Jump to content

Проблем при свързване на Pioneer DEH 2000MP


DeMarco

Recommended Posts

Здравейте,

В колата ми A6 C5 е свързано СД Pioneer DEH 2000MP, като съответно свирят само предните тонколони.

Радиото няма изход за усилвател и съответно за задните тонколони и буфера.

Има ли вариант те да се свържат или направо да сменям радиото с друго, с  rca preout ?

Ето какво представляват изходите:

deh-2000mpback (1).jpg

20180308_083355.jpg

 

 

Ако може и за съвет, ако това не става, какъв бюджетен качествен USB плеър да сложа, с който да ми свирят всички тонколони и суббуфера без проблеми.

Благодаря ви!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да си вземеш преходник от високо към ниско ниво, но с него се скапва качеството.

https://www.avitel-bg.com/acv-30-5000-02-hi-level-adapter

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте сега... Какъв е усилвателя? Ако не е заводски, а е допълнително монтиран - би следвало да може да работи със сигнала за задни тонколони, а не този през обичайната rca букса. В такъв случай трябва просто да си дръпнеш сигнала от зелените и виолетовите проводници.

 

Според описанието:


- Бял: преден ляв (+)
- Бяло-черен: преден ляв (-)
- Сив: преден десен (+)
- Сиво-черен: преден десен (-)
- Зелен: заден ляв (+)
- Зелено-черен: заден ляв (-)
- Виолетов: заден десен (+)
- Виолетово-черен: заден десен (-)

 

П.П.: Ако става въпрос за заводски буфер, то същия взима сигнал от линията на задните тонколони, но по спомен там бяха необходими други преходници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен заводския усилвател взима сигнала от линията на задните говорители на евро буксата (май така ѝ се казваше). И ползвам един преход от сорта на снимката по-долу, който отделя задния канал и го праща към буфера. На снимката се вижда, че кафявите букси работят предимно със зелените и виолетовите проводници. Много добре се е получило при мен (така взех колата), че даже си добавих и допълнителен буфер (но през RCA), защото на заводския му изгоря мембраната и не ми се занимаваше с ремонт.

 

Гледайки схемата на колегата, той има задните говорители изведени на буксата, та би трябвало да може да си вземе сигнал с подобен преходник.

 

14351eu.jpg

 

 

Редактирано от darknessevil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С този преходник ще си реши перфе проблемът. Поставил съм над 10 от същите преходници и всичко свирва перфе и от раз. Идва колега с оригинално радио, свалям го и закачам през пеходника атърмаркет радиото (+ му закачам и фантомно захранване да антенния усилнател). Всичко заработва перфе и на момента. Работа за 2 минути. Няма рязане, няма преправяне и най-важното, остави си колата пък като е готова ще ти звънна. За 5 минути и всичко приключва.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@bsdnikolov: Странична питанка ... ако антенният усилвател не е закачен - ще има ли въобще някакво радио? И как изглежда кабелът за този усилвател? Имам леки съмнения за свързването при мен. :)

Редактирано от darknessevil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще има радио, но много нефелно. Ето как се захранва антенния усилвател след махане на опигинално радио: 

41O8KQuglJL._SY400_.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това чудо е един вид като удължител за антенната букса, но с проводник за 12 волта? Имам превдивд - една мъжка и една женска антенна букса от двата му края?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като имам подобен проблем да се намеся.

Колата е S3 2001 година с BOSE и дойде с RNS-D. Разбира се го разкарах и сложих на неговото място Pioneer MVH-AV280Bt.

Купих си преходник от mini iso към 4 чинча. Всичко свири и работи, НО се появи много дразнещо виене от всички говорители.

Като дам на контакт се чува едно като бучене. Все едно чувам бензиновата помпа през говорителите.

А започва да вие с увеличаване с вдигането на оборотите. Викат alternator whine.

Гася двигателя, махам контакта и оставям ключа без да го вадя и виенето изчезва.

От какво може да е?

Мислих да пробвам да хвана масата на огириналния усилвател направо отзад на някой болт, както се прави на афтърмаркет усулвателите, но не мога да намеря схема на кабелите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, S3Power написа:

От какво може да е?

От липса на галванична връзка между радиото и оригиналния усилвател. Тази връзка траябва да ти направи преходника с чинчовете. Явно не е читав преходникът или чинчовете на радиото не са замасени към корпусът му. Най-лесно и бързо можеш да оправиш проблемът, като свържеш корпосът на радиото с трети пин на преходника. Всички шумове ще изчезнат на мига и ще се наслаждаваш на музиката, а не на оборотите.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

2 hours ago, bsdnikolov said:

От липса на галванична връзка между радиото и оригиналния усилвател. Тази връзка траябва да ти направи преходника с чинчовете. Явно не е читав преходникът или чинчовете на радиото не са замасени към корпусът му. Най-лесно и бързо можеш да оправиш проблемът, като свържеш корпосът на радиото с трети пин на преходника. Всички шумове ще изчезнат на мига и ще се наслаждаваш на музиката, а не на оборотите.

Това е преходника, който използвам. Кой точно е трети пин?

s-l300.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червената букса, трети пин. Не мога да ти го покажа виртуално, за това ти давам подсказка.Конектор С (червената букса с чинчовете при теб), пин 3 (Line Out Ground).

audi-chorus.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо ми писна да се мъча с това радио и се отказвам, не мога да намеря подходящи конектори - ще мина на това: http://pioneer.bg/pioneer-mvh-s100ub-4x50w-4gb-usb?search=s100

Надявам се качеството да е поне същото, а и файловете които чете през USB-то са не само MP3-ки ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
On 21/03/2018 at 2:21 PM, bsdnikolov said:

Червената букса, трети пин. Не мога да ти го покажа виртуално, за това ти давам подсказка.Конектор С (червената букса с чинчовете при теб), пин 3 (Line Out Ground).

audi-chorus.gif

Като направя това и виенето се увеличава до ужасно дразнещо бучене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...