Jump to content

Съвет за газови дюзи


Recommended Posts

Здравейте, може ли да ми кажете дали да си сменям газовите дюзи?Във момента са тези https://tavil.ru/Netshop/gbo/Gas-Vprisk/forsunki/forsunki_6946.html

А си мисля  да слагам Хана.

Кой са по -хубави? Някой има ли наблюдения.Мотора е 1.8т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Стоков ли е мотора? Можеш да пробваш и с LPG TECH +

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам проблеми, само като е на обороти и се получава някой път като пропадане на оборотите. Това на бензин не го прави.И ми казаха че тези дюзи заволито били бавни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не са бавни,по-скоро газовия контролер не ги управлява правилно,така де лоша настройка,като може да не позволява прецизна такава,всяко нещо си иска сеоето за икономия става със всеки ГИ но за прецизна работа без разлика тогава е друго.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги,

Чисто нов съм тук:)

По отношение на инжекторите :

Ако сте се спрели на Хана  ( които са много добър избор)ви съветвам да обърнете внимание на Баракуда  преди това . И двата вида са копия ( почти неотличимо на пръв поглед външно)на японските (много скъпи и съответно много добри инжектори) Кейхин (150-200 лв. за брой и до колкото ми е известно не се предлагат в България) но Баракуда са с10-15 лв. на брой по-евтини от Хана.

Срещал съм сравнителни тестове за скорост на отваряне / затваряне  ,повторяемост  на времената  отворено състояние в зависимост от продължителноста на управляващия импулс  и линейност  на изменението на продължителноста на отворено състояние в зависимост от изменението на продължителноста на управляващия импулс , Хана и Баракуда са с незначителни разлики дори по определени параметри Баракуда бяха дори по-добри .

Вътрешно , Баракуда са покрити с тефлон или някакво друго антифрикционно покритие .

Карам с такива вече около 90 000 км. без проблеми  разхода е нормален(за моя автомобил) и работят и на високи обороти без проблем . 

Също , всички не разглобяеми не обслужваеми инжектори изискват ЗАДЪЛЖИТЕЛНО изключително добро филтриране на газовата фаза с утаяване на евентуален кондензат ( течна фаза)в самия филтър ,

фирмата Алекс -Полша  която произвежда инжекторите Баракуда произвежда и съответния филтър тип Циклон със заменяем филтриращ елемент и утайник за кондензат , не е скъп( 18-20лв 

целия филтър - комплект и 8-10 лв за картриджа при обслужване на 10-20 000 км веднъж.

Разбира се газстанцията от която зареждате е също от много голямо значение !

Аз зареждам на ОМВ или в краен случай на Лукоил и при обслужване веднъж на 15-20 000 км сменям филтриращия елемент не защото е мръсен и не може да кара още а по-скоро превантивно и също в чашката -утайник почти няма кондензат .

Надявам се се да съм бил полезен :)

Успех!

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята газова рейка с инжектори Баракуда и "Т" и "Г" конектори от Алекс . Работи вече около 90  000 км без проблеми.

 

image.jpeg

image.jpeg

А тази с Изиджета я готвя да работи само докато двигателя загрее преди да превключи на основната система. Съпротивлението на тези инжектори е 15 ома и е същото като на бензиновите ми инжектори , така че ще ги свързвам направо към ЕКУто на двигателя а сместа при загряване ще я регулирам грубо директно от налягането на стартовия редуктор.

image.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимка от предишната ми рейка . Също не вървеше лошо с нея но искаше чести регулировки и почистване и беше доста шумна . Бубини те на инжекторите са 2 ома.Разделена е на две части ( аз я разделях) за получаване на максимално къси и равни разстояния на маркучлетата към колекторите .

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и тук с малко наблюдения...инжекторите Хана и Теч Йети са по дебитни спрямо Баракудите и въпреки че всички искат хубава филтрация на газа рядко Йети и Баракуда надминават 50-60х км докато Ханите без проблем стигат над 100х км но не зная на какво се дължи това.Ханата с увеличения дебит дето е 1.3 ома иначе е като Баракудата 30-50 х.км и умира с нашта газ.Това са мои наблюдения понеже одавна не монтираме евтините неточни валтекоподобни инжектори освен Херкулеса на 2 ома но не си заслужават като цена спрямо Ханата.При възможност само Хана всичко друго е компромис.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А вие монтирате ли инжекторите вертикално или близко до вертикалната позиция?

Виждал съм доста на брой професионални  конверсии в които инжекторите си лежат хоризонтално в болок група 4 бр за да не им е скучно сигурно:)свързани с маркучлета от порядъка на 30 - 40 сантиметра (между инжектира и щуцера ) върху декоративния пластмасов капак на двигателя за да еудобно за монтаж на майстора , като че ли всеки ден ще се свалят за  регулиране ,почистване или подмяна :)

Горното и нежеланието на професионалните газаджии да свалят всмукателния колектор (дори когато е алуминиев !) ме накара да си направя всичко сам и съм много доволен от това :)

Аз не съм дилър или рекламен агент на "Алекс "но наистина вече карам 90000 км. с тях ( както казах зареждам почти изключително от ОМВ) не съм и служител в тази фирма също:) 

Не си спомням точно какъв пробег (или брой цикли )им даваха ( по най-груби спомени около 150 000 км като експлоатационен срок но ще проверя и ви доложа) но моите нямат и най-малък признак да  се предават и са си тихи  като бензиновите инжектори.

Като чета за проблемите на народа който кара на газ и най- вероятно си е платил за конверсията се чувствам буквално ако не като извънземен то поне като  тото милионер :) вярно , моята кола е от най простите възможни в днешни времена .

Баракудата съм я сложил някъде ако не се лъжа преди 5 години ( чисто нови , тогаваа се въртяха около 30-37 лв за брой Аз ги купих по 30 )преди това карах 2 години с италианските ( не си спомням дори вече каква марка бяха ) Рейл най-вероятно и ги купих заедно с карловски компютър  и редуктор -изпарител Симгаз втора ръка (за200 лв тогава това си беше добра цена)на незнайни километри .Човека от който го купих само каза че е свален от някакво Ауди 1.6 101 кс. колегите ви в СтЗагора които са дистрибутори на Симгаз ми дадоха една схема и четири нови жигльора от най малкия диаметър 1.5мм ако не се лъжа  (благодарен съм им още за което)монтирах ,  свързах , пуснах , всичко работи. Тъй като нямах кабел и софтуера на Симгас който сигурно и днес продължава да е секретен :) изминах над 20 км на собствен ход на газ обратно до момчетата (които ми дадоха схемата за свързване ) настроиха го и от тогава  само газ :) спомням си всичко много добре защото ги сложи 10000 км след като бях сменил ангренажния ремък , който при мен се сменя на 100 000 км веднъж ( японски Бандо който е чувал и също струва майка си баща си но също си заслужава) сега имам  още около 7-8 000 км до новата смяна , така че това идване в България ще сменям и ремък , ролка, фрезована та глава и т.н.

Другото което евентуално може да се е случило "Алекс "да са развалили качеството но се интересувам от тези неща (въпреки че не го работя това )и за пръв път чувам някой да не е доволен от тях и то при пробег 50-60 000 км?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори да си рекламно лице на Alex няма лошо може да се научи нещо ново,но и да не си лошо няма,тук сме да научим нещо един от друг.По принцип когато монтираме се стремим или да е рейка с единични инжектори и маркучи до тях или с Т Г образни шапки като на снимките по-горе но обикновенно без да се обиждаш но такива слаби коли като твоята не правим понеже с компонентите които изброих не мога да се конкурираме с другите газаджии предлагащи най-ефтините такива.И при нас не е важно един клиент да няма проблем като случая с теб а всички да нямат.Това за баракудите е статистика позната одавна не само при нас а и при други колеги но не ми се спори просто Ханата си е най-доброто предлагано засега на българския пазар ако излезе друго веднага го захващам да го ползваме понеже при колите които правим АМГ,ЕС и М компромиси не можем да направим.Дано не е хвалба от моя страна но никога не съм напълно доволен от качеството на компонентите които слагам на такива коли,има още какво да се желае и се подсигуряваме.Радвам се че при теб е по-евтинкото решение.

Sent from my iPhone using Tapatalk

П.п.Между другото никой в Бг вносител на Баракуди не дава гаранция над 50х км и то само ако се монтират с техния филтър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С техния филтър съм  и  аз  . Не се обиждам ,дори е кеф (и ако бях по-млад сигурно и гордост щеше да бъде)като издухаш някой  с 3-4 пъти че и понякога и повече по - мощна кола  на прохода Шипка примерно :) като дойде завоя и му светнат стоповете и край ,изяден е .Повечето са " Господ " но по магистралите само :) 

Аз не обичам да се заяждам но за съжаление когато ги застигна  с калинката , това им действа като червено на бик :) веднага започват да карат по-бързо и това също е ОК за мен ,но в завоя ме спъват и за съжаление се налага  да ги изпреварвам .Освен това е опасно за тях да гледат повече в огледалата отколкото напред и също им действа изнервящо , хеле пък ако някоя кокона седи до тях на съседната седалка :) Не че съм най -добрия  карач на света , виждал съм и много , много по-добри но не съм се срещал с тях на пътя :) известно време след като се преместих в Америка карах тирове като много други българи с цел да пообиколя страната , да разгледам а и за новоизпечен емигрант  парите бяха добри . Сега вече е съвсем друго но карането продължава да си е страст за мен и вярвам също,  че е и изкуство което се убива с днешните автоматици. 

Тука те гледат като извънземен като поискаш в дилършипа кола с ръчни скорости :) 

и основния им довод е , че няма на кого да я продадеш след това , също кола сръчни скорости е най- сигурната защита срещу кражба , крадците им са толкова тъпи , че като видят три педала им се кръстосва погледа:) 

Търсили са ме и са ме намирали от любопитство ( младежът беше снякакъв двулитров голф доста нов модел , не ги следя вече  а и в Европа са малко по-различни )и не можеше да повярва че двигателя и окачването не са тунвани въобще и всичко това на газ ПБ.Да не говорим за драйвъра , чичко с прошарени коси и леко закръглен :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За рейките :това дето му викате таралеж ( разклонител) който изисква тънки маркучлета между него и инжекторите е голяма грешка и ограничава пропускливостта на цялата система (заради маркучлетата преди инжекторите), дори да сложиш инжектори с голям дебит тънкото маркучле преди инжектора  го "скопява " . Знам ,че в много от съвременни автомобили под капака е така запълнено че няма как иначе и ви съжалявам също вас майсторите дето трябва да се борите с това . Но идеалното е инжекторите да бъдат свързани както съм го показал на снимките .Може би нямам проблеми защото правя всичко както трябва (като по учебник или по устав както се казва и както му викахме в казармата едно време за който е ходил:))и гоненето на вертикална позиция за работа на инжектира също е много важно , както за дълговечността му така и за бързодействието му а и против евентуално залепване ако някак си попадне кондензат в него . 

Едно от нещата което ме привлече навремето към Баракудата беше вътрешното им антифрикционно покритие , което тогава доколкото си спомням го нямаше дори Кейхина . И Кейхина се предлагаше тогава все още в България (тогава за 150 лв за инжектор). 

Предполагам спряха да го предлагат заради цените и приближаващо качество на Баракудата и Ханата но Кейхин все още може да се купи от Германия , за тук не съм гледал но по принцип американците общо взето са зле с газификацията на транспорта (и по специално личния) може би защото бензина тук е на цената на ПБ в България и рестрикциите за коли с газови бутилки са сериозни също , някъде е забранено да минаваш с такава кола през тунел или да паркираш в закрити паркинги.

 

Ето го и именития Кейхин https://www.lpgshop.co.uk/keihin-4cyl-orange-63cc-injector-rail/

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крйхените им спряха вноса поради невъзможноста от гаранция,получаваше се нисък живот като това е характерно само за Бг както и всички холандски ГИ.Относно забележката ти за малките маркучлета мисля че си с грршно впечатление и досега не съм наблюдавал ограничение или корекция във впръскването и то пак да подчертая при силни коли вдигащи на газ 280-290км/ч.Може на теория да е така,въпреки че не съм попаднал на литература където се упоменава,щом казваш обаче значи си намерил но щом на практика се получава...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай тези неща които съм писал  на твоята собствена кола ( за по-преки впечатления )и тогава ще говорим пак. 

Сега няма смисъл да спорим повече . Теорията и практиката са две неразделни части на едно цяло но теорията винаги е водеща.  (първо се учиш и тогава прилагаш наученото -  това е учене от опита на тези преди теб)  обратното е учене за сметка на собствените грешки  и много пъти за сметка на клиентите ви също .Знам че на практика се правят много не съобразени с теорията неща в следствие на което се получават и проблемите .

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята лична няма как да пробвам понеже баракудите ми бяха малки и се наложи да слагам от Ханата на 1.3 ома която е високодебитна.Редуктора също ми е КМЕ туин който е с вилки и твоето произведение няма как да го пробвам,въпреки че имам един КМЕ екстрим на който може да го пробвам.Относно другите неща благодаря за урока ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което се сетих също:  за коли с голяма мощност на цилиндър могат да се ползват по два инжектира на цилиндър ,които съвместно да покриват желаната мощност но на малки натоварвния работи само единия . Това се прави при някой спортни автомобили и мотоциклети (на бензин)и идеята е че ако използвате един инжектор с голям дебит то той обикновено не е много прецизен при късите времена (малко натоварване )  затова до определено натоварване работи само единия и след като достигне някакъв процент от капацитета си се включва и втория . По този начин и при ниското натоварване дзирането е прецизно и при високите натоварвания захранването е адекватно без да се налага инжекторите да остават постоянно отворени .

Освен това по-малкия дебит инжектори поради по-леките си движещи се части по принцип трябва да са по-бързи.

Нямам идея обаче дали някой от достъпните газови компютри може да го прави това но вероятно някой който може да управлява 8цилиндров двигател може да се препрограмира да управлява по два инжектори на цилиндър за 4 цилиндров двигател .Или другия вариант да се ползва ЕКУ от тези използвани от тунерите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти го направи толкова сложно само и само да ползвам баракудите :D а си има решение но както и да е спирам да пиша мога само да чета

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеално колега , тъкмо няма да влизате в допълнителни разходи.

Хубаво беше да споделите на какъв пробег са ви инжекторите , доволен ли сте  , нормален ли ви е разхода, шумни ли са и т.н. ,все ще е от помощ за някой а и за мене от чисто техническо любопитство?

Аз ги погледнах вашите инжектори от любопитство , изглеждат солидно външно но нямам никакъв опит с тях и проучване не съм им правил ,пак заради този Кейхин  и дериватите му Хана и  Баракуда.  Едно време бях решил Кейхин да купувам и добре че се появиха Баракудата и Ханата ( но доста по-късно от Кейхина ) . Кейхина ги имаше в България вероятно от преди 13-14 години.

С Митко водим "войни "  Хана срещу Баракуда и КМЕ срещу  Шарк но ако се прочете първия ми пост тука Аз всъщност казвам че Ханата е отличен избор .Без да имам личен опит с тях но съм ги проучвал . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...