако бях на твое място, може би бих я закарал, но много бавно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом се е клюмнала предницата, значи имаш спукана възглавница, автоматично при проблем отпред вляво да речем, ти спуска цялата предница, защитно един вид. Ако си карал дълго със такава възглавница, е много вероятно компресора да е работил често и вече да не прави нужното налягане. Така че се приготви за възглавница + компресор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите,

 

Колата никога не е клякала (стояла е по 2-3 дни без да се кара), нито съм чувал компресора да работи постоянно. Никакви признаци не съм забелязъл които да показват проблем с въздушното окачване. В момента не я карам. Като ми дойде реда в сервиза евентуално ще я закарам до там на бавен ход, което са едни 3-4 километра. Между другото си чакам диагностичния кабел да проверя грешките, пък прецених че е добра инвестиция. Забелязвам че грешки се трупат без да има индикация на таблото и предпочитам да права периодични проверки и да взимам мерки.

 

Проблема ми много прилича на този с кантарчето към носача описан в тази тема -

Ще настоявам майстора първо това да провери. Ако са спукани предни възглавници, очаквам компресора да ги вдига поне докато работи колата, което не се случва. Ако са прецакани предни възглавници + компресор, няма ли да падне и задницата, поне до някаква степен през нощта. Преди две седмици я закачах на диагностика и нямаше никакви грешки във въздушното окачване. Очаквам при спукана възглавница или при теч на въздух в системата да има някаква грешка записана. Каквото кажат, за всичко съм готов ;)

 

Ще споделя как е минало като открия проблема.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах спукана възглавница отпред и колата също не клякаше като я оставя, клякаше ако я свалям от подемник. Нямаше грешки за теч в системата. Компресора го бях сменил преди това и за това имаше сили да ги помпа. Но в крайна сметка колата клекна до долу както си карах, започнаха да мигат лампите и се наложи да я закарам. Изминах към 15 км. до сервиза с ниска кола и така.


Успех все пак и дано се окаже нещо малко. И аз впоследствие си купих кабел. Добре дадени пари са това :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо не мога да повярвам че теч в системата не хвърля грешка на компютъра. Как диагностицират спуканите възглавници ако не разчитат на грешки и диагностика? И има ли някаква диагностика, дори и визуална или механична която би хванала теч в системата преди да се е стигнало до клякане на колата и не възможността да си е я прибереш до вкъщи. Ами ако си в чужбина и имаш две малки деца с теб?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдига се на подемник и пръскаш на тях със сапунена вода. Така открих моята предварително. Колата не свлича веднага, доста преди да загруби проблема има симптоми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, смених компресора през уикенда в един сервиз и колата се оправи. За нещастие днес пяк видях грешката за превишена температура. Най-вероятно има проблем, който трябва да отстраня за да не изгубя и новия компресор. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този "нов компресор", нов ли е или рециклиран?

Чувал съм, че ако вдигаш и сваляш колата продължително време за кратък предиод (непрекъснато) - компресора работи на практика нонстоп и може да изкара такава грешка за прегряване... Да не си се радвал на новата придобивка и това да е причината :) 

Не виждам логика да клекне само от предната страна при кофти компресор, а задната да си остане, каква е разликата? Ти със старият компресор пробва ли да вдигнеш колата и после да свалиш до същото ниво - ясно предницата не е помръдвала, но задницата?

 

ЕДИТ: Сетих се за вариант -> Новият компресор работи добре и успява да напомпва и да държи колата изправена, но от предната страна имаш захуба на налягане и компресора не спира -> затова може да прегрява ?!? Звучи ми като вероятно :)

Редактирано от HIFI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресора е нов. Грешката е с време 14.30, време в което колата я е карала жена ми, а тя изобщо не знае как да си играе с нивата, така че не мисля че е от игра с нивата. Майстора също виждайки я твърдеше че не е компресора докато не го чу как стърже. Като го свали каза че тотално е умрял. Пробвал е да го оправи/рециклира, без успех. Старият е в мен, може и да пробвам да го рециклирам на друго място. Със стария компресор пробвах да я вдигам, но не мърдаше. Ще я покарам утре повече да видя ще покаже ли нещо? С новия я вдигах от Комфорт до Лифт и после обратно, но след това нямаше грешка. Под загуба на налягане имаш в предвид теч на въздух ли? Може, но аз лично не съм установил. По-скоро си мисля дали нещо не подава грешен сигнал което лъжливо да кара компресора да се включва или да няма някакъв клапан който да изпуска когато си поиска и това да натоварва компресора. Ще пиша какво съм открил ;)

 

Между другото нормално ли е да се чува силно изпускане на възух след гасене на колата? Наблюдавах го със стария компресор, с новия не съм го чувал още.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е, при слизане/качване/товарене/разтоварване. Абсолютно в реда на нещата е. Особено като я заключа изпуска въздух за около 5-10 секунди и се снижава леко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, днес измерих с ролетка разстоянията. Предна лява страна има 12мм спад от снощи, докато другите страни са в рамките на 2-3мм. Това ме насочва може би към проблем там. Ще видя какво ще кажат като отида на диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...