Nooky Публикувано 4 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 Здравейте приятели, От известно време имаме А6 4F, 3.0 тди 224 к.с. Като я закупихме към края на 2016 г. сменихме двата горни обтегача на веригите при Влади Ди. Седмица по-късно нещо се прецака тотално, като колата закъса на пътя. Явно веригите не бяха зацепени добре при смяната на обтегачите и колата влезе в авариен режим. След като се разглоби се оказа, че е надраскало единия вал. Сменихме го заедно с кобилици и повдигачи. Тракането остана само при палене. Карахме около година, като двигателя си работеше доста добре и не даваше признаци за други повреди. Вървеше доста прилично. Обаче към края на м. май, при палене сутрин започна да трака нещо ужасно. Закарахме на местен майстор, тъй като да София, ме беше страх да я карам. Той спомена, че може да е от ролката на ангренажния ремък. Сменихме го, обаче не се оправи. Сега сме на тема да свалим двигателя и да видим как са веригите, да не би да идва от там проблема. Моля, да кажете ако са веригите от къде да си взема на прилична цена с отстъпка по възможност и то по-бързо, тъй като колата ще се разглоби днес/утре. Заместители според мен не е добре да се купуват. Въпросът е също дали цял комплект или ако двата обтегача са от преди година, тях да не ги взимам. Благодаря предварително. Поздрави, Тодор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 4 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 Зависи къде ги има налични, варианти много. Техко, Ауто+. Можеш да се свържеш с колегата Rayno. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 4 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 (Редактирано) Ако смяташ да си я караш колата се свържи с @Raino, за да ти намери оригинални вериги и обтегачи по ВИН. Аз поне така направих П.С. - Кой вал е надраскан? И как? П.С.2 - Не мисля, че аварийния режим е от смяната на обтегачите. Ако беше така и валовете са избягали още от ден първи щеше да бичи грешки ... или нямаше въобще да запали ... Редактирано 4 Юни 2018 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 4 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 Вземи оригинални от Райно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 4 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 Преди 5 часа, royce написа: Ако смяташ да си я караш колата се свържи с @Raino, за да ти намери оригинални вериги и обтегачи по ВИН. Аз поне така направих П.С. - Кой вал е надраскан? И как? П.С.2 - Не мисля, че аварийния режим е от смяната на обтегачите. Ако беше така и валовете са избягали още от ден първи щеше да бичи грешки ... или нямаше въобще да запали ... Нямам представа как се е получило, но след смяна на обтегачите, колата не вървеше. Едва 130 км. вдигаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 Нищо чудно да е прескочило зъб. А погледнахте ли дали има някакви грешки. Има датчик на коляновия и разпределителния вал, може компютърът да разбере, че нещо се разминава и да запише грешка. Поне да сте по-сигурни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rodik Публикувано 4 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 Какъв е коментара на Влади Ди, за ситуацията. Все пак е форумен майстор и той последно е пипал мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 4 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 Няма как да не се зацепят веригите правилно. Или се зацепват или не. Все пак има 4 инструмента за зацепване, вкарат ли се, веригите са в синхрон. Това не е някоя фиеста да трябва да нацелваш стрелки по ролките. Не си правете изводи без да сте проверили колко е невъзможно този двигател да се зацепи лошо. Обтегачите на мойта на 300-400к бяха съвсем леко износени, сам си реши твойте на 1 година дали трябва да се сменят. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 4 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 @Nooky - абе, пич, аз забравих да те питам, ти какви обтегачи сложи първия път? Щото съм чел тук, че има доста хора изревали от алтернативни ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 Доста хора карат с алтернативи доста километри, не търсете проблема само в ангренажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 5 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 Сега говорих с майстора и каза, че обтегачите са обтегнати до максимум. По неговите думи, обаче сегашното стържене не е от веригите, нещо друго е. За някакъв болт ми говореше или биела. Ще отвори и левия капак, да провери. Предният път Влади Ди, като сменя обтегачите каза, че ще ги замени с оригинални. Сега въпросът е дали да сменяме целия комплект с веригите отново, защото баща ми ще си я кара тази кола, така и така ще се разглобява всичко. Ремонтният комплект Феби е 1100 лв., а при Райно оригинални са 1950 лв. Какво да правя просто не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 5 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 Веригите май винаги са оригинални, даже и на комплектоте на Феби, веригите са все IWIS. Не бързай пак да сменяш вериги щом не се чува звука от там. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 Ако не се вади мотора няма смисъл да се сменят. Ако се вади е спорно. Все пак 2500 са си пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 5 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 Последно, което каза, този, който я прави, че е прескочил зъб и буталата са се удряли в блока. Свала Богу там не е направило проблем и всичко е здраво. Ще сменим веригите и обтегачите с комплект на Феби. Разликата е доста голяма в парите около 950 лв. С оригиналните. Надявам се да е това и да няма други проблеми, че отидоха 2000 лв и повече, Ей така от нищото. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 5 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 Буталата ... в блока ... или в клапаните? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 5 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 Това, че буталата са се ударили в блока този майстор който ще я прави ли го каза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 5 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 Моя грешка в клапаните. Където пръска дюзата. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 5 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 Въх ... кофти ... от 24 гвоздея дано няма много криви ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 5 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 Слагаш евтини части и трошиш мотора след което пак слагаш същите части... Разбирам че 1000 лева са си пари, но един мотор е доста повече. Аз бих проверил при друг майстор. Как така хем стърже, хем удря клапан пък всичко ново. Нали не смятате да оправите мотора без да го отваряте след като е ударил клапан? Най-мразя да плаша по форуми, но хубаво провери какво точно има преди да наливаш още пари, защото смениш ли пак вериги и ако се окаже че има крив клапан сметката става сериозна. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 6 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2018 Тоя прескочил зъб не разбрахме що тей е прескочил само? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 12 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2018 Приятели, Вчера си взехме колата от майстора, като той смени целия комплект с веригите. Поръчах тези от линка по-долу: https://www.autokelly.bg/Product/FB-100486/11475904/39849642;39850140;150706;157744;158796;33462164;33568782;32244690;33031107 С отстъпката, която ползвах дойдоха на 1060 лв. Оригиналните от Райно, идваха с 900 лв. повече и да си призная, не мисля, че ще има супер голяма разлика. Човекът от склада, каза че тези вериги и обтегачи са само в кутия на Феби, иначе били оригинални. Действително оригиналният номер беше задраскан механично, съжалявам че не ги снимах. За момента, колата работи доста добре, няма никакво причукване при палене. Като, че ли обаче с една идея по-слабо набира... може и да си въобразявам. За ремонта майсторът ми взе доста скъпо според мен (1300 лв.), вие ще кажете дали е добре, но определено работата беше качествена и нямам забележки по отношение на старание. Днес я, закачих на компютъра и изчистих всички грешки, обаче остана само една, която преди това я нямаше. Ако имате някакви идеи, къде е този датчик на DPF-a и за, какво служи ще се радвам да споделите. Моля, да кажете ако знаете и номера, за да си го поръчам и да го сменя. Явно при демонтажа на гърнето нещо е станало. P.S По отношение на смяната на обтегачите от Влади Ди, ще ви пиша допълнително със снимки, да кажете дали изобщо нещо е правено, че имам големи съмнения. Поздрави, Тодор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 12 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2018 Супер, че са ти оправили колата ... Само не каза колко клапана са били криви ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 12 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2018 За щастие, нямаше криви клапани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 12 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2018 https://www.autokelly.bg/Product/VD-A2C59507006Z/10818486 Това ли е датчика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2018 Имаше ли счупени ролкови повдигачи? Рядко ще изкривиш клапан на ТДИ. Последно разбра ли какво е станало с колата или просто гадаете и хвърляте боб. С хубава отстъпка фебито идва на 800лв комплекта. Всеки датчик за EGT ще пасне на твоя B1 S3. Можеш и втора ръка да сложиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване