Jump to content

Пукнато предно стъкло


kx3m

Recommended Posts

Здравейте колеги. Днес с голяма "радост" установих, че предното стъкло по незнайна причина има пукнатина  доло в дясно. Колата има каско и си заведох щета в Лев инс, но все пак искам да ви питам каква марка стъкло да сложа? Оригиналното е saint gobain, като не знам дали ще го намеря и на какви пари? Китайските отпадат, ще търся европейско, а в Кобра намерих Пилкингтън към 220 лв. дали става? Четох и за доста проблеми при някои след смяна на стъкло, дали си заслужава лепене на такава пукнатина? Колата е А4 Б6

 

http://vzhlZw6.jpg

Edited by kx3m
Link to comment
Share on other sites

Смени го и не се занимавай с лепене.Пилкингтън е една от най-големите фирми за стъкла и са с добро качество.Аз в Кобра не бих отишъл.

Edited by Passi
Link to comment
Share on other sites

Ясно, дайте тогава акъл къде да ида? Не съм от Сф, но не е проблем да ида до там, само да знам че ще е като хората.

От каско какви пари може да дадът за стъкло?

Edited by kx3m
Link to comment
Share on other sites

Аз като качество на монтаж съм доволен от тези http://www.sps-autoglass.bg/ Само дето и аз исках С.Гобейн и го чаках 15 дни а накрая ми сложиха Пилкингтън :hilezh: Като пари нямам идея колко е защото бях с възлагателно писмо от застраховател. А забравих да кажа,че колата седя една нощ там което за теб може и да е проблем.

Edited by Passi
Link to comment
Share on other sites

Ясно, ще звънна да питам какво ще излезе, мерси колега. А за каското ме питат по експертна оценка или фактура, какво да им кажа? 

Link to comment
Share on other sites

Най-добре според мен е с възлагателно писмо ако застрахователите работят със сервиза в който решиш да го сменяш.Иначе по фактура като предварително им пратиш проформа за да одобрят цената.

Link to comment
Share on other sites

Здравей, преди четири месеца (или повече) ми се спука челното стъкло на същата кола. Имах каско при лев инс. На същия ден го смених в кобра в Пловдив. Стана за около 2 часа и срещу 325 лева (със стъкло на saint gobain) оправиха всичко (качиха ми отново всички стикери. Дори бяха подравнени). Лев инс платиха в рамките на 15 дни. Засега няма драми, от обслужването останах доволен.

Link to comment
Share on other sites

Браво колега, а Лев инс платиха цялата сума или част от нея? Тук в моя град Кобра предложиха Пилкингтън, но вече не ме притеснява толкова марката стъкло, а дали са правили смяна на такава кола като хората.

Link to comment
Share on other sites

Преди 3 часа, kx3m написа:

....... дали са правили смяна на такава кола като хората.

И кое ѝ е особеното на колата ти, най-обикновенна и рутинна В6-ца...., чак пък "такава"?!?

А по нашите ширини се знае - всяка една услуга е на лотариен принцип, никой не ти дава гаранция за качество, днес може да направят сто коли перфектно, а точно твоята да я осерат, или както се казва, българска работа. 

Link to comment
Share on other sites

Че е на лотариен принцип така е, но винаги съм предпочитал да ходя за нещо проверено от други колеги .Примерно за смяна на ангренаж на същата кола преди 5 г в Благоевград ще кажеш пак рутинна Б6 ца, но беше факт че трябваше да ходя в още 2 сервиза после докато оправят синхронизацията на вала, или че се кълнеха в един сервиз, че тропането от дясно е от рейка със 500 лв ремонт , а се оказа десен амортисьор :steinigung:

Edited by kx3m
Link to comment
Share on other sites

Супер, това за пред блока е много удобно. А при самата процедура рамената на чистачките сваляха ли ги? Питам защото едното ме съмнява лесно да се даде без бой. Стикерите без проблеми ли ги прехвърлиха, особено винетката?

Link to comment
Share on other sites

Стъкларите трябва да имат специални скоби за вадене на рамената, ако тръгнат с отвертки и чукове да маат, спирай ги и викай други.

Link to comment
Share on other sites

Това е хубав съвет  за накисването, но освен WD40 друго нямам.

Чух се с тези от SPS autoglas и чакам да ми пратят някакви проформи за Saint gobain и Пилкингтън, пък дали ще ги одобрят тея от Лев инс господ знае.

Link to comment
Share on other sites

За накисването има един трик, ползва се чист спирт, рамото е от алуминиева сплав, а най-добрата "смазка" за алуминия е спирта, поливаш, изчакваш малко да накисне и разклащаш многократно, като едновременно дърпаш. Най-лесно става, като се развие гайката и се остави да стърчи леко над периферията на леглото си, хващаш рамото и дърпайки едновременно с пластмасов чук леко но рязко почукваш по гайката, гаранция всичко излиза.

Link to comment
Share on other sites

Относно лев инс - платиха цялата сума без да се замислят.. (след няколко оплаквания от моя страна във връзка със стар ремонт, решиха да са коректни за този случай поне). В сервиза на Кобра (пловдив) свършиха всичко като хората (дори и рамената си бяха в същото положение), бямаше счупени пластмаси и т.н. 

 

Ии се замисли дали не искаш стъкло със заготовка за светлинен сензор и такъв за дъжд (вмомента правя подобен ретрофит и съжалявам, че не си сложих такова).

Link to comment
Share on other sites

Супер, щом са платили всичко, дано не се изложат при мене. Казаха до вторник ще дадът отговор за проформите които им дадох.

Колега това със сензора е хубава екстра и не знам колко вдига цената.  При мен са старите рамена и ако пусна чистачките при не добре намокрено стъкло се получава много кофти звук, дори и със нови пера. Ще ми е интересно да видя с новото стъкло дали ще скърцат така чистачките или просто е време за ретрофит с рамена от Б7 които сигурно натискат по-добре?

Link to comment
Share on other sites

Ами цената остава същата по спомен.. а ако сте със старите чистачки (50лв бройката от ауди и само от ауди) аз направъх възможно най-българското и дразнещо изпълнение. Махнах всички пластмасови крепежи, които бяха счупени още от преди да взема аз колата и закрепих аеро чистачки на бош 530мм по спомен. Вече стъклото се чисти перфектно. Ако ви се дават повечко пари - 176 лева мисля че бяха две нови рамена с две нови чистачки от ауди (новия аеро модел), което като цена не е лошо.

 

Успех

Link to comment
Share on other sites

Купувах Бош оригинални и изкараха едвам година и пак скърцаха повечето време.  Сега само пера им сменявам и караха известно време без скърцане, но само когато стъклото е достатъчно мокро, ще видя как ще е с новото стъкло.

Link to comment
Share on other sites

Днес тея от застрахователната ми казаха че одобряват проформата за Pilkington.

Някой има ли представа дали има разлика при шума в купето извънградско с такова стъкло в сравнение с оригиналното saint gobain? дали са с еднаква дебелина?

Link to comment
Share on other sites

И що реши, че дебелината на предното стъкло има връзка с шума в купето при висока скорост?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...