kolu11 Публикувано 30 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2018 (Редактирано) Здравейте колеги,отскоро съм горд собстеник на ауди а4 б7 3.0тди автомат и имам следния проблем след 5-6км.в града предните ми спирачни апарати греят страшно много.Дори джантата става гореща.Отворих спирачните апарати бяха като нови но въпреки това смених всички гумички с ремонтен комплект.Питането ми е при вас как е,някой имал ли е такъв проблем.Спирачните апарати са ате 320мм са дисковете.Дайте съве ти. Редактирано 30 Юли 2018 от kolu11 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Push Публикувано 30 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2018 Регулирай си хода на спирачния педал ( реглажният болт свързваш сервото и педала ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu11 Публикувано 30 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2018 (Редактирано) Благодаря колега ще го видя А знаеш ли колко трябва да е свободния ход Редактирано 30 Юли 2018 от kolu11 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Push Публикувано 30 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2018 Трябва да е на или под нивото на педала на съединителят и да има 2мм свободен ход . След смяна на серво се получава този ефект . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu11 Публикувано 30 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2018 Колата е автомат инищо не е правено по нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2018 Пробвай да;и задържат колелата след натискане на спирачка. Другото е да покараш 5-6 на празен път и да спреш без да натискаш спирачка - само накрая малко и да видш дали са загрели. Като се опиташ и докато стигнеш до там да не натискаш много. Мисълта ми е, че може и да няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu11 Публикувано 30 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2018 Правих го това покарах по магистралата 6-7км и спрях без да натискам с спирачката. Предните дискове бяха топли а задните нищо им нямаше.Загряването се усеща само в града.Преди месец смених накладките с нови Делфи може ли да е от тях. Значи като я вдигна на крик колелетата се въртят на ръка без усилие но се чува едно леко допиране на накладките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 30 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2018 По-скоро се насочи към лагери/главини. Също е вариант. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 30 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2018 Използвай дистанционен термометър, ако задните са с повече от 20 гр по студени, просто не работят както трябва, естествено предните ще греят повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 30 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2018 Смени си спирачните маркучи ...и да почерпиш после Sent from my LG-V500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 31 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2018 Щом за 6-7 км не са загрели смятам, че нямаш никакъв проблем. Леко винага нагряват даже и без да натискаш, защото и като е отпуснат остава леко триене. Освен ако не става само понякога. В града се спира много и си греят, особено лятото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu11 Публикувано 31 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2018 Добре да приемем че е нормно да греят ама пипам джантата и броя до 5-6 и си махам ръката защото почва да ме гори А при вас как да сподели някой с автоматик не е ли забелязал да му загряват Не е лагер знам как вие лагер Нямам такива шумове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 1 Август 2018 Доклад Share Публикувано 1 Август 2018 Чак толкова не трябва да греят.Или ти задържат апаратите или спирачните маркучи са за смяна.Но пък и двата едновременно да се повредят.Да не е стояла дълго време без да се кара? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu11 Публикувано 1 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2018 Кара се постоянно Не е и от маркучите ,сменях спирачната течност и двата имат хубава плътна струя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 1 Август 2018 Доклад Share Публикувано 1 Август 2018 (Редактирано) Проблема при маркучите е че правят едни "жабки" и по посока апарати пропускат що годе нормално под налягането на помпата, но в обратна посока няма какво да избута тая течност и се връща бавно и респективно апарата задържа. Играл съм го тоя филм и говоря от личен опит. При мен ми направи впечетление, че след каране, като спра, освен че пареха апаратите, съответно бяха задържали. На равно и на свободна (N) се опитах да бутна колата...еми едвам се местеше. Изчаках 5-10 мин (като през това време не съм пипал педала на спирачката) и като е бутна се движеше без затруднение, следователно апарататите са освободили. Редактирано 1 Август 2018 от gemballa.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu11 Публикувано 1 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2018 (Редактирано) Моите апарати на място не задържат вдигам колата на крик и колелетата се въртят просто се усеща съвсем леко допиране на самите накладки. Просто при градско каране загряват много. Интересува ме дали някой със същата кола автомат може и с А6 тъй като спирачките са еднакви 320мм да каже при него как е дали е така. Почвам да си мисля че няма проблем ама след 6-7км айде може и 10км да са -да ми е гореща джантата??????? Редактирано 1 Август 2018 от kolu11 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 1 Август 2018 Доклад Share Публикувано 1 Август 2018 Такава температура не е нормална,щом чак джантата загрява то и лагера загрява,греста му се втечнява и е въпрос на време да се прецака.Трябва да го оправиш това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Август 2018 Доклад Share Публикувано 1 Август 2018 Да е вряла за 10км джантата не е нормално. Да е гореща - да, но да можеш да си държиш ръката дълго време. Все пак зависи и колко си спирал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 1 Август 2018 Доклад Share Публикувано 1 Август 2018 Какво ще рече много греят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu11 Публикувано 1 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2018 Написал съм Джантите са горещи допираш ги с ръка броиш до 6 и трябва да си махнеш ръката не може да издържиш повече При вас как е никой ли не си е пипал джантите????? Интересува ме кола автоматик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 1 Август 2018 Доклад Share Публикувано 1 Август 2018 Не мирише ли, като застанеш до джантата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu11 Публикувано 1 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2018 На изгоряла накладка ли Не не мирише Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 2 Август 2018 Доклад Share Публикувано 2 Август 2018 Можеш ли да снимаш дисковете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu11 Публикувано 2 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2018 Искаш да знаеш дали са посинели ли Не са. В момента не мога Искаш да знаеш дали са посинели ли Не са. Колега buzzi ти нали се занимаваш със спирачки не си ли забелязал като някой дойде за ремонт като сваляш джантата и като я хванеш да е гореща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 2 Август 2018 Доклад Share Публикувано 2 Август 2018 Аз имах проблем със спирачките,задържаше ми буталото на апарата.Тогава често си пипах дисковете и джантите колко са загрели,ми джантата само на проблемното колело загряваше другите не.Не съм с автомат,но не би трябвало да има разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване