yanevbg99 Публикувано 26 Март 2018 Доклад Share Публикувано 26 Март 2018 (Редактирано) Здравейте колеги имам 2 проблема с моята А3-ка! Проблем 1:Когато намалям(не винаги) колата притриса дори понякога гасне ! Няма значение дали е студена или топла ! Проблем 2:Когато карам на магистралата със 110-120км колата забива и влиза в авариен режим ! Гася паля и се оправя,след няколко минути пак го прави закачих я на диагностика (delphi) и излизат 2 грешки ! 17969-уред за настройка на количеството;контролно отклонение -постоянно 17958-усиленото налягане;контролно отклонение -прекъсва Редактирано 26 Март 2018 от yanevbg99 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 26 Март 2018 Доклад Share Публикувано 26 Март 2018 Проблем 2:Турбината ти пренадува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yanevbg99 Публикувано 26 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2018 Ясно ми е,че пренадува но от какво може да е според грешката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 26 Март 2018 Доклад Share Публикувано 26 Март 2018 Може да е от клапан N75 или от запекла геометрия на турбината.Затова влиза в авариен режим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 26 Март 2018 Доклад Share Публикувано 26 Март 2018 Или губи бакуум от някое маркуче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pufa Публикувано 26 Март 2018 Доклад Share Публикувано 26 Март 2018 Може мембраната в актуатора да е пробита и от там да идва проблема. При мен беше там проблема и се оправи с 80лв за нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yanevbg99 Публикувано 27 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2018 това е клип на актуатора ми ! Какво мислите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 27 Март 2018 Доклад Share Публикувано 27 Март 2018 Лопатките са свити.Турбината пренадува.Тонко ти написа,че е запекла геометрията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yanevbg99 Публикувано 28 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2018 А за първия проблем можете ли да ми кажете нещо,четох за някакъв ел.блок на помпата ! Но защо да го прави само когато намалям, а не като е на място ! На място си държи обороти не ги мени ,а само при намаляне ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 1 Април 2018 Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 Не е проблем в ел. блока, евентуално настройка може да помогне. Това е проблем единствено на мотора AHF и то то като навърти доста километри. Много специалисти твърдят, че е софтуерен проблем, но като е нова колата и на малко километри проблема липсва. Факт е, че примерно при ASV мотора, който също е 110 коня няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yanevbg99 Публикувано 3 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 (Редактирано) Да колега софтуерен проблем е,вчера ходих при Иво от ифидик и каза точно това ! Благодаря все пак ! Редактирано 3 Април 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване