Jump to content

Проблем с обороти като загрее


Recommended Posts

  Здравейте,

Ауди А6 C4 2.0 16v.На бензин на студен двигател паля и работи.Когато вдигне около 60градуса по показания на климатроника започва да гасне и да не иска да държи тихите.При каране върви нормално.Има и газ,но с нея няма проблем.Пробвах с още два стъпкови мотора.Мерих съпротивление при потенциометъра на дебитомера-той е наред.Казаха ми за белия датчик отзад под делкото.Днес на студен двигател премерих към 1200ома,а на загрял около 300ома.Все пак дали има вариант той да прави номера и ако да кой точно е от линкА:

https://www.autopower.bg/датчици-и-термошалтери-audi-a6-avant-4a-c4-2.0-16v-d1067c50.html

  Ако някой е имал подобен проблем да сподели

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако това ти го прави на бензин си провери ламбда сондата.

Това ти е датчика за студен старт:

https://www.autopower.bg/датчик-температура-на-охладителната-течност-swag-audi-a6-avant-4a-c4-2.0-16v-30937782-g1067c50-i22961961.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

А може ли инфо как да я проверя?Предполагам пак меря съпротивление...И играе ли ламбда сондата на работата и разхода на газ като съм с обикновена газова?Иначе тая италианската с ламбда контрола,който вече не работи.

Редактирано от камен каменов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Понеже заминавам ккомандировка и до края на седмицата няма да мога да отида на канал да проследя лабдата къде е и коя и е буксата ще ме ориентираш ли за нея?Близо до масления филтър имам две букси една до друга-едната с два кабела,а другата с един..те ли са,че не ми дава да кача снимката...

Редактирано от камен каменов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбата ти е пред катализатора на ауспуха(след изпускателния колектор от двигателя). Гледай тръбата на ауспуха и няма как да не я видиш, но по спомен мисля, че можеше само отдолу да се пипа по нея. Иначе трябва да има букса по-нагоре в двигателния отсек, но трябва да проследиш кабела. По спомени пак мисля, че бяха бял и черен кабел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 30.07.2018 г. at 21:25, камен каменов написа:

Понеже заминавам ккомандировка и до края на седмицата няма да мога да отида на канал да проследя лабдата къде е и коя и е буксата ще ме ориентираш ли за нея?Близо до масления филтър имам две букси една до друга-едната с два кабела,а другата с един..те ли са,че не ми дава да кача снимката...

Точно там ти е буксата за ламбдата !

Между двете минава метална пластина, която ги държи за двг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едната букса е с маншон и два кабела а другата по-малка с един кабел,нали?И двете ли са от сондата или едната?По спомен веднъж откачах тази с маншона и промяна нямаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксата с двата кабела е подгряване на ламбдата,а с единият кабел е за инфо от сондата.Разкачи го и виж как са нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте съвет какво друго може да е...Някой път се случва на загрял двигател да задържи оборотите.И като подам веднъж или няколко пъти газ започват да падат,да са нестабилни и гасне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...