Jump to content

Проблем с газова при 2.7Т


Recommended Posts

Здравейте! Имам монтирана газова Tamona на 2.7Т. Изпарител Magic Compact, който уж е до 350к.с. и някакви турски дюзи 3 ома,  които скоро ще бъдат заменени с Barracuda или Hana. Та сега към проблема. При работа на бензин не се локализира такъв, но когато е на газ, газовите времена на цилиндрите от пасажерската страна са с по-ниски стойности(5м.с.) от тези откъм шофьорската страна(5,8м.с.) при свободен ход. Диференциалното налягане е 1,5 бара. Нямам идея какъв е диаметърът на газовите инжектори. Има леко притрисане на празен ход и дългосрочният трим на 32ри канал откъм пасажера е -24. Богата смес. То затова и компютърът се опитва да компенсира с намаляне на времето на впръскване на съответните целиндри. Също така след каране на газ пали трудно. Колата е мудна и влиза в авариен режим. При работа на бензин времената се изравняват и всички проблеми изчезват, като не съм засичал дългосрочен трим. От какво може да се получава този ефект само в едната половина на двигателя? Сменил съм филтрите, като проблемът остана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инжекторите са крайно неподходящо за тази кола. За електрониката няма да кажа нищо.

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 15мин регулиране на дюзите от винтчетата и следене на времената на впръскване успях да ги изравня на всички цилиндри. Сега колата работи равномерно, не влиза в авариен режим както правеше и се движи доста по-спокойно. Ускорението също се подобри усезаемо. Проблемът е решен до смяна на дюзите с по-подходящи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулирането на инжекторите се прави с подходящ индикаторен часовник и трябва да бъдат равни на всички цилиндри. Валтека раздува гумичките на буталцата и от там можеш да очакваш скоро пак да влезеш в същия сериал.

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки има различни изисквания към газофициран автомобил,за един е нормално всичко което не създава проблем,за друг има ли и най-малка разлика от работа или ускорение от на бензин е проблем.В този ред на мисли с този редуктор който има непостоянно налягане което един съвременен ГИ може да компенсира до +-0,30 бара от зададеното,инжекторите също са крайно неподходящи а за компютъра не мога да коментирам понеже трудно се настройва и човек знае ли му чалъмите ще се справи.Пак ще допълня зависи какво се търси безпроблемна работа и икономия или еднаквост при работа на двете горива.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, mitkofitnesa said:

Пак ще допълня зависи какво се търси безпроблемна работа и икономия или еднаквост при работа на двете горива.

Едното задължително ли изключва другото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента съм доволен от резултата, защото колата работи приемливо. Интересно как ще се промени разходът, който до момента беше 14л/100км извънградско при леко каране. Надявам се да слезе малко надолу. Има по-належащи неща за ремонтиране и след тях ще се върна към газовата, че времето не достига :) Насочил съм се към инжектори Barracuda, като ще запазя компютъра и изпарителя. Монтажа и настройката ще доверя на сервиз. Все пак ще е интересно и полезно за други четящи какъв изпарител би бил по-подходящ? Magic compact по мое усещане се справя с мощността, но се спомена, че не е постоянен в налягането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баракудите имат навика да "запичат" с нашата газ. Положението до някъде се отлага с по висок клас филтри и смяна на по малък интервал от време и километри. Последните версии на Меджика не се представят много убедително. Според мен един КМЕ ГОЛД Турбо, с TECH YETI усилената версия ще се слупат нещата. Обаче за електрониката ще си замълча

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за мнението на колегата Муцев. И моят личен опит с баракуда е такъв. Нова спече за 20к км а може и да нямаше толко. Сменихме я с LPG TECH YETI. Електрониката беше Тамона но и нея махнахме
За 1.8Т става въпрос

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

YETI-то е с тефлоново покритие на буталцето и е по резистивно към мизерията. Препоръчително е обаче да се ползва Perfect Blue, ако не се лъжа в името, за да се гарантира дълъг пробег без драми. Аз на моите коли ползвам и Protect & Clean LPG на Protec и съм доволен.

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А този препарат ако не е слаган от самото начало на поставянето на газовата уредба и се добави в последствие ще има ли някакъв проблем? Примерно на моята кола аз не съм слагал такова нещо понеже не съм знаел ,че съществува и сега от теб разбрах ,дали няма да запуши някоя дюза ако го добавя сега .Колата е изминала на газ 47 000км.Пише ,че намаля чукането на клапаните, за кои клапани става въпрос ,за дюзите на газта ли или за клапаните на двигателя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.06.2018 г. at 22:14, Муцев написа:

.........Perfect Blue.......... ползвам и Protect & Clean LPG на Protec........

 

Стиига ве, сега чувам....., що за препарати са това, как се ползват? Дай малко инфо:lupe:

Намерих как се ползва, сподели обаче с какво са полезни тия химии, от колко време ги ползваш?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@NIKO, Perfect Blue е филтъра който се препоръчва да се използва от производителя на инжекторите LPG TECH. Protect and Clean е добавка за газта на ProTec, която се използва за почистване на газовата система от мизерията която се събира от газта. Лично аз съм я ползвал на всичките си коли и за мен си върши работата. Специално на Микрата имах драми с първото прехвърляне, залепваха инжекторите. След около 200 км с добавката колата почна да прехвърля неусетно. В интерес на истината, употребата на добавката е по-скоро с профилактична цел, ако рейката е разбита без ремонт няма да се размине.

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте! Газавота при мен вече е подобрена с редуктор KME Gold GT, инжектори LPG Tech Yeti и филтри Alex 360. Майсторът си свърши добре работата с монтажа като бяха сменени също тръбите за антифриза. Всичко е доста по-подредено в коша от преди. Настройката е извършена по време на около 70км шофиране по градски, извънградски пътища и магистрала. Колата се държи напълно адекватно, като системата смогва да захрани колата в пълния диапазон от обороти. Благодаря на помогналите в темата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...