ifkoukf Публикувано 23 Март 2018 Доклад Share Публикувано 23 Март 2018 Добър ден, въпроса ми е има ли бушонче за плафона на регистрационния номер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 23 Март 2018 Доклад Share Публикувано 23 Март 2018 До колкото знам няма. Най-вероятно не свети заради корозия. Опитай се да отвориш и да видиш пластините в плафона в какво състояние са(възможно е да не успееш заради скапаните винтчета които са използвали, до колкото успях да проуча, Ауди са избрали винтове френско производство. Въпросните спичат и когато се опиташ да ги развиеш, главата се заваля) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Y K Публикувано 23 Март 2018 Доклад Share Публикувано 23 Март 2018 Здравейте! С какво е най-правилно да се почистят контактните пластини, вътре в плафона? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifkoukf Публикувано 23 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2018 преди 21 минути, Traytor написа: До колкото знам няма. Най-вероятно не свети заради корозия. Опитай се да отвориш и да видиш пластините в плафона в какво състояние са(възможно е да не успееш заради скапаните винтчета които са използвали, до колкото успях да проуча, Ауди са избрали винтове френско производство. Въпросните спичат и когато се опиташ да ги развиеш, главата се заваля) Свалихме въпросните плафони, но се оказа че не стига ток до самите пластини.Всичко останало по колата свети Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Y K Публикувано 23 Март 2018 Доклад Share Публикувано 23 Март 2018 Колега, ще обясниш ли как успяхте да свалите Плафоните? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifkoukf Публикувано 23 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2018 И винтоверт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Март 2018 Доклад Share Публикувано 23 Март 2018 Развили са болтчетата вероятно?!? преди 25 минути, ifkoukf написа: Свалихме въпросните плафони, но се оказа че не стига ток до самите пластини.Всичко останало по колата свети Свали кората, има още една букса вътре в капака, която също се окислява с времето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Y K Публикувано 23 Март 2018 Доклад Share Публикувано 23 Март 2018 Благодаря, ifkoukf! Предполагам сте ползвали най-малкият екстрактор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifkoukf Публикувано 23 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2018 Just now, Y K написа: Благодаря, ifkoukf! Предполагам сте ползвали най-малкият екстрактор? Да, ако не са много зле би трябвало да свърши работа. преди 11 минути, NIKO написа: Развили са болтчетата вероятно?!? Свали кората, има още една букса вътре в капака, която също се окислява с времето. Ако става въпрос за тази букса сме я замерили и не идва ток до плафона.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Март 2018 Доклад Share Публикувано 23 Март 2018 Тогава проверете снопа кабели в сгъвката на пантата на капака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Март 2018 Доклад Share Публикувано 23 Март 2018 Ако компа отчете проблем с крушка или друго гаси захранването към съответния консуматор - в случая плафона за задния номер. Т.е. няма как да премериш дали има напрежение ако няма крушки в плафоните. Почти винаги проблема е в мястото, където контактуват пластините на плафона - вътре частта е подвижна и или е корозирала или самата тя не опира добре в релсата. Хубаво почисти петната, където контактува, напръскай с контактен спрей вътре в дупката, където влиза плафона, сложи крушки в двата плафона и пак пробвай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifkoukf Публикувано 23 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2018 преди 7 минути, NIKO написа: Тогава проверете снопа кабели в сгъвката на пантата на капака. Благодаря много за съдействието ! Just now, VBI написа: Ако компа отчете проблем с крушка или друго гаси захранването към съответния консуматор - в случая плафона за задния номер. Т.е. няма как да премериш дали има напрежение ако няма крушки в плафоните. Почти винаги проблема е в мястото, където контактуват пластините на плафона - вътре частта е подвижна и или е корозирала или самата тя не опира добре в релсата. Хубаво почисти петната, където контактува, напръскай с контактен спрей вътре в дупката, където влиза плафона, сложи крушки в двата плафона и пак пробвай. Благодаря, ще пробвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване