nevi1983 Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Привет! Предстои ми техническо обслужване, което включва и замяна на филтъра за гориво, колата е A4 B8 2.0 TDI. Самата замяна е елементарна, въпроса е с въздуха в горивото. В немските сайтове предлагат като се монтира новия филтър, с компютър да се влезе в специален режим на помпата за 2-3 минути и така да се избегнат проблеми. Други предлагат само да се напълни филтъра/ което не е много лесно, защото е хоризонтален/. Моля за компететно мнение от колегите, които имат реален опит по този въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Дебита на помпата е достатъчен за да не загасне колата,поне на мен не ми е гаснало 2.0 Cr, може да пуснеш помпата превантивно с vcds. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 (Редактирано) преди 10 минути, nevi1983 написа: , с компютър да се влезе в специален режим на помпата за 2-3 минути и така да се избегнат проблеми. Драма няма, хубаво е тоя филтър да се сменява със смяната на маслото или един път в годината, за да се избегнат зимните проблеми. Ако не може да се пълни филтъра...тогава трябва принудително да се извади въздуха, което става с помпата. Ако е възможно се пълни за да се избегне навлизането на въздуха в системата и последващото му обезвъздушаване. Може даже да се наложи да се отвие някъде в най-висока точка( ниското налягане) след филтъра и да се пусне помпата за да се извади въздуха. А може автоматично помпата да го избута през маркуча за излишно гориво в резервоара. Ако навлезе въздуха в дюзите, трябва да се върти на стартер с натиснат педал на газта 100%, Ако човека, който ще ти прави обслужването е пипал дизели, всичките тия неща са му пределно ясни. Редактирано 18 Март 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Моя като го сменях си му пуснах помпата през VCDS и нямах никакви проблеми.Пише,че не е хубаво да се пали с празен филтър,понеже ако помпата за високо налягане остане за момент без нафта и е възможно буталото и да надере цилиндъра и тогава работата става дебела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Значи ...според теб е възможно филтъра да е празен от там въздуха да влезе в помпата за високо налягане, но въпреки това да има налягане в рейла и да работи колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 (Редактирано) Не, аз мисля че това се случва още докато въртиш дълго в опит да запали колата непосредствено след смяната на филтъра.Не ми се иска да експериментирам,и за да си спестя евентуални главоболия си направих процедурата както трябва Дори и шанса това да се случи да е 1% реших да не си изпробвам късмета Редактирано 18 Март 2018 от nikolay80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi1234 Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Сменяш филтъра,и после с ваг ком пускаш помпата принудително,прави се 3-4 пъти да напълни филтъра иначе има опасност да задере помпата за високо налягане ако остане суха(алуминиева е)! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nevi1983 Публикувано 18 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Благодаря на отзовалите се ! Това e логично и покрива и моята представа за нещата, но означава,че трябва да търся по- специализиран сервиз, ако я закарам където обикновенно си сменям маслото, и им кажа че за смяна на филтър им трябва лаптоп, ще ме гледат като извънземен . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Ми аз моята я закарах да ми го сменят,и си взех лаптопа,и след като го смениха си пуснах процедурата с помпата и готово Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Трябва да се отвори и пробката за обезвъздушаване докато работи помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Ето я процедурата по обезвъздушаване по ELSA.Нищо не пише за пробка,а и не съм виждал да има някъде такава пробка.То реално напълва системата с гориво,като въздуха бива избутан по обратната нафта до резервоара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване