loshdancho Публикувано 23 Април 2018 Доклад Share Публикувано 23 Април 2018 Just now, Gostrex написа: дето при 2.5TDI са се изхитрили Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 25 Април 2018 Доклад Share Публикувано 25 Април 2018 По-добре сегменти от колкото блок. Щото износели се блока...ако е алуминий чао. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 25 Април 2018 Доклад Share Публикувано 25 Април 2018 Аз пък съм твърдо убеден,че повечето алуминиеви блокове имат сменяеми ризи и след една смяна на ризи или ризи и бутала пак сме в играта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 25 Април 2018 Доклад Share Публикувано 25 Април 2018 Хммм. Дали? Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 25 Април 2018 Доклад Share Публикувано 25 Април 2018 https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/koemplekt_cilindroevi_rizi-10634/mitsubishi/pajero-sport/pajero-iii-v7-w-v6-w/59059-2-5-tdi Примерно. Някои двигатели са мислени да изкарат след 5тата година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 26 Април 2018 Доклад Share Публикувано 26 Април 2018 Именно. Ключовата дума тука е някои. Но спирам до тука. Разбра ме какво ми е мнението. Една количка почва ли да гълта повече масло отколкото гориво..... Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване