Jump to content

Трудно пали


bujiiiii

Recommended Posts

Здравейте,

проблема е следния: след монтаж на газов инжекцион колата започна да пали трудно.На диагностика ми показа датчик на разпределителния вал, но след смяната на датчика колата се оправи за 2-3 дни и пак същия проблем.

Някой ако е имал подобен проблем моля да помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарай я един ден на бензин, без изобщо да помирисва газ и я загаси така. Ако при следващо палене запали нормално, не са ти нацелили времената на газ. Освен това е възможно да са объркали нещо някъде по вакуумите. За кой точно двигател говорим?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

 При мен не пали на студено като загрее няма проблем.Помагайте

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12.09.2018 г. at 4:36 PM, Veli sheinov said:

 При мен не пали на студено като загрее няма проблем.Помагайте

АГУ колата има ли монтирана?

On 4.09.2018 г. at 8:04 AM, bujiiiii said:

4,2 куатро 299 к.с.

Проблема го прави когато си иска.Понякога си пали от първиа път ,понякога от трети.

Пробвайте това с карането на газ, за да установите някаква закономерност.

А с нивото на горивото има ли връзка, обърнал ли сте внимание?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.09.2018 г. at 11:31, HannoSLM написа:

На студено по-лесно ли пали, отколкото като е загряла? Датчика на коляновия вал сменяли ли сте?

 

На студено пали трудно,когато е загряла пали без проблем.

Имам и ауди а4 1.8 куатро със същия проблем.

При а4-ката съм сменил датчик на колянов вал,датчик на разпределителен вал ,горивна помпа и проблема пак си го има.

Възможно ли е да дърпа въздух от някъде?

 

Редактирано от bujiiiii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега според мен може да е нещо свързано с горивото тия коли си имат дефекти с бензиновата помпа . Моята кола при първото палене за деня го прави същото.горивния филтър сменян ли е ? И да дърпа въздух пак ше запали може да се види с вагкома дали дърпа но не е от въздуха проблема с паленето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Donvankata написа:

........ може да се види с вагкома дали дърпа (въздух)........

Интересно, ще опишеш ли как точно се прави?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:

 

Не само, ако я зачистиш, няма да ти излезе веднага, докато компютъра не осъзнае, че не е в състояние да компенсира разликата в храненето на банк едно и две, (главите), при подаване на гориво.

 

Научете се, че се гледат и живите данни, тия грешки не винаги са верни. Например в повечето случаи излиза ламбда сонда, заедно със съобщение за невъзможност за корекция в смесите, което веднага кара майсторчЕтата в кварталния гараж да те изгърбят с нова сонда. А сондата си работи.

 

Често дърпане на неизмерен въздух се вижда веднага, като се провери измереното количество въздух от дебитомера и отклонението на дросела (ако говорим за мотор с адаптивен дросел) и/или елементарен оглед на вакууми и уплътнения на дюзи.

 

Има случаи на проблем при изгнили и напукани гарнитури на всмукателния колектор. Макар, че на 32 клапановите мотори не си го представям, там гарнитурите са доста масивни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...