ставров Публикувано 5 Август 2018 Доклад Share Публикувано 5 Август 2018 Двигателя е 2012. година, 105кс, на 275 000 км. При смяната на филтъра на горивото, виждаша се финни метални люспести стружки. Плуваха в горивото около филтъра. Може ли и трябва ли нещо да се прави в такъв случай? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Август 2018 Доклад Share Публикувано 5 Август 2018 (Редактирано) Лошо, предполага се, че са навлезли навсякъде в горивната система, и в дюзите., не карай колата. Предприема се смяма на цялата горивна систма заедно с резервора и всички тръби и маркучи, всичко що има допир до горивото. Дюзите ....може да се пробва да се разглобят на съставните си части и да се мият...ако не са безвръзвратно увредени. Подкачващите помпи също сваляне и проверка. Евентуално нови. Много лоша работа е това със стружките. Уж само 3.0тди се оплакваше от тая болест. П.П. Сигурно ли е, че са стружки. Редактирано 5 Август 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 6 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2018 Пазя старото гориво дето източих из филтъра. Ще опитам с магнит да ли ще полепнат стружките. Знае е ли се откъде се появяват стружките? И да се подмени горивната система, ако продължават да се появяват нови стружки - какъв е смисъла от подмяната? Препоръчвате ли някой добър сервиз? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 6 Август 2018 Доклад Share Публикувано 6 Август 2018 Всяка една дизелова кола от това поколение има фин алуминиев прашец ако се загледаш. Ако са стружки чак не е добре. Дай да видим снимка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 6 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2018 Ето я нафтата из филтра. Стружките не се виждат добре, дребни са и плуват в горивото, не потъват. Магнита май не хвана много от тях, а няколко минути беше в нафтата. Няколко минути го леко движех, най-много по дъното. След това лежеше на дъното няколко минути. След това го забръсах със салфетка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Август 2018 Доклад Share Публикувано 6 Август 2018 обикновено са алумиеви стружки и няма да залепнат за магнита. Идват обикновено от помпата за високо налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Йорданов Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Това е стружки от помпата, всички нови коли след 150к почват да пълнят филтъра с стружки след това дюзите заминават от там почва едно пикаене и дупки в буталата общо взето новите коли са направени да са консумативни караш и бягаш след това на далече от нея. Мой приятел искаше да си купи Тигуан с 2.0 ТДИ на 5 години кола, моя механик попита може ли да погледна горивния филтър те му разрешиха и ако знаете какво беше вътре ужас пълно стружки след нашия оглед автомобила бе незабавно откаран при майстор за смяна на филтър и след нас 100% някой е изгорял за съжаление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Йорданов Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Лошо за съжаление но не се отчайвай , чуй второ трето мнение на механици. Според моя механик помпите на новите коли са много евтини като изпълнение и качество но пък скъпи за закупуване, след като напълни хубаво със стружки филтърът отиват дюзите и след тях турбото защото стружките в маслото отиват на турбинката и става мазало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 6 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2018 (Редактирано) И при мен има такива финни частици във филтъра.Аз също мислих че е от помпата,но е разглобихме и изглежда перфектно. Какви трябва да бъдат стойностите на дюзите при загрял мотор на 13-и канал? Нормално ли е да варират от 0.00 до 1? Редактирано 6 Септември 2018 от joro09 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 29 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2018 Горивните помпи са 3бр. - в резервоара,след нея има една цилиндрична до разширителния съд за антифриза и тази на ангренажния ремък! Възможно ли е този метален прах да го произвежда цилиндричната,ако не е от останалите две? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване