bujiiiii Публикувано 30 Август 2018 Доклад Share Публикувано 30 Август 2018 Здравейте, проблема е следния: след монтаж на газов инжекцион колата започна да пали трудно.На диагностика ми показа датчик на разпределителния вал, но след смяната на датчика колата се оправи за 2-3 дни и пак същия проблем. Някой ако е имал подобен проблем моля да помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 31 Август 2018 Доклад Share Публикувано 31 Август 2018 Покарай я един ден на бензин, без изобщо да помирисва газ и я загаси така. Ако при следващо палене запали нормално, не са ти нацелили времената на газ. Освен това е възможно да са объркали нещо някъде по вакуумите. За кой точно двигател говорим? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bujiiiii Публикувано 4 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 4,2 куатро 299 к.с. Проблема го прави когато си иска.Понякога си пали от първиа път ,понякога от трети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 На студено по-лесно ли пали, отколкото като е загряла? Датчика на коляновия вал сменяли ли сте? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veli sheinov Публикувано 12 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2018 (Редактирано) При мен не пали на студено като загрее няма проблем.Помагайте Редактирано 14 Септември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 On 12.09.2018 г. at 4:36 PM, Veli sheinov said: При мен не пали на студено като загрее няма проблем.Помагайте АГУ колата има ли монтирана? On 4.09.2018 г. at 8:04 AM, bujiiiii said: 4,2 куатро 299 к.с. Проблема го прави когато си иска.Понякога си пали от първиа път ,понякога от трети. Пробвайте това с карането на газ, за да установите някаква закономерност. А с нивото на горивото има ли връзка, обърнал ли сте внимание? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bujiiiii Публикувано 16 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2018 (Редактирано) На 4.09.2018 г. at 11:31, HannoSLM написа: На студено по-лесно ли пали, отколкото като е загряла? Датчика на коляновия вал сменяли ли сте? На студено пали трудно,когато е загряла пали без проблем. Имам и ауди а4 1.8 куатро със същия проблем. При а4-ката съм сменил датчик на колянов вал,датчик на разпределителен вал ,горивна помпа и проблема пак си го има. Възможно ли е да дърпа въздух от някъде? Редактирано 16 Септември 2018 от bujiiiii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donvankata Публикувано 17 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2018 Колега според мен може да е нещо свързано с горивото тия коли си имат дефекти с бензиновата помпа . Моята кола при първото палене за деня го прави същото.горивния филтър сменян ли е ? И да дърпа въздух пак ше запали може да се види с вагкома дали дърпа но не е от въздуха проблема с паленето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 17 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2018 Преди 4 часа, Donvankata написа: ........ може да се види с вагкома дали дърпа (въздух)........ Интересно, ще опишеш ли как точно се прави? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donvankata Публикувано 17 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2018 Дава го като грешка нещо От рода system idle reached Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 17 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2018 Не само, ако я зачистиш, няма да ти излезе веднага, докато компютъра не осъзнае, че не е в състояние да компенсира разликата в храненето на банк едно и две, (главите), при подаване на гориво. Научете се, че се гледат и живите данни, тия грешки не винаги са верни. Например в повечето случаи излиза ламбда сонда, заедно със съобщение за невъзможност за корекция в смесите, което веднага кара майсторчЕтата в кварталния гараж да те изгърбят с нова сонда. А сондата си работи. Често дърпане на неизмерен въздух се вижда веднага, като се провери измереното количество въздух от дебитомера и отклонението на дросела (ако говорим за мотор с адаптивен дросел) и/или елементарен оглед на вакууми и уплътнения на дюзи. Има случаи на проблем при изгнили и напукани гарнитури на всмукателния колектор. Макар, че на 32 клапановите мотори не си го представям, там гарнитурите са доста масивни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване