Jump to content

Audi A6 2.5 TDI 2003г. - хрупат скоростите


Infinity19

Recommended Posts

Здравейте, от 1 месец карам едно ауди а6 2.5 163 коня ръчка. Понякога при включване на първа или при преминаване от втора на трета /а два-три пъти ми го направи и от преминаване от 5 към 4-та/ усещам едно "хрупанe" под скоростния лост, все едно не е отделил съединителя. Съединителя е сменен, както и горната помпа. Отвън не го чувам да хърка. При подаване на газ, скоростния лост започва да се движи назад все едно ще изключи сам от скорост. При отпускане на газта, скоростния лост се връща напред. Освен това при движение лоста вибрира много яко, а при подаване и отпускане на газта се усеща лашкане в купето и бумкане отпред. Аз си мисля за тампони. Колко тампона са на скоростната кутия и колко на мотора? Възможно ли е от тях да се получава това леко изхрупване на скоростите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е скапан тампона е напълно възможно да ти се размества лостовия механизъм и да не целиш скоростите както трябва. Почни от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и огледай не само тампоните на скоростната кутия, но и тези на двигателя щом толкова много играе скоростния лост. Много вероятно е да има скъсани тампони и на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колко да са цифра, 700 леА са трите.Един душегуб оунър трябва да е подготвен с далеч по-сериозни суми.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, bobitovn написа:

Е колко да са цифра, 700 леА са трите.Един душегуб оунър трябва да е подготвен с далеч по-сериозни суми.

 

Е...поне пали през зимата и има некви екстри,за разлика от пребит тръц, с платнЯни седалки и съмнителна репутация...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 hours ago, ogip said:

Почти сигурно има на мотора, те са хидравлични и струват цифра...

 

За тях би трябвало за му светка жЛътата лампа :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При първа възможност ще ги гледаме тия тампони. Мислех си за синхронизатор, но това хъркане се получава при плавно превключване от втора на трета. Пробвал съм да цедя колата здраво и да вкарам трета рязко, но тогава си влиза съвсем нормално. Интересно ми е защо се получава само от втора на трета. Пробвах да включа втора от първа, четвърта и пета, но това прехъркване така и не се появи. Може и да е някакъв проблем в скоростната кутия, но първо ще погледнем тампоните. Преди имах пасат и там механизма беше с две жила. Тук по същия начин ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 2/22/2018 at 10:06 AM, DJANO said:

 

За тях би трябвало за му светка жЛътата лампа :unsure:

За хидравличните тампони не съм виждал ламБа. На диагностика излиза като грешка, некъв solenoid ...... нещо си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега си направих експеримент - карам по инерция с около 50км./h с натиснат съединител пробвам да побутвам лоста към всички скорости. Единствено на трета, като побутна лоста към нея /все едно ще включа/ и го задържа така, усещането е все едно се върти нещо в синхрон с мотора и целия лост започва да вибрира :unsure: Май ще се окаже нещо в кутията..

п.п. - сега се замислих /малко съм пийнал в момента и не мисля много добре :>/ като натисна съединителя, разделям кутията от двигателя. Тогава защо усещам въртене и стържене при натиснат съединител на трета, като се има предвид че и синхронизаторите са се успокоили?

Редактирано от Infinity19
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...