liobo Публикувано 11 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2018 Здравейте, Накефих се на една Алфа 159 известно време но искам да се върна пак на първата ми кола - Ауди 100. Пробвах и някакви други но тази все още ми е най-присърце. Бюджета ми е 5к. Търся си специално екземпляр с почти перфектна визия и интериор. https://www.cars.bg/offer/c2309743 Тази струва ли си да и дам шанс? Или тази? https://www.cars.bg/offer/c2550911 В най-лошия случай с колко пари бих се набутал да ги оправям, и двете се съмнявам да мога да ги продам на подобна цена ако нещата не са на добре. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAZ 21013 Публикувано 12 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2018 Накратко: Двете показани коли нямат нищо общо - нито по двигатели, нито по година, нито по състояние, нито по задвижване (А6-цата е куатро). Дизеловата А6-ца си струва, стига да се види дали няма теч на антифриз, съдейки по нивото на течността в разширителния съд. Хубаво е да се прегледа от човек, който разбира от тези коли. Втората обява мисля, че не заслужава коментар. Трудно е да се каже колко може да глътне по ремонти, като по-вероятно е да е много, отколкото малко. Впоследствие със сигурност няма да можеш да и вземеш цената, която си вложил за части и труд. Иначе модела е страхотен, аз карам такава. Истината обаче е, че това вече просто не са същите коли, които са излезли от завода преди 20-25 г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdman Публикувано 12 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2018 Жигула, брат, принципно си прав. Но.... Дизила у таа конфигурация е практически неразрушим, както и бензина, между другото, хммм Пич, зимай която ти харесва повече и си свиркай ! Дизила врЪви повече и харчи по-малко ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liobo Публикувано 12 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2018 Знам че не са същите коли, преди 6 месеца продадох моята 2.0Е и всеки ден рева за нея. Питам с какво мога да се набутам защото моята беше на малко километри (под 400 000) и не знам цената на нито една част защото просто нищо не се е чупило за 3 години освен по смотаната газова. Алфата ми е хубава кола но не я искам защото ми е страшно припряно с нея, 200км/ч се усещат като 110 с нея и никъде където няма гладък асфалт не мога да стигна, и на хората отзад им е тясно, а с аналдито ми беше толкова удобно че не ми се бърза за никъде. Та... има ли къде в София някой да се навие да провери състоянието на А6-цата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAZ 21013 Публикувано 12 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2018 Виж тази тема - "Препоръчани сервизи" Съветвам те от там да си избереш сервиз за оглед на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 12 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2018 за мен единствения двигател, който си заслужава да се възстановява на тази кола е 2.8 V6 - много приятен за каране, тих, пъргав и е подходящ за ГИ. Ачето е с много високи обороти на предавките, бръмчи при междуградско шофиране и не е много подходящо за газ с тоя механичен инжекцион (който сам по себе си е кофти за ремонт, ако въобще е възможно). Дизела трака .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdman Публикувано 12 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2018 Тва е стоипетнайс магарета ве, Ханко. Не е АЦЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAZ 21013 Публикувано 12 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2018 За мен моторите, които си заслужават са: 2.8 (174 к.с.), 2.5 тди (140 к.с.), 2.8 30v (193 к.с) и 2.6 (150 к.с). С известни условности може да добавим и 2.5 тди (115 к.с.), който с чип пак ще върви добре. Всички останали са или твърде слаби, или неподходящи за газифициране, поради механичния си инжекцион. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2018 (Редактирано) Дизелът изглежда доста запазен и може би си струва, но парите ми се струват много. Аз продадох моята не по-малко запазена преди близо 3 години с 2 комплекта джанти за 3200. Беше за ремонт дюзи и смяна ремъци и гуми и не беше куатро. Повече от 3000 не си струва. Освен, ако човекът не ти докаже, че са сменени ремъци и др. консумативи. Силно ме съмняват км. Имай предвид, че след 400х дюзите са гаранция заминали, помпата може да създава проблеми Има си слаби места и на тези години и км със сигурност ще се наложи да ги правиш. Някои са почти непоправими като стойката на виското, ако е заминал лагера. Ако не са правени ще правиш обтегач (200лв), дюзи(400лв), рейка. Отделно дебитомер не се намира, а е 500лв, ако го има. Тампоните на мотора са по 250лв. Другите неща не са много скъпи. Редактирано 12 Юли 2018 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liobo Публикувано 12 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2018 Това исках като отговор. Благодаря много! Имам лукса да не съм особено отговорен с финансите така че е по джоба всичко. На този етап трябва да имам една ц4-ка в живота Стискайте палци да продам аналфата скоро и ще се сдобия с дизелчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване