Jump to content

ADA прекъсва на ~3000 оборота


head_up

Recommended Posts

@VBI датчикана Хол на делкото ли е? И също така той не се ли отчита като грешка винаги когато диагностиката се прави на не запален двигател? Някъде из форума бях чел, че е нормална "грешка". Или греша..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е датчика, който е в делкото и не трябва да излиза като грешка доколкото знам, дори и двигателя да е само на "контакт". Най-малкото няма да е постоянна грешка. Може да видиш като я изчистиш и покараш малко дали ще се появи пак, но прави диагностиката САМО на запален двигател за да е сигурно от къде се появява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой да е свалял ecu-то на ADA? Разкачих 4те клупунга и доколкото чета в нета трябва с малко натискане и слайдване да излезе. Ама не ще. Колата е с климатик и е доста тесничко около парното, а не съм свалял вентилатора. Така като гледам от този линк https://www.megaparts.eu/en/product/1917812381 има три отвора, да не се окажат с винтове? До тях като цяло мога да стигна едва след сваляне на жабка и вентилатор, а това за сега не искам да си го причнявам. Някаква идея за коректната процедура с този ecu? Има ли начин да го извадя без да разглобявам парното? 

 

Клупунзите изглеждат добре, кабелите също. Боята по запечатващите винтове на ecu също - не мисля, че е било отваряно до сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

След смяна на датчика на Хол с китайче двигателят не прекъсва вече 400 км. И тези глупости, които пишеше някъде, че ако не върти двигателя при диагностика се отчита като грешка същия датчик са неверни. След смяната тази грешка не се е проявявала без значение на запален или на загасен двигател правя диагностиката. Благодаря на отзовалите се, колеги!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Искам само да се извиня, че цитирах трите форумни сервиза на VW. Исках и аз да отида на диагностика при тях с моята кола. Единия нямал кабел и до там му пораснала работата, че вече не иска да се занимава с коли преди 2000г. Другия също ми отказа. Нищо не се случи и при третия. Четвъртия даже не си вдига телефона.

 

Просто за информация, да не си късате нервите и да си губите времето като мене.

Редактирано от 6matkar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@6matkar, това го установих и с тукашните сервизи - не им се занимава с кола, от която не могат да изкарат големи пари. Да диагностицираш проблем и да го решиш при работа на час от порядъка на 50 лв... ами той ако се занимава днес само с моята кола на края на деня ще ми иска половината от цената й. Как да я вземе да я работи? Просто няма да си намериш по-добър майстор от теб си с доза желание.
А колкото до диагностиката - кабелчето е 15-ина лева, софтуер колкото искаш в нета. От както го купих проклетия кабел и на себе си и на други хора върша услуга, която иначе би им струвала 20-ина лева за 5 минути работа. Просто няма смисъл да плащаш за такива неща.
Виж, интерпретацията на данните коректно може да те затрудни. Ама.. драскаш с нокти и така :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е. Но щом се наложи да се притеснявам дали колата ми няма да ми направи номер за едни 800 км, да си взимам няколко стотин лв отгоре за всеки случай. Ще гледам колата ми повече да не посещава тези сервизи. Друг голям сервиз пък искаше да му оставя колата сутринта и да си я взема следобяд. И като видях как се прави диагностика за 5 минути, реших да си купя кабела и да си я направя сам. Пък да видим дали и при мен ще се окаже датчик на хол.

 

 

Редактирано от 6matkar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@6matkar, ако си от Пловдив бих ти направил диагностиката за едно кафе време, но наистина е мнооого удобно да притежаваш кабел. А както казахме - на цената на два дюнера и един айрян си спестяваш разправията с надути майстори.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, но съм от София. Иначе вчера минах покрай Пловдив, на връщане от морето. На магистралата при скорост 120 - 140 км/ч нямах проблеми. Според изчетените от мен около 5 теми, проблемите се появяват между 2000 и 3000 оборота. И колко е лесно да си направиш една диагностика вместо да гадаеш и да сменяш части. ;)

 

Този поляк също има проблем с ламбда сонда и датчик на хол:

 

Редактирано от 6matkar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като сам си направих диагностика за няма и 5 минути, имам само грешки 525 и 537, отнасящи се до ламбда сондата. Съвсем разбираемо, при положение, че карам основно на газ. Ако след 200 км пак почне да ми прекъсва колата, ще направя диагностика и ако цъфне 515 сменям датчика на хол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@6matkar Ами... как да ти кажа.. почваш така - има грешка в ламбдата - сменяш. Имаш грешка в МАФ-а - сменяш, пък и да нямаш - чистиш с правилния спрей (!!!). Имаш грешка в датчика на Хол - сменяш. Тука внимавай с щифта, такова дърво ядох с него... Та след това се съмняваш, че бензиновата ти помпа не вдига налягане - мериш и сменяш. Или направо сменяш, като почне да прави парчета. И имаш нова кола! Съкратено през това минах в последната година ;) 
Сега и аз се замислям да взема някаква по-читава диагностика, пак някой клонинг ще да е на VAG-COM-а, че моя е доста примитивен - върши работа за колата ми, но все пак е ограничен до KL.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...