Jump to content

Audi a3 AHF турбото НЕ надува


buhalesko

Recommended Posts

Здравейте колеги,колата е Audi a3 с код на мотора AHF.Проблема е следния,на Vag-com с газ до долу исканото налягане е 1.9 бара,а моята прави 1.3 най-много. Геометрията на турбото е почистена, сменил съм всички вакумни маркучи,пробвах с N75 от друга кола,промяна няма.Насочил съм се към повреден или не добре регулиран актуатор,въпросът ми е в правилна насока ли съм ?Благодаря предварително на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здравей,не,колата няма катализатор,заварена е права тръба на неговото място

Редактирано от buhalesko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем преди години и се оказа спукана диафрагма на тъпия актуатор. Разбрах го като извадих вакум маркуча от N75-цата към актуатора и надух с уста и се чу как изпуска въздух от него :) пробвай. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накарай някой да запали, а ти гледай лостчето на актуатора дали се мести /най-вероятно не/. Вариантите са няколко - скъсана мембрана на клапана на актуатора, скъсано маркуче на вакуума, който влиза в клапана, липса на вакуум в цялата система / най-често от щуцера на вакуумпомпата/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Извинявам се за късното включване отново,просто нямах възможност няколко дни да погледна колата.В най-скоро време ще проверя по начина по който е казал колегата zinoto.Щуцера на вакуум помпата съм го лепил преди 1-2 месеца, като си мислех,че от там е проблема,защото действително щуцера си беше разбит,но след залепянето, клапата за меко гасене вече работи перфектно и колата гасне без никакви шумове,отделно и спирачките се подобриха,от което съдя,че вакуума в системата е наред.Възможни най-скоро ще прегледам актуатора.

Редактирано от buhalesko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така,както каза колегата zinoto,при палене лоста на актуатора не помръдва (на ръка си се движи добре от горе до долу).Намислил съм да смъквам актуатора да го огледам и евентуално подменя с нов,който знам,че трябва да се настрои с помоща на vag-com.Ако някой има опит при свалянето на актуатора и има някаква тънкост или чалъм,който е хубаво да знам,ще се радвам,ако споделите.И другото за което бих ви помолил е,ако някой знае парт номера на актуатора с който мога да го търся по магазините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си проверил маркучето! ВАКУУМ КЛАПА-1.9 TDI GARRETT- 434855-0015- Garrett VW & Audi & Skoda Turbo Charger GARRETT Vacuum/Actuator/ за турбини с номера: 038 253 014 A 038 253 014 AV 038 253 014 AX 038 253 016 B 038 253 016 BV 038 253 016 BX 038 253 016 L 038 253 016 LV 038 253 016 LX 038 253 019 C 038 253 019 CV 038 253 019 CX 038 253 019 D 038 253 019 DV 038 253 019 DX 038 253 019 N 038 253 019 NV 038 253 019 NX0 038 253 019 V 038 253 019 X 03G 253 014 E 03G 253 014EX 03G 253 014 EV 03G 253 016 N 03G 253 016NV 03G 253 016 NX Garrett number : 434855-0015

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...