Herz Публикувано 28 Март 2018 Доклад Share Публикувано 28 Март 2018 Здравейте! Мисля да си закупя Ауди А3 1.9 ТДИ Facelift 2000г. - 2003 г. 4/5 врати! Спрял съм се на тези два мотора 90 HP или 100 HP, поради следните две причини: имат малък разход на гориво и се заплаща малък данък! До монета съм карал само бензиновия ми Фиат Брава, и не съм много запознат със дизеловите мотори! За 90 HP мотор четох доста из форума и на други места и разбрах, че е много здрав и по лесен за обслужване, но за 100 HP не можах да намеря много информация! За това ще помоля ако може някой които кара А3 със този мотор 100 HP или е по запознат да даде повече информация, ще съм много благодарен! Ще помоля и да ми помогнете със избора ми на Двигател 90 HP или 100 HP ! Благодаря за вниманието! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darknessevil Публикувано 28 Март 2018 Доклад Share Публикувано 28 Март 2018 Сядай и карай. 90 коня е с ГНП, а тоя 100 коня сефте го чувам - най-вероятно е помпа-дюза. Не съм сигурен дали има фейсови 90-коня - предимно са по 131 коня. Пробвай да покараш 131-те магарета, пък после кажи дали няма да прежалиш някой лев данък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 28 Март 2018 Доклад Share Публикувано 28 Март 2018 90/110 коня са с роторна помпа,а 101/131 са помпа дюза.За нисък данък търси 1.9TDI 8v. 90 коня,от 1999 година нататък,ALH мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 29 Март 2018 Доклад Share Публикувано 29 Март 2018 90 коня са малко по непретенциозни, евтини и лесни за поддръжка и ремонт. Другия е кажи речи по две, финансово, да го отглеждаш, и не е по здрав. Но е една идея по пъргав. Разхода им е идентичен. Въпрос на вкус и разбирания. Аз лично бих предпочел и ти препоръчвам 90 кс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darknessevil Публикувано 29 Март 2018 Доклад Share Публикувано 29 Март 2018 Тва момче купува коли със запор - не го слушай. 90 коня е, ако верно искаш да влезеш в нисък данък, щото не разполагаш с 50 лева годишно за по-висок. Иначе нЕма абсолютно никва емоция в тоя двигател. Карал съм и обслужвал 90 коня, карам 110 коня - никва разлика освен във вървежа. Качи се да покараш 131 - ще се откажеш и от 90, и от 110, а па от 100 да не говорим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 29 Март 2018 Доклад Share Публикувано 29 Март 2018 Малко се обърка пич, аз не купувам коли със запор, но ти си достатъчно тъп, че да го разбереш. Както и за двигателите, за които говориш. Едната технология е доста различна от другата. И не е само въпрос на данък. Човека ясно ти е задал въпрос. Явен е критерия му и за избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darknessevil Публикувано 29 Март 2018 Доклад Share Публикувано 29 Март 2018 (Редактирано) Да ве, братле. Добре, че пита тука във форума като реши да купуваш един навес, че да ти кажем дружно, че най-вероятно е със запор, щото продавача ви'иш ли не иска прехвърляне. Верно - не я купи. Ще перефразирам - поддържаш запори. Аз съм карал и поддържал и двата двигателя с роторни помпи - продължавам да го правя, дал съм му съвет. А колегата го съветвам да се качи и на 131-ца - може пък да се премисли. И без обидните квалификации, че ше ти притисна бутоните, леке. Редактирано 29 Март 2018 от darknessevil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Herz Публикувано 29 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2018 Отностно 131к.с четох доста и разбрах , че е здрав мотор и е перфектна комбинация от вървеж и разход на гориво! Смятам че не е за мен главно Не заради високия данък (аз и в момента плащам не малък данък 116лв. за Фиата ми) и по-големия разход на гориво, а главно заради по скъпото обслужване, и евентуално ако се счупи нещо от по скъпата поддръжка - турбина, дюзи, помпа и т.н. , ще ме боли главата после .. ! Все пак мерси за съвета ако си харесам нещо 131 к.с. ще го пробвам как върви! В крайна сметка просто ми трябва кола, която да ме кара от точка А до точка Б, да ходя до работа и да се прибирам едни 16 км. на ден, и през седмица правя извънградско 250 км. , не ми трябва чак толкова мощна кола то и с тея новите камери къде ще развиваш голяма скорост, както се крият ... но това е друг въпрос на тема, как да е. За това питам за поддръжка как е тоя 100HP мотор или както някой го закръглят 101 HP, защото намерих за него малко информация, пък и друго си я някой да ти каже от личен опит. За 90к.с мотора пише много и четох той е ясен, че ще набира по бавно от другите, но за сметка на това е здрав и икономичен , по-евтин за поддръжка от другите по мощни мотори. В крайна сметка май се ориентирах към 90к.с. , но ще видя, все пак какво ще си намеря по запазено. Днес гледах има регистрирана една А3 101 HP в моята област и ми хвана око, и за това се интересувам главно за този мотор 101 HP. Благодаря за съветите, които сте ми дали до тук имаше полезни неща! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 29 Март 2018 Доклад Share Публикувано 29 Март 2018 Разликата между 131 и 101 к.с. е предимно софтуер. Техниката е еднаква, т.е. каквото може да се счупи и плати за 131 коньовата версия, е същото и за 101 коньовата версия. Ако те притеснява техниката, чуденето ти е излишно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Март 2018 Доклад Share Публикувано 29 Март 2018 131 коня версията е с код на мотора ASZ.Има 6 степенна ръчна кутия и опция за двойно задвижване. Според мен най-добре е да се търси фейсова А3-ка,с мотор 110 коня.Или с 90 коня,но с променлива геометрия на турбото. Такива излизат малко бройки на пазара,защото са произвеждани до средата на 2001 година.Затова държат високи цени.ESP-то е серийно. Разликата в данъка между тези 15kw.е около 80 лева.110-ката върви многодори без чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 30 Март 2018 Доклад Share Публикувано 30 Март 2018 Преди 21 часа, sweetlioo написа: Разликата между 131 и 101 к.с. е предимно софтуер. Техниката е еднаква, т.е. каквото може да се счупи и плати за 131 коньовата версия, е същото и за 101 коньовата версия. Не са така нещата ... но проблемите им са идентични. В коментирания модел всичко е ужасно - возия, шум, място в купето ... но за сметка на това е много здрав. Най-добрия вариант за дизел (ако се стигне до покупка) е фейс с двигател ALH. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Herz Публикувано 30 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2018 (Редактирано) Добре, благодаря за съветите, ще си търся значи 1.9 ТДИ фейс с двигател ALH, освен тук четох и в други теми доста го хвалят! Иначе все пак съм си харесал едно 101 к.с. , и ще отида да го видя, че много ми грабна окото, да не съжалявам после като го купят , а аз не съм отишал да го видя, че е регистрирано и е от моята област. Ето го https://www.cars.bg/offer/c2526982 , надявам се че е позволено да го покажа, и не нарушавам правата. Редактирано 30 Март 2018 от Herz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Herz Публикувано 8 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2018 Ще помоля отново за съвет. Предлагат ми точно такова Ауди а3 1.9 ТДИ 90 к.с с мотор ALH 2001г. , които ми препоръчахте! Обаче са сменени дюзите и са сложени от 110к.с и софтуера е на Брезел, написал ми е че върви като 130 к.с. Въпросът ми е дали е удачна тази модификация и дали ще имам проблеми евентуално? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Май 2018 Доклад Share Публикувано 8 Май 2018 Ако е настроена колата както трябва,няма да имаш проблеми.Евентуално съединителя може да го отнесе,но пак зависи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iven Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 Особено, ако е настроена от тоя “ специалист”! По темата, ATD/AXR са 101/100 коня на помпа дюза, супер мотор, препоръчвам пред роторната помпа! Има фейсови 90 коня БEЗ ESP! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване