Ivan2256 Публикувано 23 Май 2018 Доклад Share Публикувано 23 Май 2018 Здравейте колеги! На кратко казано колата пали работи около секунда и гаснее, а междувременно светят всякакви лампи по таблото и пищи колата. Опитах се да я закача на диагностика обаче немога да се свържа сколата, това е общовзето което знам по случая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Май 2018 Доклад Share Публикувано 24 Май 2018 Пробвай да се свържеш с аксес-старт модула, май беше адрес 5. С него става връзка и без ключ. Натискаш и задържаш спирачка за 20-30сек и после се свързваш. Виж там дали няма грешки и да не е от ключа проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 24 Май 2018 Доклад Share Публикувано 24 Май 2018 Имаш ли допълнително слаган имобилайзер? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan2256 Публикувано 24 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2018 (Редактирано) Нямам, но виках ключар всичко там е наред но и тои неможе да се свържи с компа на колата пробваме я вече с 2 програми на ваг и една на делфи не иска да се вържи с колата което ме кара да си мисля че компа на колата си е заминал. Редактирано 24 Май 2018 от Ivan2256 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 24 Май 2018 Доклад Share Публикувано 24 Май 2018 Какво изписва на компа? Пробвай да откачиш акумулатора за 1 минута. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Май 2018 Доклад Share Публикувано 24 Май 2018 Тоя ключар как разбра, че всичко е наред като не може да се свърже? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Май 2018 Доклад Share Публикувано 24 Май 2018 Прилича на имобилайзър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan2256 Публикувано 24 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2018 Откачах акомулатора и стоя цяла нощ така, резолтат никакъв. Ключаря я закача със някаква машина и каза че има връзка със мобилайзера и че мобилайзера контактува със ключа както трябва си е всичко, и отделно се опита да се свърже със компа на колата но успех нямаше. Заключението на ключаря беше че не е мобилайзер. Това ми каза човека според мен е компютъра или някое периферно устройство крайнего. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Май 2018 Доклад Share Публикувано 24 Май 2018 тая кола няма имобилайзер. Има компютър, който разпознава ключове дистанционни и т.н. и прави и други работи. Ти с кой компютър не се свързваш, че то в колата за 20-30. И вземи се свържи с аксес старт и виж какви са грешките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan2256 Публикувано 24 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2018 Ми не се свързва с компа на двигатела, а мобилайзер незнам дали има или е компютър така ми казва ключаря дали е вярно незнама със този модул на канал 5 пак не иска да се свърже, незнам какво става вече и накой да вярвам защото имам чуството че започвам да се въртя в омагьосан кръг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Май 2018 Доклад Share Публикувано 24 Май 2018 Ако не можеш да се свържеш с аксес старт и с нищо друго, значи може да има нещо с гейтуея или просто да е прекъснат кабела към буксата. Но пък това не би трябва да предизвиква гаснене. То ако не се получава контакт няма как да се свържеш с друго освен аксес старта. Като угасне таблото свети ли? т.е. на контакт ли е или изключва и контакта все едно си върнал ключа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan2256 Публикувано 24 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2018 Не на контакт си остава и продължава да пищи и свети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 24 Май 2018 Доклад Share Публикувано 24 Май 2018 Акумулатора как е, има ли достатъчно напрежение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Май 2018 Доклад Share Публикувано 24 Май 2018 Това е добра идея. Обаче се сещам да не е пък алтернатора да прави много високо напрежение или пък да не изправя някоя фаза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 24 Май 2018 Доклад Share Публикувано 24 Май 2018 Случайно на ти изписва Safe на таблото преди да запалиш? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan2256 Публикувано 25 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2018 Не не изписва safe алтернатора е мерен скоро нормално зарежда а акомулатора е на най много месец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Май 2018 Доклад Share Публикувано 25 Май 2018 Ако е от алтернатора или акумулатора ще има грешки за много ниско или високо напрежение. Най-важно е да се видят някакви грешки във всеки достъпен модул. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan2256 Публикувано 25 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2018 Няна грешки за високо и ниско напрежение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 25 Май 2018 Доклад Share Публикувано 25 Май 2018 А с кои модули успя да се свържеш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 25 Май 2018 Доклад Share Публикувано 25 Май 2018 От двете страни на таблото има капаци,зад тях има бушони а над бушоните има КАН"тапи" виж някоя да не е откопчана! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 25 Май 2018 Доклад Share Публикувано 25 Май 2018 ако са откачени тапите нищо в колата няма да работи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan2256 Публикувано 25 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2018 Ми незнам ама и тея тапи са си намясто и закопчани извадих ги напръсках ги с контактен спрей но без промяна за жалост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 26 Май 2018 Доклад Share Публикувано 26 Май 2018 аз сега не разбрах последно, диагностиката закача ли се, кои модули са недостъпни, можеш ли да направиш пълен лог с VCDS? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 26 Май 2018 Доклад Share Публикувано 26 Май 2018 Тва е ад с тия коли да не живееш в София сигурно, ебахти майсторите, ебахти сервизите. Качи я на репатрака и я докарай тука да ти я оправят колата, че ще изпишеш още десет страници и накрая пак нищо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan2256 Публикувано 26 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2018 (Редактирано) Може и да си прав колега ама недей да мислиш че като си в софия са най добрите майстори само там, и в провинцията си има. Между другото още несъм я закарал във понеделник съм се разбрал с човека, просто исках да се пробвам ако мога да се справя. Редактирано 26 Май 2018 от Ivan2256 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване