momo89 Публикувано 1 Март 2018 Доклад Share Публикувано 1 Март 2018 Здравейте колеги, имам следният проблем. Имам ауди 80 1.6 ада. Спря да пали изведнъж. На свещите идва само една искра и после изчезва. От тогава се започна ходене по мъките, презацепвахме ангренажа няколко пъти, смених делко, бубина и нищо. След много работа и псуване колата запали с откачена букса на датчика на делкото като сложа буксата гасне. Ще съм благодарен на всеки който даде съвет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piton78 Публикувано 2 Март 2018 Доклад Share Публикувано 2 Март 2018 Здравей колега,защо не пробваш да смениш въпросния датчик.Или да провериш комутатора,може той да е.Имах подобен проблем с abk мотор 115 к. и се оказа едно реле под волана което прехвърляше сигнала от комутатора към датчика за обороти.Обаче не знам при този мотор има ли подобно нещо.Иначе беше реле номер 30 под волана студени спойки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 2 Март 2018 Доклад Share Публикувано 2 Март 2018 Този ДВГ няма ли и датчик на колянов вал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momo89 Публикувано 2 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2018 Не знам дали има датчик на коляновия вал. Не знам как да синхронизирам хол датчика с датчика на разпредвлителният вал. Ако някой има представа моля да пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6matkar Публикувано 2 Март 2018 Доклад Share Публикувано 2 Март 2018 (Редактирано) 11 hours ago, genttogsg said: Този ДВГ няма ли и датчик на колянов вал? Има. https://www.autopower.bg/импулсен-датчик-audi-80-avant-8c-b4-1.6-e-d455c39.html Аз също имах проблеми с трудно палене след като загрее колата. Ама проблема ми се оказа комутатора. Смених цялата бобина + комутатор от друга Б4 1.6 и засега всичко е ОК. Редактирано 2 Март 2018 от 6matkar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 4 Март 2018 Доклад Share Публикувано 4 Март 2018 Щом колата пали с откачена букса на делкото, значи бобината и комутатора работят! Според мен трябва да нагласите делкото в правилната позиция( ако сте сигурни, че датчика в него е изправен). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване