Jump to content

От къде най-бързо да купя комплект вериги и обтегачи?


Nooky

Recommended Posts

Здравейте приятели,

 

От известно време имаме А6 4F, 3.0 тди 224 к.с. Като я закупихме към  края на 2016 г. сменихме двата горни обтегача на веригите при Влади Ди.

Седмица по-късно нещо се прецака тотално, като колата закъса на пътя. Явно веригите не бяха зацепени добре при смяната на обтегачите и колата влезе в авариен режим.

След като се разглоби се оказа, че е надраскало единия вал.

Сменихме го заедно с кобилици и повдигачи. Тракането остана само при палене. Карахме около година, като двигателя си работеше доста добре и не даваше признаци за други повреди. Вървеше доста прилично.

 

Обаче към края на м. май, при палене сутрин започна да трака нещо ужасно. Закарахме на местен майстор, тъй като да София, ме беше страх да я карам. Той спомена, че може да е от ролката на ангренажния ремък. Сменихме го, обаче не се оправи.

Сега сме на тема да свалим двигателя и да видим как са веригите, да не би да идва от там проблема.

Моля, да кажете ако са веригите от къде да си взема на прилична цена с отстъпка по възможност и то по-бързо, тъй като колата ще се разглоби днес/утре.

Заместители според мен не е добре да се купуват. Въпросът е също дали цял комплект или ако двата обтегача са от преди година, тях да не ги взимам.

 

Благодаря предварително.

 

Поздрави,
Тодор

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако смяташ да си я караш колата се свържи с @Raino, за да ти намери оригинални вериги и обтегачи по ВИН.

Аз поне така направих

 

П.С. - Кой вал е надраскан? И как?

П.С.2 - Не мисля, че аварийния режим е от смяната на обтегачите. Ако беше така и валовете са избягали още от ден първи щеше да бичи грешки ... или нямаше въобще да запали ...

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, royce написа:

Ако смяташ да си я караш колата се свържи с @Raino, за да ти намери оригинални вериги и обтегачи по ВИН.

Аз поне така направих

 

П.С. - Кой вал е надраскан? И как?

П.С.2 - Не мисля, че аварийния режим е от смяната на обтегачите. Ако беше така и валовете са избягали още от ден първи щеше да бичи грешки ... или нямаше въобще да запали ...

 

Нямам представа как се е получило,  но след смяна на обтегачите, колата не вървеше. Едва 130 км. вдигаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо чудно да е прескочило зъб.

 

А погледнахте ли дали има някакви грешки. Има датчик на коляновия и разпределителния вал, може компютърът да разбере, че нещо се разминава и да запише грешка. Поне да сте по-сигурни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да не се зацепят веригите правилно. Или се зацепват или не. Все пак има 4 инструмента за зацепване, вкарат ли се, веригите са в синхрон. Това не е някоя фиеста да трябва да нацелваш стрелки по ролките. Не си правете изводи без да сте проверили колко е невъзможно този двигател да се зацепи лошо.

Обтегачите на мойта на 300-400к бяха съвсем леко износени, сам си реши твойте на 1 година дали трябва да се сменят.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Nooky - абе, пич, аз забравих да те питам, ти какви обтегачи сложи първия път?

Щото съм чел тук, че има доста хора изревали от алтернативни ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега говорих с майстора и каза, че обтегачите са обтегнати до максимум. По неговите думи, обаче сегашното стържене не е от веригите, нещо друго е. За някакъв болт ми говореше или биела.

Ще отвори и левия капак, да провери.

Предният път Влади Ди, като сменя обтегачите каза, че ще ги замени с оригинални.

 

Сега въпросът е дали да сменяме целия комплект с веригите отново, защото баща ми ще си я кара тази кола, така и така ще се разглобява всичко.

Ремонтният комплект Феби е 1100 лв., а при Райно оригинални са  1950 лв.

 

Какво да правя просто не знам.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веригите май винаги са оригинални, даже и на комплектоте на Феби, веригите са все IWIS. Не бързай пак да сменяш вериги щом не се чува звука от там.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно, което каза, този, който я прави, че е прескочил зъб и буталата са се удряли в блока.

Свала Богу там не е направило проблем и всичко е здраво.

Ще сменим веригите и обтегачите с комплект на Феби. Разликата е доста голяма в парите около 950 лв. С оригиналните.

Надявам се да е това и да няма други проблеми, че отидоха 2000 лв и повече, Ей така от нищото.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш евтини части и трошиш мотора след което пак слагаш същите части... Разбирам че 1000 лева са си пари, но един мотор е доста повече. Аз бих проверил при друг майстор. Как така хем стърже, хем удря клапан пък всичко ново. Нали не смятате да оправите мотора без да го отваряте след като е ударил клапан?

Най-мразя да плаша по форуми, но хубаво провери какво точно има преди да наливаш още пари, защото смениш ли пак вериги и ако се окаже че има крив клапан сметката става сериозна.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятели,

 

Вчера си взехме колата от майстора, като той смени целия комплект с веригите.

Поръчах тези от линка по-долу:

https://www.autokelly.bg/Product/FB-100486/11475904/39849642;39850140;150706;157744;158796;33462164;33568782;32244690;33031107

 

С отстъпката, която ползвах дойдоха на 1060 лв.

Оригиналните от Райно, идваха с 900 лв. повече и да си призная, не мисля, че ще има супер голяма разлика.

Човекът от склада, каза че тези вериги и обтегачи са само в кутия на Феби, иначе били оригинални. Действително оригиналният номер беше задраскан механично, съжалявам че не ги снимах.

За момента, колата работи доста добре, няма никакво причукване при палене. Като, че ли обаче с една идея по-слабо набира... може и да си въобразявам.

За ремонта майсторът ми взе доста скъпо според мен (1300 лв.), вие ще кажете дали е добре, но определено работата беше качествена и нямам забележки по отношение на старание.

 

Днес я, закачих на компютъра и изчистих всички грешки, обаче остана само една, която преди това я нямаше.

 

Ако имате някакви идеи, къде е този датчик на DPF-a и за, какво служи ще се радвам да споделите.

IMG_5468.jpg

 

Моля, да кажете ако знаете и номера, за да си го поръчам и да го сменя. Явно при демонтажа на гърнето нещо е станало.

 

P.S

По отношение на смяната на обтегачите от Влади Ди, ще ви пиша допълнително със снимки, да кажете дали изобщо нещо е правено, че имам големи съмнения.

 

Поздрави,
Тодор

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше ли счупени ролкови повдигачи?

Рядко ще изкривиш клапан на ТДИ.

Последно разбра ли какво е станало с колата или просто гадаете и хвърляте боб.

С хубава отстъпка фебито идва на 800лв комплекта.

Всеки датчик за EGT ще пасне на твоя B1 S3. Можеш и втора ръка да сложиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...