Jump to content

Проблем с плафоните на регистрационния номер


ifkoukf

Recommended Posts

До колкото знам няма. Най-вероятно не свети заради корозия. Опитай се да отвориш и да видиш пластините в плафона в какво състояние са(възможно е да не успееш заради скапаните винтчета които са използвали, до колкото успях да проуча, Ауди са избрали винтове френско производство. Въпросните спичат и когато се опиташ да ги развиеш, главата се заваля)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, Traytor написа:

До колкото знам няма. Най-вероятно не свети заради корозия. Опитай се да отвориш и да видиш пластините в плафона в какво състояние са(възможно е да не успееш заради скапаните винтчета които са използвали, до колкото успях да проуча, Ауди са избрали винтове френско производство. Въпросните спичат и когато се опиташ да ги развиеш, главата се заваля)

Свалихме въпросните плафони, но се оказа че не стига ток до самите пластини.Всичко останало по колата свети 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развили са болтчетата вероятно?!?^_^

преди 25 минути, ifkoukf написа:

Свалихме въпросните плафони, но се оказа че не стига ток до самите пластини.Всичко останало по колата свети 

 

Свали кората, има още една букса вътре в капака, която също се окислява с времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Y K написа:

Благодаря, ifkoukf!
Предполагам сте ползвали най-малкият екстрактор?

Да, ако не са много зле би трябвало да свърши работа.

 

преди 11 минути, NIKO написа:

Развили са болтчетата вероятно?!?^_^

Свали кората, има още една букса вътре в капака, която също се окислява с времето.

Ако става въпрос за тази букса сме я замерили и не идва ток до плафона..

20180323_161021.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако компа отчете проблем с крушка или друго гаси захранването към съответния консуматор - в случая плафона за задния номер. Т.е. няма как да премериш дали има напрежение ако няма крушки в плафоните. Почти винаги проблема е в мястото, където контактуват пластините на плафона - вътре частта е подвижна и или е корозирала или самата тя не опира добре в релсата. Хубаво почисти петната, където контактува, напръскай с контактен спрей вътре в дупката, където влиза плафона, сложи крушки в двата плафона и пак пробвай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, NIKO написа:

Тогава проверете снопа кабели в сгъвката на пантата на капака.

Благодаря много за съдействието !

Just now, VBI написа:

Ако компа отчете проблем с крушка или друго гаси захранването към съответния консуматор - в случая плафона за задния номер. Т.е. няма как да премериш дали има напрежение ако няма крушки в плафоните. Почти винаги проблема е в мястото, където контактуват пластините на плафона - вътре частта е подвижна и или е корозирала или самата тя не опира добре в релсата. Хубаво почисти петната, където контактува, напръскай с контактен спрей вътре в дупката, където влиза плафона, сложи крушки в двата плафона и пак пробвай.

Благодаря, ще пробвам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...