DeMarco Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 Здравейте, В колата ми A6 C5 е свързано СД Pioneer DEH 2000MP, като съответно свирят само предните тонколони. Радиото няма изход за усилвател и съответно за задните тонколони и буфера. Има ли вариант те да се свържат или направо да сменям радиото с друго, с rca preout ? Ето какво представляват изходите: Ако може и за съвет, ако това не става, какъв бюджетен качествен USB плеър да сложа, с който да ми свирят всички тонколони и суббуфера без проблеми. Благодаря ви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Може да си вземеш преходник от високо към ниско ниво, но с него се скапва качеството.https://www.avitel-bg.com/acv-30-5000-02-hi-level-adapter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darknessevil Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Чакайте сега... Какъв е усилвателя? Ако не е заводски, а е допълнително монтиран - би следвало да може да работи със сигнала за задни тонколони, а не този през обичайната rca букса. В такъв случай трябва просто да си дръпнеш сигнала от зелените и виолетовите проводници. Според описанието: - Бял: преден ляв (+) - Бяло-черен: преден ляв (-) - Сив: преден десен (+) - Сиво-черен: преден десен (-) - Зелен: заден ляв (+) - Зелено-черен: заден ляв (-) - Виолетов: заден десен (+) - Виолетово-черен: заден десен (-) П.П.: Ако става въпрос за заводски буфер, то същия взима сигнал от линията на задните тонколони, но по спомен там бяха необходими други преходници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Точно за заводския усилвател става въпрос, който захранва задните и субуфера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darknessevil Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 (Редактирано) При мен заводския усилвател взима сигнала от линията на задните говорители на евро буксата (май така ѝ се казваше). И ползвам един преход от сорта на снимката по-долу, който отделя задния канал и го праща към буфера. На снимката се вижда, че кафявите букси работят предимно със зелените и виолетовите проводници. Много добре се е получило при мен (така взех колата), че даже си добавих и допълнителен буфер (но през RCA), защото на заводския му изгоря мембраната и не ми се занимаваше с ремонт. Гледайки схемата на колегата, той има задните говорители изведени на буксата, та би трябвало да може да си вземе сигнал с подобен преходник. Редактирано 16 Март 2018 от darknessevil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 (Редактирано) С този преходник ще си реши перфе проблемът. Поставил съм над 10 от същите преходници и всичко свирва перфе и от раз. Идва колега с оригинално радио, свалям го и закачам през пеходника атърмаркет радиото (+ му закачам и фантомно захранване да антенния усилнател). Всичко заработва перфе и на момента. Работа за 2 минути. Няма рязане, няма преправяне и най-важното, остави си колата пък като е готова ще ти звънна. За 5 минути и всичко приключва. Редактирано 16 Март 2018 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darknessevil Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 (Редактирано) @bsdnikolov: Странична питанка ... ако антенният усилвател не е закачен - ще има ли въобще някакво радио? И как изглежда кабелът за този усилвател? Имам леки съмнения за свързването при мен. Редактирано 16 Март 2018 от darknessevil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Ще има радио, но много нефелно. Ето как се захранва антенния усилвател след махане на опигинално радио: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darknessevil Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Това чудо е един вид като удължител за антенната букса, но с проводник за 12 волта? Имам превдивд - една мъжка и една женска антенна букса от двата му края? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Това чудо захранва антенния усилвател на колата. Синята жица е 12 волта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darknessevil Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Да, разучих, че има разни "магии" вътре. Благодаря за насоките! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S3Power Публикувано 20 Март 2018 Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 Тъй като имам подобен проблем да се намеся. Колата е S3 2001 година с BOSE и дойде с RNS-D. Разбира се го разкарах и сложих на неговото място Pioneer MVH-AV280Bt. Купих си преходник от mini iso към 4 чинча. Всичко свири и работи, НО се появи много дразнещо виене от всички говорители. Като дам на контакт се чува едно като бучене. Все едно чувам бензиновата помпа през говорителите. А започва да вие с увеличаване с вдигането на оборотите. Викат alternator whine. Гася двигателя, махам контакта и оставям ключа без да го вадя и виенето изчезва. От какво може да е? Мислих да пробвам да хвана масата на огириналния усилвател направо отзад на някой болт, както се прави на афтърмаркет усулвателите, но не мога да намеря схема на кабелите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 (Редактирано) Преди 8 часа, S3Power написа: От какво може да е? От липса на галванична връзка между радиото и оригиналния усилвател. Тази връзка траябва да ти направи преходника с чинчовете. Явно не е читав преходникът или чинчовете на радиото не са замасени към корпусът му. Най-лесно и бързо можеш да оправиш проблемът, като свържеш корпосът на радиото с трети пин на преходника. Всички шумове ще изчезнат на мига и ще се наслаждаваш на музиката, а не на оборотите. Редактирано 21 Март 2018 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S3Power Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 2 hours ago, bsdnikolov said: От липса на галванична връзка между радиото и оригиналния усилвател. Тази връзка траябва да ти направи преходника с чинчовете. Явно не е читав преходникът или чинчовете на радиото не са замасени към корпусът му. Най-лесно и бързо можеш да оправиш проблемът, като свържеш корпосът на радиото с трети пин на преходника. Всички шумове ще изчезнат на мига и ще се наслаждаваш на музиката, а не на оборотите. Това е преходника, който използвам. Кой точно е трети пин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 Червената букса, трети пин. Не мога да ти го покажа виртуално, за това ти давам подсказка.Конектор С (червената букса с чинчовете при теб), пин 3 (Line Out Ground). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeMarco Публикувано 23 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2018 Нещо ми писна да се мъча с това радио и се отказвам, не мога да намеря подходящи конектори - ще мина на това: http://pioneer.bg/pioneer-mvh-s100ub-4x50w-4gb-usb?search=s100 Надявам се качеството да е поне същото, а и файловете които чете през USB-то са не само MP3-ки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S3Power Публикувано 31 Март 2018 Доклад Share Публикувано 31 Март 2018 On 21/03/2018 at 2:21 PM, bsdnikolov said: Червената букса, трети пин. Не мога да ти го покажа виртуално, за това ти давам подсказка.Конектор С (червената букса с чинчовете при теб), пин 3 (Line Out Ground). Като направя това и виенето се увеличава до ужасно дразнещо бучене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 31 Март 2018 Доклад Share Публикувано 31 Март 2018 Ако си в София ела да ти го оправя! Явно правиш нещата както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S3Power Публикувано 31 Март 2018 Доклад Share Публикувано 31 Март 2018 За жалост не съм. Скоро ще имам път на там и ще ти се обадя, ако си свободен да погледнеш какво става. Благодаря за помощта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване